Εξαιτίας της αύξησης των δαπανών για τις τεχνολογίες των ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων, η BMW παρουσίασε το 2016 την μικρότερη κερδοφορία της από το 2010, ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο μια “άσχημη” χρονιά, καθώς οι πωλήσεις της το 2016 την έριξαν από την κορυφή των premium αυτοκινητοβιομηχανιών, μετά από πολλά χρόνια. Έτσι, το περιθώριο κέρδους για κάθε αυτοκίνητο της BMW μειώθηκε στο 8,9%, από 9,2% που ήταν το προηγούμενο έτος, ενώ η μετοχή της υποχώρησε 4,2%, το περισσότερο εδώ και τέσσερις μήνες.
Ο CEO της γερμανικής εταιρίας, Harald Krueger, δεν δείχνει να αγχώνεται, δηλώνοντας:
Είμαστε πλήρως επικεντρωμένοι στην υλοποίηση της στρατηγικής μας, η οποία περιλαμβάνει την αυτόνομη οδήγηση και τα ηλεκτρικά οχήματα. Από το 2019 και μετά, θα έχουμε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, και μετακίνηση με μπαταρίες στον πυρήνα των εταιριών μας.
Για να διαχειριστεί την αύξηση του κόστους ανάπτυξης, η BMW ετοιμάζει μοντέλα με υψηλό περιθώριο κέρδους, όπως η νέα X7, που την περιμένουμε το 2018, ενώ οι πωλήσεις της την τρέχουσα χρονιά αναμένεται να είναι ελαφρώς υψηλότερες, εξαιτίας της νέας Σειράς 5, καθώς του νέου Mini Countryman. με την εταιρεία να προσθέτει ότι οποιαδήποτε προοπτική επισκιάζεται από την παγκόσμια πολιτική και οικονομική αστάθεια.
Η γερμανική εταιρία θα ανακοινώσει τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία στις 21 Μαρτίου, και παρότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τα ηλεκτρικά της οχήματα, αυτή δεν είναι αρκετή για να αντισταθμίσει τις επενδυτικές δαπάνες. Έτσι, τα κέρδη προ φόρων και τόκων μειώθηκαν κατά 2,2%, φτάνοντας τα €9,39 δισ. ευρώ.