Βλέποντας ότι οι άνθρωποι της Honda είναι ανίκανοι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να κατασκευάσουν ένα δυνατό και αξιόπιστο power unit, η McLaren έχει αρχίσει ήδη να κοιτάζει τις εναλλακτικές για το 2018, χτυπώντας τη πόρτα της Mercedes, προκειμένου να λύσει επιτέλους το σημαντικό πρόβλημα που έχει με τον κινητήρα της.
Η Honda φυσικά και τα βλέπει όλα αυτά, γι’ αυτό και η δουλειά των επί κεφαλής αυτή τη στιγμή δεν είναι άλλη από το να διαψεύδουν. Η ιαπωνική εταιρεία έχει ξοδέψει πολλά χρήματα για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, και ο επί κεφαλής της Honda F1, Yusuke Hasegawa, ξεκαθαρίζει σήμερα πως η δέσμευσή τους με τη McLaren, αλλά και τη Formula 1 δεν έχει αλλάξει ούτε στο ελάχιστο, θέλοντας να μας πείσει πως η συνεργασία των δύο εταιρειών δε βρίσκεται σε κρίση.
Φυσικά και η κατάσταση δεν είναι αυτή αυτή που ελπίζαμε όταν επιστρέφαμε στη Formula 1, αλλά είμαστε είμαστε 100% δεσμευμένοι στο άθλημα και στη σχέση μας με τη McLaren. Πιστεύουμε σε αυτή τη συνεργασία, όπως και η McLaren, και, προκειμένου να πάμε μπροστά, είναι σημαντικό να δουλέψουμε ως ομάδα και να ξεπεράσουμε μαζί την κατάσταση.
Η προτεραιότητά μας είναι να παραμένουμε ειλικρινείς και ανοιχτοί στην επικοινωνία, και να συνεχίσουμε την ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ της Honda και της McLaren, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε. Δεν είναι ένα βραχυπρόθεσμο project για ‘μάς.
Εκτός από αυτό, ο Ιάπωνας τονίζει πως ήδη κατά τη διάρκεια των δοκιμών το power unit βελτιώθηκε στο δεύτερο τεστ, ενώ πιστεύει πως οι αλλαγές στις χαρτογραφήσεις θα μπορέσουν να βελτιώσουν τη συμπεριφορά του κινητήρα εν όψει του Αυστραλιανού Grand Prix. Όταν, όμως, ο Fernando Alonso μιλά για υστέρηση 30 χλμ/ώρα στις ευθείες, τότε η ανάγκη για αύξηση της δύναμης είναι παραπάνω από επιτακτική.
Τα προβλήματα που είχαμε στη Βαρκελώνη περιόρισαν τον χρόνο μας στην πίστα και αύξησαν την πίεση στην προετοιμασία μας. Ωστόσο, μπορέσαμε να πάρουμε πάρα πολλά δεδομένα, όπως και η McLaren. Επιπλέον, δεν ασχολούμαστε με πολλά διαφορετικά προβλήματα, παρά το πώς φαίνεται προς τα έξω. Ήδη στη Βαρκελώνη, μπορέσαμε να φέρουμε κάποιες λύσεις και αποδείξαμε την αποτελεσματικότητά τους στο δεύτερο τεστ.
Για την απόδοση, υπάρχει χώρος για βελτίωση με τις χαρτογραφήσεις πριν από τη Μελβούρνη, ώστε να έχουμε καλύτερη οδηγησιμότητα. Και την ίδια ώρα, θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε στην ανάπτυξη περισσότερης δύναμης από το power unit.