Την Έκθεση της Γενεύης επέλεξε η Suzuki, προκειμένου να παρουσιάσει την τέταρτη γενιά του Swift, έχοντας νέο σχεδιασμό, νέες τεχνολογίες, αλλά και νέους κινητήρες, καθώς προσφέρεται με δύο κινητήρες, τον τρικύλινδρο Boosterjet 1,0-λίτρου τεχνολογίας turbo απόδοσης 112 ίππων με 170 Nm ροπής που συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τον 1.2 Dualjet ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 90 ίππων με 120 N·m ροπής που συνδυάζεται είτε με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα CVT.

Επιπλέον, θα υπάρχει και η ήπια-υβριδική έκδοση των δύο κινητήρων, η SHVS. Χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία. Επειδή το σύστημα ISG χρησιμοποιεί ιμάντα, αντί για την παραδοσιακή μίζα, για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από ένα αυτόματο σταμάτημα, προσφέρει πιο ήσυχη και ομαλή επανεκκίνηση. Το SHVS είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.0 Boosterjet όσο και με τον 1.2 Dualjet κινητήρα.

Το μοντέλο ζυγίζει μόλις 840 κιλά, χάρη στη νέα πλατφόρμα Heartect. Θα προσφέρεται σε έξι εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ εξοπλίζεται με σύστημα μετριασμού σύγκρουσης, αυτόματο σύστημα πέδησης, έξι αερόσακους, ABS, ESP, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη μεγάλη σκάλα φωτιστικών σωμάτων και ενεργό cruise control.

Ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου είναι αρκετά έντονος, με διακριτές γωνίες, μεγάλη εμπρός μάσκα και προφυλακτήρα με μεγάλους αεραγωγούς στο σημείο των προβολέων ομίχλης και μακρόστενα φωτιστικά σώματα. Οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι “κρυμμένες” στις πίσω κολόνες, η οροφή μοιάζει να αιωρείται χάρη στις μαύρες κολόνες, με τα πίσω φωτιστικά σώματα να εξέχουν ελαφρώς από το αμάξωμα, ενώ υπάρχει και μια διακριτική αεροτομή. Ακόμα, στο εσωτερικό, υπάρχει μια εντελώς νέα κεντρική κονσόλα με τον σχεδιασμό να παραπέμπει σε αυτή του Baleno, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.

Το νέο Swift έχει κατά 10 χιλιοστά μικρότερο μήκος από το σημερινό, ενώ ταυτόχρονα το μεταξόνιό του είναι κατά 20 χιλιοστά αυξημένο, δημιουργώντας έτσι περισσότερη αίσθηση ελευθερίας στο εσωτερικό, προσφέροντας παράλληλα 265 λίτρα χώρου αποσκευών, δηλαδή 54 περισσότερα από το υπάρχον Swift. Το νέο μοντέλο είναι επίσης κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, κάτι που τονίζει τη χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα του. Οι πωλήσεις του νέου Swift, που ζυγίζει 120 κιλά λιγότερο, στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο.