Το παράδειγμα της Mercedes ΔΕΝ θέλει να ακολουθήσει η Ferrari, καθώς ο επικεφαλής τεχνικός της εταιρίας, Michael Leiters, απέρριψε κάθε ενδεχόμενο να δούμε ένα αυτοκίνητο δρόμου με κινητήρα προερχόμενο από το μονοθέσιο της στην F1. Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη του στην έκθεση της Γενεύης, ο Leiters παραδέχτηκε ότι δεν γνώριζε όλες τις πληροφορίες του γερμανικού hypercar, προσθέτοντας, όμως, ότι η αυτή η ιδέα δεν είναι καθόλου ελκυστική γι’αυτούς, λέγοντας:

Να βάλουμε έναν κινητήρα F1 σε αυτοκίνητο δρόμου; Το έχουμε ήδη κάνει με την F50, και δεν είμαι πεπεισμένος ότι δουλεύει. Ένας κινητήρας F1 δουλεύει στις 16.000 σ.α.λ. Πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα αυτοκίνητο που στροφάρει 16.000 σ.α.λ. στον δρόμο; Δεν μπορείς, και αν [το Mercedes-AMG Project One] δεν στροφάρει μέχρι 16.000 σ.α.λ. πρέπει να ρωτήσεις, τι απομένει από έναν κινητήρα Formula 1; Αντί για έναν πραγματικό κινητήρα F1, είμαι πεπεισμένος ότι είναι καλύτερο να πάρεις κάποιες ιδέες και καινοτομίες από ένα μονοθέσιο της Formula 1. Για να κάνεις ένα supercar, προτιμώ να το κάνω από το μηδέν.

Ο Leiters σχολίασε και τα λεγόμενα του Sergio Marchionne, πιστεύοντας ότι η Ferrari θα πρέπει να βγάλει ένα μοντέλο κάτω από την California T (βλέπε νέα Dino). Αυτό που σίγουρα δεν πρέπει να κάνει η ιταλική εταιρία είναι να χρησιμοποιήσει τον 2.9-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα της Alfa Romeo, λέγοντας:

Αυτό δεν θα ήταν μια ευκαιρία για μας [να χρησιμοποιήσουμε τον V6 της Alfa Romeo]. Αν επρόκειτο να κάνουμε downsize από έναν V8 της Ferrari, θα πρέπει να είναι ένας Ferrari κινητήρας, που παρά το γεγονός ότι θα έχει λιγότερους κυλίνδρους, θα προσφέρει την ίδια ισχύ με τους σημερινούς V8. Αν βγάζαμε έναν V6, θα παίρναμε έναν V8 και θα εφαρμόζομαι μια εντελώς διαφορετική λογική. Θα πρέπει να εργαστούμε στην ειδική ισχύ του κινητήρα, και ο κινητήρας της Alfa δεν θα μας βοηθήσει να το επιτύχουμε αυτό. Σήμερα έχουμε 180 ίππους ανά λίτρο στους V8. Αν θέλεις να πας πάνω από 200 ίππους/λίτρο θα πρέπει να σκεφτούμε νέες τεχνολογίες, όπως τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τούρμπο ή e-boost.

Το τελευταίο υποδηλώνει ότι η Ferrari είναι αρκετά πιθανό να χρησιμοποιήσει ένα σύστημα KERS, όμοιο με αυτό του μονοθεσίου τη F1, δηλαδή τοποθετώντας έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον άξονα του turbo, έτσι ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο το lag, να αυξηθεί η ιπποδύναμη και να βελτιωθεί η “οδηγησιμότητα” των σημερινών V8 κινητήρων.

Για να γίνει αυτό, και να συμβάλει στην αύξηση του βάρους των μπαταριών, των ηλεκτρικών κινητήρων, της ενισχυμένης δομής και του πρόσθετου συστήματος ψύξης που απαιτούνται σε υβριδικό σύστημα κίνησης, ο επικεφαλής μηχανικός της Ferrari αναφέρει ότι η εταιρία έχει αναπτύξει νέα προηγμένα ελαφριά σύνθετα υλικά.