Νέο Head 2 Head επεισόδιο από το Motor Trend και αυτή τη φορά ο Jason Cammisa και ο Jonny Lieberman συγκρίνουν την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio εναντίον όλων των ανταγωνιστών τους.

Κάθισε αναπαυτικά και απόλαυσε το 23λεπτο video με την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio να συγκρίνεται με τις BMW M3 Competition Package, Cadillac ATS-V, Mercedes-AMG C63 S, με τον Randy Pobst να τις οδηγεί στο όριο μέσα στην πίστα Chuckwalla Valley.

  • Neos
  • mixalhs7

    Αναμενόμενο αποτέλεσμα.
    Τα ηλεκτρονικά της M3 δείχνουν τα χρονάκια τους κρίνοντας την διαφορά.
    Ευχάριστη έκπληξη η οδηγική συμπεριφορά της Καντιλακ αν και σχεδιαστικά είναι λίγο αποκρουστική.
    H Μερσεντες πρέπει να προσλάβει ένα διαιτολόγο για τα μοντελα της :P
    Alfa is back όπως είπαν τα παιδιά.
    Ήρθε όμως για να μείνει ή όλα αυτά είναι μια φωτοβολίδα?
    Για να δούμε…

    • Mika

      θα συμφωνησω για το αποτελεσμα, οπως λες…Ειναι ομως λιγο υπερβολη η δηλωση a decade back in dynamics, οταν τελικα σε μια τεχνικη πιστα η διαφορα των 60 παραπανω αλογων δεν φανηκε πουθενα, ετσι δεν ειναι?
      Αλλο η αισθηση που εισπρατεις,αλλο η δυναμικη του καθε αυτοκινητου…Συνιστα λαθος διατυπωση, βασικα.
      Η ερωτηση σου στο τελος ειναι και δικη μου, μπορω να πω.
      Οι ιεροσυλοι ειπαν πως η 3αρα ειναι και better looking απο την Αlfa..Στο πυρ το εξωτερον!!!

      Υ.Γ. Επιασες τη φαση με το γιατι δεν πηγε η χειροκινητη Αμερικη? Conspiracy theories???

    • mixalhs7

      Βλέποντας ένα δυο πλάνα όπου η Μ3 έδειχνε να ψαρεύει λίγο ενώ η Ιουλία έδειχνε πιο grip-y κι έχοντας εμπιστοσύνη στο ΜΤ ως θεατής συνυπέγραψα το συμπέρασμα τους.
      Η διαφορά των 3 χιλιοστών του δευτερολεπτου σε μια τόσο τεχνική πίστα μου δείχνει δυο πράγματα :
      1) Την καλή δουλειά που έχει γίνει στην Ιουλία
      2) Την καλή δουλειά που γίνεται στο αδιάκοπο evolution της Μ3 εδώ και 30 χρόνια.

      Οι Αμερικανοί στο θέμα αυτοκίνητο θεωρούν οτιδήποτε Γερμανικό ως μέτρο σύγκρισης. Την Αλφα ΔΕΝ την ξέρουν εκει όπως εμείς στην Ευρώπη.

      ΥΓ Το μόνο σίγουρο είναι πως για κάποιο λόγο υπήρξε καθυστέρηση στα κρας τεστ ίσως κάποια μέρα μάθουμε λεπτομέρειες!

    • Mika

      Ειναι παρα πολυ σημαντικο η συνεχης εξελιξη σε οποιοδηποτε τομεα, ειδικα στο αυτοκινητο, που δεν γινεται να μενεις πισω οταν οι εξελιξεις τρεχουν με φρενηρη ρυθμο.
      Απο την αλλη, δεν φτανει να κανεις ενα καλο δυνατο πρωτο βημα και να μεινεις εκει..Το δυσκολο μετα,ειναι να το εξελισεις συνεχως, ωστε να ειναι σε υψηλο επιπεδο..Και τα δυο ενεργουν υπερ του καταναλωτη!

    • Mika

      Εδω κρινεται το παιχνιδι.Αν ειχε ευθειες, η διαφορα θα ηταν μεγαλυτερη.

      https://uploads.disquscdn.com/images/618fe000425b5d2a328b00324bf93dc9f107f29b4e7f98e1895c3bca74c4c7b4.jpg

  • bulgary

    Η καλύτερη τελικά!Forza!

  • Soko

    απίστευτη η Alfa Romeo ..

  • Bon Viveur

    Ωραία εκπομπή, αναμενόμενο το αποτέλεσμα. Προσωπικά θα έπαιρνα την Cadillac (σε κουπέ) γιατί μου αρέσει περισσότερο απ΄ολα εμφανισιακά.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Απολαυστικό το επεισόδιο.
    Συγχαρητήρια στην Alfa για την πρωτιά τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Πραγματικά ένα φανταστικό αυτοκίνητο.
    Επιτέλους με το competition package είδαμε μια ολοκληρωμένη M3. Σιγά σιγά όμως δείχνει τα χρονάκια της.
    Πολύ καλή η Cadillac αλλά η εμφάνιση της αν και θέμα υποκειμενικό και το εσωτερικό που είναι σε χαμηλότερη κατηγορία την στέρησαν μια καλύτερη θέση.
    Για την Mercedes τι να πω, το καλύτερο εσωτερικό, εξωτερικά φωτοτυπία και για πίστα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τους αντιπάλους της.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Απολαυστικό το επεισόδιο.
    Συγχαρητήρια στην Alfa για την πρωτιά τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Πραγματικά ένα φανταστικό αυτοκίνητο.
    Επιτέλους με το competition package είδαμε μια ολοκληρωμένη M3. Σιγά σιγά όμως δείχνει τα χρονάκια της.
    Πολύ καλή η Cadillac αλλά η εμφάνιση της αν και θέμα υποκειμενικό και το εσωτερικό που είναι σε χαμηλότερη κατηγορία την στέρησαν μια καλύτερη θέση.
    Για την Mercedes τι να πω, το καλύτερο εσωτερικό, εξωτερικά φωτοτυπία και για πίστα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τους αντιπάλους της.

  • Akis-F1 FAN

    Η αλήθεια είναι ότι όλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα…..αν μιλήσουμε για την alfa και την m3 που ήταν οι πραγματικοί διαγωνιζόμενοι, είναι τόσο κοντά μεταξύ τους, που στο τέλος, νομίζω, είναι καθαρά θέμα γούστων-προτιμήσεων. Προσωπικά αν και πάντα μου άρεσε η m3 θα επέλεγα ή την c63 ή την guilia….η guilia είναι πιο όμορφη και με καλύτερα “δυναμικά” χαρακτηριστικά αλλά η c63 έχει φοβερό εσωτερικό και είναι πολύ brutal.

  • Akis-F1 FAN

    Η αλήθεια είναι ότι όλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα…..αν μιλήσουμε για την alfa και την m3 που ήταν οι πραγματικοί διαγωνιζόμενοι, είναι τόσο κοντά μεταξύ τους, που στο τέλος, νομίζω, είναι καθαρά θέμα γούστων-προτιμήσεων. Προσωπικά αν και πάντα μου άρεσε η m3 θα επέλεγα ή την c63 ή την guilia….η guilia είναι πιο όμορφη και με καλύτερα “δυναμικά” χαρακτηριστικά αλλά η c63 έχει φοβερό εσωτερικό και είναι πολύ brutal.

  • AKHS

    Τέλεια η guilia και μόνο guilia υπομονή όμws σε ένα με ενάμιση χρόνο που θα έρθει και η guilia gta τότε θα γίνει χαμόs.

  • giannisb

    Δεν με νοιάζει πιο κέρδισε και τα δυο είναι υπέροχα αυτοκίνητα-κοσμήματα
    με το μυαλό θα έπαιρνα την Μ3 αλλά με την καρδιά θα έπαιρνα την giulia..

  • περιμενα μεγαλυτερα διαφορα στους χρονους … δεν περιμενα την Μ3 ποιο πανω απο τους αλλους δυο .. φυσικα θεωρω ολα τα τεστ υποκειμενικα και οπως και οι επιλογες εξαλλου ολων μας οποτε δεν μπορεις να πεις κατι ξεκαθαρα … εγω θα επερνα την Μ3 και αν ερχοταν τελευταία ο αλλος θα παει μερκ και ας βγηκε τελευταια … κανεις δεν διαλεγει αμαξι βαση των απολυτων χρονων … ειναι πολλα μαζι … σαφως και η αλφα γυρισε αλλα που και για ποιους ;;;

  • Evan_T

    Καιρός ήταν αυτή η εταιρία να βγάλει αμάξι που να ανταποκρίνεται στην ιστορία της. Ελπίζω να είναι το πρώτο απ’ τα πολλά και όχι η εξαίρεση. Όσο αφορά το συγκριτικό είμαι της άποψης, πως πηγαίνοντας σε τέτοια αμάξια οι επιλογές είναι 2. Alfa ή ΒMW. Προφανώς όλα είναι καλά απλά αυτά τα 2 είναι λίγο καλύτερα. Η mercedes είναι ανούσια brutal. Good to hear bad to steer. Δεν μιλάμε για αυτοκίνητα πίστας αλλά αμάξια που πρέπει να είναι σωστά σε σχεδόν καθημερινή διαβίωση ή να μπορούν να είναι γρήγορα καθημερινά αμάξια. Προσωπικά θα παιρνα την alfa αλλά δεν είναι κάτι που δεν περιμένατε βάσει avatar.. χαααχαχ

  • ducatos

    Δεν τα πήγε άσχημα η m3 με 60 ίππους λιγότερους η πίεση απο την Alfa μας κάνει να περιμένουμε κάτι ακόμη καλύτερο απο την επόμενη m3 τωρα αν ειχα τα φράγκα δεν ξέρω πραγματικά τι θα διάλεγα θα ειχα πολύ μεγάλο δίλημμα

  • manowar

    Μπραβο αλφα..μου θυμιζει σιγουρα παλια σκηνικα που υπηρχε κουβεντα και οχι μονολογος.. Το M3 ειχε να περαστει απο αλλο αυτοκινητο εδω και 30 ετη..καλα η μερσεντες στη μεσαια κατηγορια δεν εφτανε κοντραρε καπως τις μ3,,την αλλη την αγελαδα με ροδες τι την βαλατε να εκτεθεί μεσα εκει?για ντοπιους καλη ειναι Αμα εισαι μεσηλικας και εχεις για προτυπο τον σουπερμαν που φορει το σωβρακο αποξω καλη ειναι …αλλα για εκει μεσα δεν κανει..οι επιδόσεις η ταχυτητα και η ομορφια στην κατηγορια-χρυση τομη των μεσαιων σπορ αυτοκινητων ηταν παντα γερμανοιταλικη συζήτηση..

    • mother1russia

      Εχει κερδισει πολλους BMWακιδες αυτη η Guilia, ειναι αμαξι για πολλα γουστα coupe, drift car κτλ.
      Αλλα δεν θα την αγοραζα γιατι δεν την εμπιστευομαι

    • Mikoyan Gurevic

      Εμπιστέψου τους Γερμανικούς κουβάδες, ειδικά την ΠεΕμΒε.

    • manowar

      Δεν σας πιανουνε πουθενα γιατι τι κακο ειπε για την αλφα επιδη δεν την εμπιστευεται ακομα?λογικοτατο..θελει καιρο ακομα..και Τι σε νοιαζει εσενα τι επιλεγει ο αλλος πεταγεστε σαν τις ψλες στο σχολιο του αλλου χωρις να σας δωσει σημασια,,, αλλα η αποσταση και η ανονυμια αυτα κανει …αν ηταν η κουβεντα σε ενα τραπεζι ηθελα απο μια μερια να δω αν θα ανοιγες την μπουκα σου να πετας τετοιες μλκιες..θα μιλησεις και για bmw σε λιγο θα μας πεις οτι και μακλαρεν πορσε φεραρρι ειναι κουβαδες.δεν το κατεχεις το αθλημα ρε σαν τον αλλο τον τζε βε g v που πεταγετε σαν τη τσου τσου επιδη δεν τα παει καλα με τα (αισθηματικα) το τελευταιο καιρο και θελει να τα βγαλει απο μεσα του.. αυτον αντιγραφεις?

    • mother1russia

      13 χρονια δεν εχω αλλαξει τιποτα με καθημερινο σπασιμο και ντριφτ, το σκαφος ειναι οπως οταν το αγορασα. Τι να εμπιστευτω μετα απο ολα αυτα?? Ειχα και Νισσαν και ειδα τα χαλια του

  • trochi

    Υπάρχει και μια στην Ελλάδα https://www.car.gr/9353588-alfa-romeo-giulia-2-9-quadrifoglio-510hp

  • Spider

    Όλα εξαιρετικά,αλλά εάν είχα τα φράγκα?
    Δεν τίθεται θέμα, ΑLFA ROMEO GUILIA QV δαγκωτό!!!!!!!

  • sergio360

    Giulia δαγκωτο,με κλειστα ματια,anyday,οπως θελετε πειτε το…Μια δεκαετια μπροστα οπως ειπαν και στο βιντεο…Αν δεν υπηρχε η Alfa,τοτε η μονη επιλογη θα ηταν η Cadillac.Brutal αμαξι,τρομερο στησιμο και οχι κατι το συνηθισμενο…

  • sergio360

    Giulia δαγκωτο,με κλειστα ματια,anyday,οπως θελετε πειτε το…Μια δεκαετια μπροστα οπως ειπαν και στο βιντεο…Αν δεν υπηρχε η Alfa,τοτε η μονη επιλογη θα ηταν η Cadillac.Brutal αμαξι,τρομερο στησιμο και οχι κατι το συνηθισμενο…

  • sergio360

    Giulia δαγκωτο,με κλειστα ματια,anyday,οπως θελετε πειτε το…Μια δεκαετια μπροστα οπως ειπαν και στο βιντεο…Αν δεν υπηρχε η Alfa,τοτε η μονη επιλογη θα ηταν η Cadillac.Brutal αμαξι,τρομερο στησιμο και οχι κατι το συνηθισμενο…

  • Mrdesperado32

    the king is dead!long live the king!!

  • Mrdesperado32

    the king is dead!long live the king!!

    • manowar

      Ναι αλλα αυτο το σχολιο θα επρεπε να το γραψεις ετεροχρονισμενα..ειναι λιγο <>να το γραφεις μανω στη μεταβατικη περιοδο ενως κορυφαιου μοντελου που ξερουν ολοι οτι ο απόγονος κατα 97/100 θα ειναι κορυφη οπως συνήθως..αναμονή παντως συγχαρητήρια στη τζουλια αν και δεν ηταν μεγαλη η διαφορα δεν παύει να ειναι πρωτη μην προτρεχεις ομως αυτο το the ging is dead ντεν κολλαει τι ειναι lancia ειναι?

    • Mrdesperado32

      δεν ειναι η απλη M3..ειναι ανανεωμενη και πιο πισταδικη απ την απλη.δηλαδη αν βγει η νεα m3 και ειναι καλυτερη απ τη τζουλια δε θα μετραει γτ βγηκε μετα απο χρονια?δε παει ετσι.μιλαμε με σημερινα δεδομενα.και με σημερινα δεδομενα η αλφα ειναι το καλυτερο σενταν επιδοσεων στον πλανητη.μεχρι στιγμης.οταν αλλαξουν τα δεδομενα θα ισχυει παλι αυτο που εγραψα πανω.

    • manowar

      Μπλα μπλα μπλα λογια το ιδιο αμαξι ειναι απο το 13 εχει αλαξει κατι angel ayes και κατι ψηφιακα κοντερ σιγα μην ειναι και αγωνιστικη εκδοση..εγω μιλησα για το δε κινγκ ιζ ντεντ ειναι ασχετο δεν εχει σταματησει η παραγωγή

    • Mrdesperado32

      Καθολου μπλα μπλα.εχει παραπανω αλογα αλλο στησιμο τελειως και αλλα συστηματα ευσταθειας.καθολου ιδιο δεν ειναι.εχει διαφορες απ την απλη.αν δε τα ξερεις διαβασε τα αλλα η αληθεια ειναι αυτη.εγω αυ4ο το εγραψα μεταφορικα για να δειξω οτι επεσε απ την πρωτη θεση η bmw και πρωτη πηγε η ιουλια.

    • manowar

      Μην κλαψουριζεις εξ αρχής ειπα οτι συγχαιρω την αλφα που περασε την απεραστη εδω και 30 ετη απο τον ανταγωνισμο m3 αλλα το δε king is dead δεν κολλαει διοτι το μοντελο η πλατφορμα F βρισκεται σε μεταβατικο σταδιο..αυτο αλλα νοηματα ειναι περιττά..

    • Mrdesperado32

      εγω να κλαψουριζω?για ποιο λογω?δεν εχω bmw πλεον.ανταγωνισμο δεν ειχε η bmw τοσα χρονια μονη της επαιζε.τωρα σφιξαν τα πραγματα

    • manowar

      δεν εχεις ΠΛΕΟΝ ε;; ναι……αυτο ακριβως

  • minas

    60 αλογα παραπανω περισσοτερη ροπη πιο καινουργια σαν μοντελο η τζουλια και η διαφορα ειναι 0,39sec μπραβο ρε μπεμπα!!!!!

    • sergio360

      Δεν ξερω αν το παρατηρησες,αλλα η μπεμπα εχει το competiton package,δεν ειναι η απλη.Πιο κοντα στην GTS ειναι και παλι πιο αργη ειναι.Που να βγει και η Giulia GTA….

    • minas

      σαν αναβαθμιση του μοντελου ειναι παρα track focus car οπως η gts.

    • sergio360

      Στο βιντεο λενε οτι πηρανε στοιχεια απο την GTS και τα βαλανε.

    • minas

      Και να ξες οτι η τζουλια εχει αβανταζ γενικα γιατι βγηκε 1 χρονο μετα την μπεμπα οποτε ξερανε οτι πρεπει να την βγαλουνε με παραπανω αλογα απο τον ανταγωνισμο δηλαδη τα 450 της m3 αλλα και παλι 0,39sec δηλαδη τπτ.

    • sergio360

      H Giulia εχει το μοτερ της 488 με δυο λιγοτερους κυλινδρους,οποτε δεν θα μπορουσε ετσι και αλλιως να ειναι με λιγοτερη δυναμη και δυναμικα χαρακτηριστικα.Μονο προς τα πανω μπορει να παει.Και τοτε παλι μανουλες θα κλαινε….

    • T/P

      Της California με 2 λιγοτερους

    • sergio360

      Ναι αλλα εχει τα turbos μεσα στο V σαν την 488.Και της 488 εξελιξη ειναι το μοτερ,το F154 με 1mm μεγαλυτερη διαδρομη.Σαν μπλοκ ιδιο ειναι.

  • MPAMPIS

    το καλυτερο αυτοκινητο του πλανητη..! το ειπαν και οι ιδιοι !!

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Μπραβο στην Alfa.
    Τιμα το παρελθον,της γραφει στο παρον ελπιζω, να δημιουργει και μελλον,και σπρωχνει τον ανταγωνισμο πισω στα σχεδιαστηρια.
    Μπραβο και σε οσους διατηρουν τον πολιτισμο στο σχολιασμο,ακομα και αν σε καποιους απο μας δεν βολευουν τα αποτελεματα.
    Και ας εχει πενηντα αλογα λιγοτερα και ας ειναι παλιοτερο αυτοκινητο ,και ας τρως και τα ψιλοβδεκατα σου δεν με νοιαζει m για μενα.

  • Henry Gloval

    Συγχαρητήρια στην Alfa που έβγαλε επιτέλους ένα σωστό πισωκίνητο διαμάντι. Προσωπικά όμως C63 AMG δαγκωτό και ας γράφει 2 δευτερόλεπτα περισσότερα σε πίστα. Παίρνεις πολυτελέστατο σεντάν με έναν κτηνώδη V8 και ήχο βγαλμένο κατ’ ευθείαν απ’ την κόλαση! Best soundtrack ever!

  • Henry Gloval

    Συγχαρητήρια στην Alfa που έβγαλε επιτέλους ένα σωστό πισωκίνητο διαμάντι. Προσωπικά όμως C63 AMG δαγκωτό και ας γράφει 2 δευτερόλεπτα περισσότερα σε πίστα. Παίρνεις πολυτελέστατο σεντάν με έναν κτηνώδη V8 και ήχο βγαλμένο κατ’ ευθείαν απ’ την κόλαση! Best soundtrack ever!

  • Anestis Genk

    Κακό πράγμα να επιλέγει κάποιος έτσι αυτοκίνητο πάντως, σημαίνει πως δεν ξέρει τι θέλει, εκτός κι αν είναι cafe racer.
    Το αυτοκίνητο το οδηγάς και παίρνεις αυτό που σε κάνει να νοιώθεις πιο ωραία κατά την οδήγηση. Αν είναι 1-2 δευτερόλεπτα πιο αργό, μακάρι να έχεις τα χέρια να το διαπιστώνεις.

  • χθες το είδα, ωραίο εργαλείο η κάντιλακ. θα το προτιμούσα εκ των τεσσάρων.