Μετά από τις ειδικές εκδόσεις της Huayra και φυσικά την BC, ο Horacio Pagani και οι μηχανικοί του ασχολήθηκαν με την «ανοιχτή» έκδοση. Πρόκειται για ακόμα ένα τρομερό αριστούργημα της ιταλικής φίρμας, το οποίο φυσικά συγκεντρώνει τα βλέμματα όλων όσων βρίσκονται στην Έκθεση της Γενεύης.

Η Huayra Roadster δεν είναι μόνο η «ανοιχτή» έκδοση του αυτοκινήτου, καθώς σύμφωνα με την εταιρεία πολλά έχουν αλλάξει κάτω από το σώμα της. Το βάρος της είναι 6% μικρότερο από την coupe, κάτι που σημαίνει ότι έχει χάσει 80 κιλά, φτάνοντας πλέον τα μόλις 1.280, εξαιτίας της χρήση υλικών carbo-titanium και carbo-triax HP52 στο μόνοκοκ σασί της, κάτι που αυξάνει και την στιβαρότητα, παρά την ανοιχτή οροφή της.

Μιλώντας γι’ αυτήν, η Pagani έχει εξελίξει δύο είδη για την Roadster. Η πρώτη είναι μια hard top από carbon με το κεντρικό τμήμα να είναι από γυαλί, και δίνει την ίδια εντύπωση με την coupe. Από την άλλη, υπάρχει η υφασμάτινη, που και αυτή κάνει χρήση carbon, και μπορεί εύκολα να αποθηκευτεί μέσα στην Huayra Roadster.

Μικρότερης έκτασης είναι οι αλλαγές στην εμφάνιση του αυτοκίνητου, με το εμπρός μέρος να είναι σημαντικά πιο κωνικό, και τη μάσκα να χρησιμοποιεί ένα μοναδικό εξάγωνο σχήμα. Το ίδιο μοτίβο ακολουθείται και στο πίσω μέρος, καθώς υπάρχει νέο πλαίσιο στις κεντρικές τοποθετημένες τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, με τον διαχύτη να είναι από ανθρακονήματα. Ακόμα, εντελώς νέο είναι το κάλυμμα του κινητήρα, με το αυτοκίνητο των φωτογραφιών να διαθέτει ένα μπλε carbon χρωματισμό, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει άφθονο carbon και τρίχρωμες επενδύσεις.

Συνεχίζοντας, η Huayra Roadster πατάει σε νέες σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες, που τις ονομάζει HiForg. Η κάθε μια είναι κατά 25% ελαφρύτερη από την αντίστοιχη της coupe, και στον εμπρός έχουν διάμετρο 20 ιντσών και στον πίσω 21. Αλλαγές διαθέτει και η ανάρτηση, όπως και το σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου, το οποίο έχει 5 προγράμματα οδήγησης, το wet, comfort, sport, race and ESC off.

Κίνηση παίρνει από τον 6-λιτρο V12 κινητήρας της Mercedes-AMG (M158), με την απόδοση του πλέον να φτάνει τα 764 άλογα και την μέγιστη ροπή να ξεπερνά τα 1.000 N·m, διαθέσιμη από τις 2.400 σ.α.λ.. Αυτός συνδυάζεται με το ίδιο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Xtrac, που υπάρχει στην Huayra BC.

Νέα είναι και τα κεραμικά φρένα της Brembo, όπου στον εμπρός άξονα υπάρχουν δίσκοι 380×34 χιλιοστά, με 6πίστονες δαγκάνες, και ακριβώς ίδιους δίσκους με 4πίστονες δαγκάνες πίσω. Η Pagani εργάστηκε στενά με την Pirelli, ώστε να εξελίξουν από κοινού τα ελαστικά της Huayra Roadster, τα οποία φέρουν το σύμβολο HP.

Τέλος, η Pagani θα κατασκευάσει μόλις 100 αυτοκίνητα, όλα εκ των οποίων έχουν ήδη πουληθεί, στην τιμή των 2.280.000 ευρώ, χωρίς φόρους.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Στις live φωτογραφίες είναι ακόμη πιο τρέλα και εντυπωσιακή!!!!!!!!!!!! Θέλω μια, χτες!!!!

  • DarkV12Tdi

    Πανέμορφη!!! πορνό οι φωτογραφίες της :P. Έχω απορία με τις πόρτες της, παραμένουν Gullwing door? η ανοίγουν κανονικά στο πλάι? βάλε και καμία φώτο με τις πόρτες ανοιχτές :)

    • iacovos800m

      Oi portes anoigoun me to simvatiko tropo…iparxei videaki sto youtube apo episkepsi sto ergostasio…
      Ti simasia exei omos pos anoigi i porta tou paradeisou

    • DarkV12Tdi

      Σωστά, το είδα στο Youtube και σε φωτογραφία,όντως ανοίγουν με τον κανονικό τρόπο,απλά μου έκανε περιέργεια και εντύπωση,διότι στο πρώτο άρθρο της παρουσίασης του, έγραφε πως διατηρούσε τις Gullwing door. Μία χαρά είναι και έτσι και μου αρέσει το ίδιο.

  • GiorisFullThrottle

    Huayra η Κουκλαρα!!!!

  • Mika

    Speechless…..Eκπληκτικο δημιουργημα, μενεις να τη κοιτας σαν χανος, ειδικα στο μπλε καρμπον….