Στα τέλη του 2016, το Motor Trend είχε πάρει την πρώτη του γεύση από την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Πριν από έναν μήνα, το αμερικανικό μέσο, είχε θέσει το ιταλικό sedan εναντίον στα BMW M3 Competition Package, Cadillac ATS-V, Mercedes-AMG C63 S, με τον Randy Pobst να τα ρίχνει στη πίστα για μία μεγαλειώδη μάχη.


Παρ’ όλα αυτά, όμως, δεν είχαμε ακόμα το review της «Ιταλίδας». Αυτό έρχεται σήμερα, με τον Jason Cammisa να κάθεται πίσω από το τιμόνι. Αρχικά, δημιουργήθηκε ένα θέμα με το «χειροκίνητο» κιβώτιο (με τον γνωστό τρόπο του Motor Trend), όμως στη συνέχεια υπήρξε κανονικά η δοκιμή, η οποία βρίσκεται στη διάθεσή σου.

  • ak156

    Πόσο κούκλα μπορεί να είσαι ρε Giulia…!!?
    Αντικειμενικά, με το competition package η M3 πρέπει να έχει άριστο στήσιμο…
    Y.Γ. Η αλλαγή κατεύθυνσης στο 11:03 όλα τα λεφτά!

  • MPAMPIS
    • ak156

      Γτ ακολυγεται τοσο πλ μετα απο καποιες στροφες? Ειναι αυτο το συστημα που λενε οτι εφαρμοζουν πολλες εταιριες για να ερχεται ηχος μεσα στη καμπινα…?

    • Thanos

      χαμός…..

    • ak156

      Μετά τις 4χλ στροφές νομίζεις οτί είσαι σε μαχητικό…!!

  • mixalhs7

    Ολοκληρωμένο πακέτο η Giulia QV αυτή την στιγμή.
    Η 3series πρέπει να παρουσιάσει μελλοντικά αναβαθμίσεις σε σασί και ηλεκτρονικά για να παραμείνει ανταγωνιστικη σε επιδώσεις μιας και σε πωλήσεις πιστεύω πως δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.

    Στέκομαι στην αίσθηση του brake by wire που επισήμανε ο Καμίσα.
    Μετα τα ηλεκτρικά τιμόνια, η αίσθηση του brake by wire κατά το φρενάρισμα είναι κάτι καινούργιο που πρέπει να συνηθίσουμε στα μελλοντικά αυτοκίνητα!

    • manowar

      Μιχαλη παει το υδραυλικο οτι προλαβαμε να ευχαριστηθουμε προλαβαμε..

    • ak156

      Τα ίδια έλεγαν και για το μηχανικό όταν εμφανίστηκε το υδραυλικό, τα ίδια λέμε για τα σασμάν manual και αυτοματα, Nομίζω ωρες ωρες απλά γκρινιάζουμε γτ δεν θέλουμε να αποδεχτούμε τις αλλαγές. ;)

    • ak156

      Τα ίδια έλεγαν και για το μηχανικό όταν εμφανίστηκε το υδραυλικό, τα ίδια λέμε για τα σασμάν manual και αυτοματα, Nομίζω ωρες ωρες απλά γκρινιάζουμε γτ δεν θέλουμε να αποδεχτούμε τις αλλαγές. ;)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ναι έχεις δίκαιο.Στέλνω e-mail στις κορυφαίες Πολεμικές αεροδιαστημικές βιομηχανίες,να καταργήσουν τα drive by wire πηδάλια στα μαχητικά-βομβαρδιστικά-πολιτικά αεροπλάνα και να επιστρέψουμε στα σάπια μηχανικά του 1ου και 2ου Παγκοσμίου.
      Ξέρεις εκείνα τα κορυφαία σε ”αίσθηση”, που οι πιλότοι πάλευαν κανά 2-3 μαζί πάνω από τα πηδάλια,για να σηκώσουν τα χρεποτριρήμαδα μετά από κάθοδο. : ) : )

    • manowar

      Που κολλαμε εμεις με πιλοτους και πηδαλια ρε τρελε? :-%

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν φταίω εγώ που έχετε μείνει ακόμα στους flintstones και τραγουδάτε το γιάπα-ντάπα-ντου.
      Από το 1998 ρε, η ΤΟΥΟΤΑ ΕΧΕΙ ΒRAKE BY WIRE τεχνολογία στα Prius-Lexus!
      https://en.wikipedia.org/wiki/Brake-by-wire#Passenger_and_light_truck
      https://en.wikipedia.org/wiki/Electronically_controlled_brake
      Μέχρι ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ LFA φορά τέτοια φρένα!
      Η σάπια η φλαμποwagen,νομίζεις τυχαία το επεξεργάζεται ως εξωγήινο κατασκεύασμα;;
      ”To provide consistent and effective braking under any conditions the LFA employs an electronic controlled braking (ECB) system”…..
      http://newatlas.com/lexus-lfa/13179/
      Aπό το 2014 ΚΑΙ Η FORMULA 1 φόρεσε brake by wire φρένα!
      http://www.formula1-dictionary.net/brake_by_wire.html

      Τα brake by wire φρένα ρε flintstones,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ το φαινόμενο του fade κατά την σκληρή καταπόνηση-χρήση!
      Μέχρι να σηκώσουν ΣΩΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΔΗΣΗ,οι πανάρχαιες υδραυλικές αντλίες,είσαι αξύριστος και βγάζεις γένια 3 ημερών!
      Άσε που έχουν ανάψει όλα μέσα στο κύκλωμα!
      Ειδικά για χρήση σε sport αυτοκίνητα είναι ΜUST!

      Eπίσης, στο φρενάρισμα πανικού ή στα συνεχή στροφιλίκια με σκληρή χρήση φρένων,το πόδι σου ΔΕΝ τρώει σφαλιάρες από το pedal κατά την εμπλοκή των ΑBS-ESP!
      Ανενόχλητος o οδηγός μπορεί να πραγματοποιεί διαδικασίες ελιγμών ΚΑΙ ΔΕΝ παλεύει με τα φρένα, όπως γίνεται στα χρεποτριρήμαδα υδραυλικά που έχουμε στα δικά μας!

      Η ΑLFA ROMEO επέλεξε κορυφαία τεχνολογία για τα φρένα της και εσείς έχετε μείνει ακόμα στους flintstones που φρενάρουν με τα πόδια κάτω από το πάτωμα!

    • manowar

      Καλα οσο για την φλιστοουν ειδικα την κοπετισιον σας ραβει ολους μονο η τζουλια μενει να κανουν κοντρα οτι κουβα εχετε και δεν εχετε σε πριμιουμ επιδοσεων κατηγορια το εχει φαει και εχει φτυσει και τα κουκουτσια… δευτερον το πραιους ειναι φακλανα με 4 ροδες ανουσιο πλαδαρο πολυμορφικο κανεις δεν εδωσε 10αρα για το τι φοραει ,,μονο οτι δεν καιει βενζινα νοιάζονται.σιγα την τεχνολογια φρενων και κρεμαγιερας σε πληροφόρηση τα σοβαρα αυτοκινητα τετοιες αρχαιολογιες φοραγαν μεχρι σημερα..φιλε νικο εγω για αυτοκινητα αναφέρομαι

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν σου έκθεσα ρε το Prius ως sport υπερκατασκεύασμα!
      Σου ανέφερα απλώς,πως εκατομμύρια μοντέλα ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ μέχρι και τα Lexus hybrid,φοράνε τέτοια φρένα ΜΕ ΑΠΕΙΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, XΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!
      Ο τρίβλακας ο camisa που δεν ξέρει τι του γίνεται από τεχνολογία,τα έβγαλε άχρηστα!

      Έτσι και τον ρωτήσεις ποιο είναι το γεωμετρικό σχήμα του τροχού,θα σου πει τετράγωνο σαν τους τροχούς των flintstones!
      Θα του γράψω τις ασχετίλες του σε κανά video του Μοtor Trend και θα τον κάνω ρεζίλι όχι Παγκοσμίως,αλλά Διαγαλαξιακά!
      Και όμως αυτές οι ασχετολούγκρες κονομάνε και κρίνουν και αυτοκίνητα!

    • manowar

      Φιλε εγω στην μεσαια κατηγορια που την θεωρω και χρυση τομη και την καλυτερη κατηγορια κρινω παντα απο το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια οσο αφορα (οδήγηση) ξεκαθαρα..το αυτοκινητο αυτο ανεκαθεν ηταν η m3.η αλφα εχει βγαλει και αυτη ενα πολυ καλο αυτοκινητο (μενει να τα δουμε σε κλειστη πιστα να γραφουν χρονους την εξαιρετική τζουλια και την εξισου εξαιρετική m3 competition pack αναμενουμε την μονομαχια για να δουμε πιο ειναι ικανοτερο αλλα απο θεμα κρεμαγιερας αφησε με να εχω μια εμπειρη γνωμη..και σε παρακαλω οταν μιλαμε για ευχαρίστηση οδηγική και μηχανήματα οδηγισης σε κατηγοριες κουπε μεγαλα σπορ σενταν κτλ πηγαινε με σε ιταλια γερμανια γαλλια αγγλια που βγαζουν οροσημα μην με πηγαινεις σε 3τ4ταρτα λεξους που δεν πατανε καν στην 3αδα των καλυτερων (δεν με αφορα τι βγαζει η τουοτα δεν θελω ουτε να την βλεπω ειναι ρομπα)μιλα μου για χοντα καλυτερα οσο αφορα τιμονια..σε παω σαν ανθρωπο αλλα ωρες ωρες με μπερδευεις δεν ειπα ρε τρελε να μην υπαρχει εξέλιξη η εξέλιξη ει αι αναποφευκτη απλα μερικα πραγματα που καταργουνται απο την αυτοκίνηση δεν με βρισκουν σύμφωνο..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Είναι καλά αυτοκίνητα και τα 2.Απλά η BMW επαναπαυόμενη στις καλές πωλήσεις της Μ3,έχει μείνει πολύ πίσω σε τεχνολογία και απόδοση.
      Έχει πολλά οικονομικά κέρδη,αλλά δίνει λίγα στους πελάτες.
      Η ΑLFA φορά ενεργό flaps μπροστά, μέχρι και ενεργό diffuser στον πίσω άξονα.
      Τι να λέμε τώρα έχει ξεφύγει τελείως!

      Εσείς νομίζετε πως το 7:32 που έκανε στο Ring και ισοφάρισε μέχρι και την σημερινή 4κίνητη 911 turbo των 550+ ίππων το έκανε τυχαία….
      Γι’αυτό σας φωνάζω πως χρειαζόμαστε οπωσδήποτε την ΑLFA στο παιχνίδι του ανταγωνισμού.Αλλιώς θα καταντήσουν όλα χρέπια ίδια σαν τα Lada.

      Και όμως πολλά πράγματα που δεν λειτουργούν σωστά,πρέπει να καταργηθούν από την αυτοκίνηση.
      Τα σημερινά κορυφαία αυτόματα κιβώτια, έχουν ξεφτιλίσει εντελώς σε απόδοση τα χειροκίνητα.
      Kαλό το ανακάτεμα της φασολάδας, αλλά δεν συγκρίνεται με το κορυφαίο 8άρι της ΖF, που το κάνει άλογο το αυτοκίνητο.

    • manowar

      Εισαι πολυ λαθος οσο αφορα αυτο που ειπες για τα λιγα που δινει η bmw λογο πωλήσεων και ανάπαυσης στην πρωτια δεν ξερω τι κουρκουμπινια φοραει το αλφα το ονομασα και αυτο εξαιρετικό αυτοκινητο παντως η m3 αποδεικνυει οτι με λιγοτερα αλογα πιο απλο εξοπλισμό φτανει και μερικες φορες περναει την πολυ δυνατη τζουλια παρε δες χρονους με το απλο m3 ωστε να εισαι προετοιμασμένος για την κοντρα με το κομπετισιον.οι ανθρωποι ξερουν και φτιαχνουν αυτοκινητα https://uploads.disquscdn.com/images/9e06148b9d5e073ff103ba1daea52e601cd099bd7b11c9a89aa851b87b6db9f1.png

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ναι έχεις δίκαιο.Στέλνω e-mail στις κορυφαίες Πολεμικές αεροδιαστημικές βιομηχανίες,να καταργήσουν τα drive by wire πηδάλια στα μαχητικά-βομβαρδιστικά-πολιτικά αεροπλάνα και να επιστρέψουμε στα σάπια μηχανικά του 1ου και 2ου Παγκοσμίου.
      Ξέρεις εκείνα τα κορυφαία σε ”αίσθηση”, που οι πιλότοι πάλευαν κανά 2-3 μαζί πάνω από τα πηδάλια,για να σηκώσουν τα χρεποτριρήμαδα μετά από κάθοδο. : ) : )

  • 85000 δολάρια!!!