Το παράδειγμα της Mercedes ΔΕΝ θέλει να ακολουθήσει η Ferrari, καθώς ο επικεφαλής τεχνικός της εταιρίας, Michael Leiters, απέρριψε κάθε ενδεχόμενο να δούμε ένα αυτοκίνητο δρόμου με κινητήρα προερχόμενο από το μονοθέσιο της στην F1. Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη του στην έκθεση της Γενεύης, ο Leiters παραδέχτηκε ότι δεν γνώριζε όλες τις πληροφορίες του γερμανικού hypercar, προσθέτοντας, όμως, ότι η αυτή η ιδέα δεν είναι καθόλου ελκυστική γι’αυτούς, λέγοντας:

Να βάλουμε έναν κινητήρα F1 σε αυτοκίνητο δρόμου; Το έχουμε ήδη κάνει με την F50, και δεν είμαι πεπεισμένος ότι δουλεύει. Ένας κινητήρας F1 δουλεύει στις 16.000 σ.α.λ. Πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα αυτοκίνητο που στροφάρει 16.000 σ.α.λ. στον δρόμο; Δεν μπορείς, και αν [το Mercedes-AMG Project One] δεν στροφάρει μέχρι 16.000 σ.α.λ. πρέπει να ρωτήσεις, τι απομένει από έναν κινητήρα Formula 1; Αντί για έναν πραγματικό κινητήρα F1, είμαι πεπεισμένος ότι είναι καλύτερο να πάρεις κάποιες ιδέες και καινοτομίες από ένα μονοθέσιο της Formula 1. Για να κάνεις ένα supercar, προτιμώ να το κάνω από το μηδέν.

Ο Leiters σχολίασε και τα λεγόμενα του Sergio Marchionne, πιστεύοντας ότι η Ferrari θα πρέπει να βγάλει ένα μοντέλο κάτω από την California T (βλέπε νέα Dino). Αυτό που σίγουρα δεν πρέπει να κάνει η ιταλική εταιρία είναι να χρησιμοποιήσει τον 2.9-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα της Alfa Romeo, λέγοντας:

Αυτό δεν θα ήταν μια ευκαιρία για μας [να χρησιμοποιήσουμε τον V6 της Alfa Romeo]. Αν επρόκειτο να κάνουμε downsize από έναν V8 της Ferrari, θα πρέπει να είναι ένας Ferrari κινητήρας, που παρά το γεγονός ότι θα έχει λιγότερους κυλίνδρους, θα προσφέρει την ίδια ισχύ με τους σημερινούς V8. Αν βγάζαμε έναν V6, θα παίρναμε έναν V8 και θα εφαρμόζομαι μια εντελώς διαφορετική λογική. Θα πρέπει να εργαστούμε στην ειδική ισχύ του κινητήρα, και ο κινητήρας της Alfa δεν θα μας βοηθήσει να το επιτύχουμε αυτό. Σήμερα έχουμε 180 ίππους ανά λίτρο στους V8. Αν θέλεις να πας πάνω από 200 ίππους/λίτρο θα πρέπει να σκεφτούμε νέες τεχνολογίες, όπως τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τούρμπο ή e-boost.

Το τελευταίο υποδηλώνει ότι η Ferrari είναι αρκετά πιθανό να χρησιμοποιήσει ένα σύστημα KERS, όμοιο με αυτό του μονοθεσίου τη F1, δηλαδή τοποθετώντας έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον άξονα του turbo, έτσι ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο το lag, να αυξηθεί η ιπποδύναμη και να βελτιωθεί η “οδηγησιμότητα” των σημερινών V8 κινητήρων.

Για να γίνει αυτό, και να συμβάλει στην αύξηση του βάρους των μπαταριών, των ηλεκτρικών κινητήρων, της ενισχυμένης δομής και του πρόσθετου συστήματος ψύξης που απαιτούνται σε υβριδικό σύστημα κίνησης, ο επικεφαλής μηχανικός της Ferrari αναφέρει ότι η εταιρία έχει αναπτύξει νέα προηγμένα ελαφριά σύνθετα υλικά.

  • Anestis Genk

    Τα αυτοκίνητα με αγωνιστικό μοτέρ εγώ τα γουστάρω πάντως.
    Η F50 για μένα είναι η καλύτερη Ferrari. Το παράπονο που έχω ακούσει γι’αυτήν είναι πως το μοτέρ επειδή βίδωνε απευθείας στην “μπανιέρα” και δεν ήταν σε υποπλαίσιο, δημιουργούσε κραδασμούς ενοχλητικούς και ίσως επικίνδυνους.

    • manowar

      Δεν το ηξερα αυτο με το μοτερ ..δηλαδη ετριζε σαν χιουνται?καλα εγω την f50 δεν την βαζω ουτε στην 5αδα των καλυτερων φεραρρι αλλα ηξερα οτι ηταν πιστολι

    • Anestis Genk

      Δεν ξέρω ακριβώς για τι κραδασμούς μιλάμε, αλλά το μοτέρ και άρα και η μετάδοση και η ανάρτηση είναι βιδωμένα rigidly στην carbon μπανιέρα. Ενώ τα μοτέρια συνήθως έχουν και κάνα σινεμπλόκ ή κάνα damper. Επίσης αν και V12 (άρα ραφιναρισμένος) ήταν αγωνιστικός οπότε μάλλον τραχύς.

      Τα hyundai με το General Motors μοτέρ υποθέτω λες. Ε αμερικάνικο μοτέρ τι περιμένεις;

      + για μένα φοράνε λάθος μπουζί για την Ελλάδα, οπότε στο ρελαντί είναι σαν να έχει misfires.

    • Mika

      Σε ψηλες στροφες, οταν το μοτερ ουρλιαζε, οι κραδασμοι ταξιδευαν κατα μηκος του πλαισιου, οποτε καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο, για οδηγους αμυητους με την αγωνιστιικη οδηγηση πχ..

  • manowar

    Μλκια που δεν βγαζει η φεραρρι τετοιο αυτοκινητο παντως για μενα..αφου μπορει να το κανει το χει ξανακανει ηδη και εχει και μοτερουκλα 1.600ρα ακουγεται πιστευω καλυτερα σπο το καθε αλλο εκει μεσα

  • θα εχει λεει προβλημα που στροφαρει μεχρι τις 16.000rpm….
    αφου εχουν πει πως θα ειναι περιορισμενο το μοτερ μεχρι τις 12.000…
    για καθημερινο…θα ειναι και υβριδικο..οποτε ο ηλεκτρισμος θα βοηθησει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!!
    στην τελικη για 500-1000 αντε 2000 χιλιομετρα που θα γραψουν ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ !!! :-D

    • mixalhs7

      Και στις 16k να στροφαρε το μοτερ της μερσεντες απ την στιγμη που δεν θα τσιριζει σαν ατμοσφαιρικο τι νοημα εχει?
      Απλα οι αγοραστες του θα εχουν να λενε πως διαθετουν στο γκαραζ τους οχημα με κινητηρα σαν του Χαμιλτον!

    • Mika

      Την αλλη τη βλακεια που ειπε, για τον κινητηρα της Τζουλιας, την επιασες?? WTF?
      Δεν θα πρεπει να χρησιμοποιησουν το V6 twin turbo της ΑlfaRomeo, αλλα να κανουν downsize ενα V8 δικο τους σε V6, κλπ..Υποτιθεται στον κινητηρα της Τζουλιας εργαστηκαν και εδωσαν τα φωτα τους εκλεκτοι τοπ μηχανικοι απο τη Φερραρι. Ετσι δεν μας ελεγαν και καμαρωναν καποιοι φανατισμενοι αλφιστι?? Αυτο δεν το ξερει ο τυπος?? Η τελικα, ποιος δουλευει ποιον εδω μεσα??
      :p

    • mixalhs7

      Σε ολα τα ριβιου που εχω δει ολοι οι δημοσιογραφοι αναφεραν πως ο V6 της Αλφα ειναι ο V8 της California μείον δυο κυλίνδρους,πράγμα που το έβρισκαν θετικό!

    • Mika

      Αυτο ελεγα κι εγω, τοτε γιατι ο μπαμιας λεει not good enough???

    • Bad Belmondo

      Εγώ έχω διαφορετική θεωρία: αυτός ο V6 έχει τα τούρμπο μέσα στην περιεχόμενη γωνία! Η διάταξη αυτή είναι ήδη απαιτητική για το σύστημα ψύξης σε ένα μπροστομήχανο αυτοκίνητο (απλά θυμήσου τον M177-M178, τον 4λιτρο BiTurbo V8 των καινούριων AMG 63!)! Οπότε φαντάσου πώς θα είναι σε ένα κεντρομήχανο!

      Πάντως ειλικρινά δεν καταλαβαίνω! Για να θολώσουν τα νερά το λένε? Πάντως, σύμφωνα με την ιστορία, η Dino είχε V6! Επίσης, σκέφτομαι ότι με ένα ζευγάρι ηλεκτρικά Turbo και σύστημα 48V, μια χαρά δουλειά γίνεται! Το 48V σύστημα το σκέφτονται και για το 500ράκι, άλλωστε!

    • ελα μου ντε……. :-/

  • Smartass

    Δεν βλέπω σχόλιο του παντογνώστη “Mika”
    :D

    • Mika

      Τι ακριβως περιμενεις να ακουσεις???

    • Smartass

      Τα κάλαντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Mika

      Περιμενω να βγει η Χοντα και να ανακοινωσει πως θα βγαλει σουπερκαρ με κινητηρα f1!!!
      Τοτε θα τα ακουσεις!!!
      :p

    • Smartass
  • Mrdesperado32

    και πολυ καλα κανει..η φερραρι ξερει οτι αυτα τα μοτερ ειναι μια περιοδος ντροπης για την f1…ποσο μαλλον να βγαλει για πολιτικο αμαξι..η μερκ εχει στη γκαμα της 1600αρια και δε θα ναι η πρωτη φορα…καμμια σχεση βεβαια με αυτο που θα βαλει στο hypercar αλλα 1600αρι θα ναι

    • δηλαδη αμα το παρει φετος ……δεν θα εχει αξια το πρωταθλημα ????

    • Mrdesperado32

      θα εχει αξια μονο και μονο που παιζει επι ισοις οροις με τους αλλους και για κανενα αλλο λογο.αυτες οι χρονιες που διανυουμε ειναι οι χειροτερες στην ιστορια της f1…σε 10 χρονια αν αλλαξουν παλι οι κανονισμοι και επανελθει η κανονικοτητα θα τα σκεφτομαστε και θα λεμε τι ζησαμε τοτε