Με όλες τις αλλαγές στην αεροδυναμική, αλλά και τα κατά 25% πιο φαρδιά ελαστικά, στόχος των υπεύθυνων ήταν τα πολύ ταχύτερα μονοθέσια. Οι υπολογισμοί έκαναν λόγω για 3-5 δευτερόλεπτα στον γύρο, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από την πίστα, αφού σε μία χάραξη που απαιτεί μεγαλύτερη κάθετη δύναμη, η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη απ’ ό,τι σε μια πίστα με μικρές κλήσεις στις πτέρυγες.
Το Circuit de Barcelona-Catalunya είναι μια τέτοια πίστα, εκεί όπου ομάδες και οδηγοί έκαναν τις χειμερινές διακοπές. Σήμερα, ο Kimi Raikkonen ήταν ο ταχύτερος οδηγός, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:18.634 (με τα πολύ μαλακά ελαστικά), όταν η περσινή pole position του Lewis Hamilton διαμορφωνόταν στο 1:22.000, με τη μαλακή γόμα. Πώς φαίνεται αυτό από την onboard κάμερα; Η απάντηση βρίσκεται στο παραπάνω video.