Γνωρίζουμε καλά ότι χρήμα = δύναμη. Αυτό ισχύει και στον κόσμο της Formula 1, κάτι που διαπιστώσαμε πρόσφατα όταν η Force India άλλαξε τους χρωματισμούς της για τη νέα συνεργασία με την BWT, εταιρεία από την Αυστρία που ειδικεύεται στην τεχνολογία και τα φίλτρα του νερού. Το χρώμα που επιλέχθηκε είναι το ροζ, με την ινδική ομάδα να γίνεται περίγελος στο διαδίκτυο.


Η τεράστια πλειοψηφία των οπαδών επικρίνουν τη Force India, όμως ακόμα και ο Nico Hulkenberg γελά με τα νέα χρώματα. Ο Γερμανός σχολίασε το γεγονός στο προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, γράφοντας:

Τώρα καταλαβαίνετε γιατί έφυγα από τη Force India.

Νομίζω πως τώρα η VJM10 είναι και με τη βούλα το πιο άσχημο μονοθέσιο του grid.

  • Anestis Genk

    Ναι βρε, γι’αυτό έφυγες

  • πριν καν ξεκινησει το πρωταθλημα η εταιρια εχει πετυχει τον σκοπο της και αρχιζει να κανει αποσβεση τα χρηματα τις διαφιμησεις … σε αντίθεση με τους χορηγους της μακλαρεν πχ

    • Ahilleas Tsikelis

      Ακριβως!Τα χρηματα ειναι χρηματα,ο κοσμος θα γελασει ,θα πει 5 μλκιες σε 2 αγωνες θα το χει ξεχασει και ολα καλα

  • Γελάνε φέτος αλλά θέλω να δω ποιος θα βάψει animal print πρώτος το μονοθέσιο του την επόμενη χρονιά!

    • Mika

      Ξερεις κατι που δεν ξερουμε εμεις?
      :P

  • Mika
    • Geopan

      “Won’t matter to you dude, you will only see it from the back”

  • rantaplan

    Πάντως θα ήταν για πολλά γέλια αν αντί για BWT έγραφε στο πλάι WTF….

    • Mika

      Η ΒΤW (by the way!)
      :P

    • rantaplan

      OK, μπέρδεμα πληκτρολογίου…

  • Chris Biz

    Όχι ότι ο Perez σε “έχει” δύο χρόνια τώρα…