Γνωστός για τον ευφυέστατο τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τον Τύπο, ο CEO της FCA και της Ferrari ήταν ιδιαίτερα εκδηλωτικός σε πρόσφατη συνέντευξη του στο βρετανικό Car. Εκτός από την ακριβέστατη απάντηση που έδωσε και διάβασες στον τίτλο, ο 64-χρονος Ιταλοκαναδός δήλωσε στην Γενεύη ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε στο μέλλον turbo στους V12 κινητήρες της εταιρίας.

Και αυτό, παρότι είναι αρκετά μεγάλη πρόκληση να συνδυάσεις τον ηλεκτροκινητήρα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, για μεγάλη απόδοση. Η εταιρία ήδη ετοιμάζει το επόμενο στάδιο της συγκεκριμένης μηχανικής διάταξης, η οποία θα είναι έτοιμη σε δύο χρόνια.

Όσον αφορά το πόσα αυτοκίνητα θα βγουν από το εργοστάσιο της εταιρίας στο Maranello, το 2017 κάτι λιγότερο από 8.500 τυχεροί θα χαρούν τη νέα τους Ferrari, αριθμός μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο του 2016. Η λίστα αναμονής σε κάποια από τα μοντέλα είναι πολύ μεγάλη, με τον Marchionne να αναφέρει ότι συνάντησε στην Γενεύη κάποιους που έχασαν την σειρά τους, κάτι που όπως αναφέρει είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις σε έναν πελάτη.

Ένας δημοσιογράφος ρώτησε τον Marchionne ότι θέλει να αγοράσει την πρώτη του Ferrari σε πέντε χρόνια, και θα ήθελε να είναι χειροκίνητη, για να πάρει πληρωμένη απάντηση:

Μπορείς να αγοράσεις μια κλασική Ferrari. Οι πιθανότητες να δούμε μια νέα με χειροκίνητο είναι μηδαμινές.

Συνεχίζοντας, ο Marchionne ανέφερε ότι ψάχνουν τρόπους να επεκτείνουν την γκάμα τους, και στα αυτιά μου οι παρακάτω δηλώσεις ίσως δείχνουν ότι ένα SUV δεν είναι τόσο μακριά:

Η California ήταν το πιο δύσκολο αυτοκίνητο που έχουμε βγάλει στην αγορά. Υπήρχε χώρος για την California, αλλά ο τρόπος που ήρθε ήταν πολύ σημαντικός. Εξετάζουμε τις δυνατότητες, αλλά δεν θα παράγουμε ένα αυτοκίνητο που η αγορά δεν θέλει.

Τέλος, σχολιάζοντας τα τις πρόσφατες δοκιμές της F1 στην πίστα της Βαρκελώνης, ο Marchionne είπε:

Είχαμε δύο στόχους [για τις δοκιμές] στην Βαρκελώνη – να είναι αξιόπιστα και να μην είναι ανταγωνιστικά σε σύγκριση με τη Red Bull. Αυτή τη στιγμή η Mercedes είναι ακόμα μπροστά. Η McLaren… τους εύχομαι ταχεία ανάρρωση.

Θα είναι μια ενδιαφέρουσα χρονιά. Τα αυτοκίνητα είναι τόσο πολύ πιο γρήγορα από ότι πέρυσι, οι οδηγοί πρέπει να δουλέψουν σκληρά για να κερδίσουν τον μισθό τους, κάτι το οποίο νομίζω είναι καλό να δούμε. Βγαίνουν από τα μονοθέσια πραγματικά ιδρωμένοι.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό, μιας και Lamborghini έχει 2 μοντέλα ενώ η Ferrari 4 και υπερδιπλάσια παραγωγή

    • mixalhs7

      Σκέψου όμως πως αυτό είναι μια καλή δικαιολογία για να αυξήσουν την ετησια παραγωγή τους σε 10χιλ οχήματα οπως επιθυμούσε εξ αρχής ο Σερτζιο ;)))

    • Mika

      Λαου λαου το παει!!!!

    • jonjon

      Είναι δύο εταιρείες τόσο ίδιες, και συνάμα τόσο διαφορετικές!
      Το πρόβλημα του δεν είναι η Lamborghini αλλά η McLaren η γκάμα τούς μοιάζει την κτυπάει στα ίσια και της κόβει πωλήσεις!

  • jonjon

    Εντάξει π πουλόβερακιας είναι και για αυτο τον αγαπάμε! Εγώ κρατάω ότι το SUV είναι στα πλάνα του! Ειδικά αν πάει καλά το urus!

  • SAMURAI-66

    Εσφαξε με το βαμβακι αν καταλαβα σωστα το group για την κοκκινη καρτα που εδειξε στην προταση του σε περιπτωση πιθανης συνεργασιας ο ιταλος υπαινισσομενος ουσιαστικα πως ferrari δεν θα γινει ποτε η lamborghini που την εχουν στα χερια τους οι γερμανοι με οτι σημαινει αυτο….πετυχημενη και πληρωμενη απαντηση!
    Βασικα τους εριξε….καρφαρα!! https://uploads.disquscdn.com/images/ed25a6ede8779efa2f20a76ad4d717ebed14e299b88e804be0c9fa3b8e34468e.jpg

  • Giannisk

    Και εγώ αν μπορούσα να αγοράσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο, Ferrari θα αγόραζα. Ή μια Mclaren. Ανάλογα ποιος θα μου έβαζε δώρο συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος :p.
    Η μπιχτή για την Macca όμως ήταν ωραία. Κάτι σαν ¨ας προσέχατε¨ μου φάνηκε.

  • Anestis Genk

    Ferrari εγώ θα αγόραζα για 2 λόγους, το χτένι και ο ήχος. Κάτι “ταπεινές” 328 ή 348 ακούγονται διαβολεμένα, οι καινούριες μόνο αν πατάς το γκάζι γίνεται κάτι. Το υπερβολικό γκάζι δεν με απασχολεί και δεν είμαι τόσο χεράς ή τόσο γενναίος για τα πάω μια ferrari στο όριο και να πω “ε γαμώτο είναι πολύ λίγη η 348”, ούτε έχω πρόβλημα στα ανοίγματα να με τσαγιάζουν τα “hatchback”.

    Οπότε θα αγόραζα μια παλιατζούρα, για καινούριo…McLaren ή Lotus.

    Στο μέλλον που τα αυτόματα θα είναι μονόδρομος ίσως βγάλουν ξανά manual γιατί ο κόσμος θα το επιλέγει για την διαφορετική εμπειρία.

  • Renesis1

    Ferrari και Lamborghini ήταν / είναι / και θα είναι, 2 κορυφαίες εταιρείες σαν αναγνωρισιμότητα στο χώρο των εξωτικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, αυτό είναι δεδομένο, το ξέρουμε και το ξέρει πολύ καλά και ο ίδιος. Από εκεί και πέρα τέτοιου είδους δηλώσεις (η κεντρική του άρθρου) αποσκοπούν μόνο σε δημιουργία εφήμερου ντόρου και εντυπώσεων και τίποτε περισσότερο..

  • xaxaxaxaxa πριν ουτε εναν μηνα διαβαζαμε οτι SUV δεν προκειται να βγαλουν….τωρα διαβαζουμε οτι δεν ειναι κακη ιδεα…..σε κανα χρονο θα δουμε καμια αποκλειστικη κρυφη φωτο απο δοκιμες εξελιξης του ferrari suv !!!!

    παντως χεσε μας ρε σερτζιο !!!! LAMBO θελουμε για αλλους λογους….Ferrari για αλλους !!! :-D

    • Mika

      Kατσε να δεις πως θα κοιταζει τις πωλησεις της URUS και θα σου πω εγω αν θα βγαλει SUV η οχι!!!

  • Sciroccakias

    Πόσα “δεν υπάρχει περίπτωση” έχουν αλλάξει κατά 180 μοίρες…!

  • καλη η ferrari αλλα σαν το ουρλιαχτό της lamborghini δεν υπάρχει κύριε Marchionne
    https://www.youtube.com/watch?v=jMyHPRCuj8o

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      ξεχνάς εύκολα. Έλεγα να θυμίσω την ΕΝΖΟ αλλά θα σου θυμίσω κάτι καθαρόαιμο από τη φόρμουλα. F50!

  • anagnwsths

    Κάτι άσχετο. Προς autoblog.gr . Ρε παιδιά βάλτε τα σχόλια όπως παλιά. Τώρα αν ανοίξω να αφήσω σχόλιο και θελήσω να ξαναδιαβάσω κάτι η καρτέλα των σχολίων πέφτει πάνω στο μισό άρθρο. Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα ή είναι κάποια ρύθμιση

    • Bon Viveur

      Κι εμένα μου άρεσαν τα σχόλια όπως ήταν παλιά. Ήταν πιο βολικά.

  • Mrdesperado32

    παντως αυτος ο mar δεν ξερω αν ειναι τοσο καλος ceo οσο λενε αλλα αν τον δεις και δεν τον ξερεις ανετα τον κανεις για μεσηλικα καφενειου με εφεση στο τσιπρο

  • sergio360

    Δεν θελω να δω SUV,ακομα και αν ειναι φαση Stelvio.

  • Nikos Krhthkos

    καλά εντάξει ετσι να πιστεύεις εσυ !!!!

  • Mika

    Βγαζεις μεγαλη ξινιλα, Sergio!!! Ξυδακι ΤΟΠ!!!
    Aς προσεχες…..Ας φροντιζες να εβγαζες τοσα ωστε να μη πανε στη Λαμποργκινι..
    Εκανε και το ρεκορ η Huracan, ενω αυτοι δεν ειναι πουθενα στο Ρινγκ…
    Εφαγε και το ακυρο απο τη μαμα εταιρια με τη προταση συνεργασιας με το FCA….Κατι πρεπει να πει για να ακουστει..
    Θα το αλλαξω…Ξυδακι μπαλσαμικο, Αsseto di Modena!!!!
    :-)

  • manowar

    Προτιμώ φεραρρι απο λαμπο ειναι γνωστο παρολο που τα λαμπο τελευταια ειναι ιππταμενα,,,αλλα μην τον αφηνετε να λεει μαλακιες

  • και εγω αγορασα πολο αλλα ηθελα πουντο, αλλα δεν μπορουσα να το αγορασω γιατι σταματησατε να το βγαζεται ..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Χαχαχα καλά κύριε Μαρκιόνε, έτσι νομίζεις… Άμα θέλει κάποιος παίρνει ό,τι γουστάρει, Lamborghini θέλει, αυτή παίρνει, Ferrari θέλει παίρνει Ferrari. Τι λέει μωρέ, ό,τι να ‘ναι.

  • charris

    τι λέει ο βλακας….!!! ???

  • Sotos

    Και να σκεφτείς πως εαν είχανε πουλήσει τη ferrari που τόσο διακαώς επιθυμούσε o κατασκευαστης τρακτέρ (κυριος Lamborghini) σήμερα θα το είχε μονοπώλιο (και εμείς δεν θα βλέπαμε τις lambo).
    Λατρης της ferrari ειμαι (εχω οδηγησει στο Μαρανελο την California για 15 ολοκληρα λεπτα) αλλά η αλαζονεία να μην πουλήσουν ferrari σε “τρακτερα” οδηγησε στον “τρακτερα” να δημιουργησει την lambo !!!