Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του ΣΕΑΑ, κατά το μήνα Φερβουάριο του 2017 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 10.006 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 6.990 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του έτους 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 43,1%. Μείωση 17% είχε παρουσιάσει η κυκλοφορία για πρώτη φορά αυτοκινήτων (καινούργιων ή μεταχειρισμένων εξωτερικού) τον Φεβρουάριο του έτους 2016 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015. Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιανουάριο του 2017 ανέρχονται σε 5.236 έναντι 3.310 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του έτους 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 58,2%.

Ωστόσο η αύξηση αυτή είναι χωρίς νόημα, καθώς η αγορά αυτοκινήτου τους πρώτους μήνες του 2016 βρισκόταν σχεδόν «σε στάση». Αιτία ήταν πως από την 1η Ιανουαρίου 2016 είχε διακοπεί η απόσυρση και δρομολογείτο η εκ νέου παράταση της, ενέργεια που τελικά υλοποιήθηκε την 5η Απριλίου με προθεσμία την 31η Μαΐου 2016. Σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2015, μήνα κατά τον οποίο δεν είχαν ισχύσει οι ακραίες συνθήκες του 2016, η αγορά του Φεβρουαρίου 2017 κατέγραψε άνοδο +7,0%.

Την περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2017 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 23.102 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 17.655 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 30,9 %. Μείωση 5,7% είχε παρουσιάσει το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.  Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2017 ανέρχονται σε 11.676 έναντι 9.010 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2016. Συνολικά, σε σχέση με το πρώτο δίμηνο του 2015, στο διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2017 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +8,9%.

Στη πρώτη θέση από πλευράς πωλήσεων τον Φεβρουάριο βρέθηκε η Toyota με 644 ταξινομήσεις, ακολουθεί η Volkswagen με 486 ταξινομήσεις και η Opel με 479 ταξινομήσεις. Από την αρχή του έτους η Toyota έχει πουλήσει 1.629 αυτοκίνητα, η Volkswagen 1.149 και η Opel 917.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στα PDF εδώ και εδώ.

  • Giannisk

    Χαρά σσε αυτούς που μπορούν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο.

  • Anestis Genk

    Κάποιοι πιστοί παίρνουν Ματσούντα! Και η Σούζι πάει τραίνο!
    Πάντως αν και είμαι υπέρ μπετζίνας-ατμόσφαιρας, μάλλον συμφέρει το τουρμποντίζελ, αλλά στο μέλλον πολύ πιθανόν να φάνε πολύ ξύλο, άσε πουστην βλάβη θα κλαις. Και όταν λέω ντίζελ εννοώ multijet, οι άλλοι είναι μια κλάσση κάτω νομίζω.

  • απο τις στιγμες που βλεπεις…οτι τα νουμερα δεν λενε παντα ολη την αληθεια !!!

    • apostolos32

      Ούτε τα πραγματικά νούμερα,ούτε αυτά που μας κυβερνούν.

    • αυτα που μας κυβερνουν…ειναι τα απολυτα νουμερα !!! :-D

  • Stelios

    Μακάρι ο κόσμος να μπορεί να αγοράζει αυτοκίνητα και να τα χαίρεται.
    Εδώ στην Λάρισα έχω δει πολλά καινούρια toyota chr και fiat tipo αν αυτό λέει κάτι

    • anagnwsths

      Η Λάρισα είναι πόλη της Ελβετίας όχι της Ελλάδας. Έχω καιρό να έρθω αλλά πριν κανα 2 χρόνια δεν νιώθατε κρίση. Σαν την Ζυρίχη αν εξαιρέσω την πρασινίλα του Πεινειού . Ο μέσος Λαρισαίος φοράει 2000 ευρώ οδηγάει 35,000 ευρώ και δηλώνει φτωχός και κατατρεγμένος.
      Υ.Γ
      Απορώ ρε φίλε με τα καφέ σας που δεν αδειάζουν ποτέ. πόσους καφέδες πίνετε την μέρα ?

    • Stelios

      Σαν μεγαλομεσαιος φοράω 4000€ και οδηγώ 60.000€.
      Κάθε μέρα βρίσκομαι σε μπαράκι και καφετέριες.Παιρνω και επιδόματα.
      Πέρα από την πλάκα η κατάσταση αλλάζει και εδω.Βεβαια επειδή δεν είχα αρκετά χρήματα πότε και εγώ είχα την απορία που τα βρίσκουν.
      Όσο για την πληρότητα των καφέ νομίζω πως δεν είναι δείκτης καλοπέρασης