Honda: Είμαστε 100% δεσμευμένοι με τη McLaren

Σχετικά άρθρα

Βλέποντας ότι οι άνθρωποι της Honda είναι ανίκανοι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να κατασκευάσουν ένα δυνατό και αξιόπιστο power unit, η McLaren έχει αρχίσει ήδη να κοιτάζει τις εναλλακτικές για το 2018, χτυπώντας τη πόρτα της Mercedes, προκειμένου να λύσει επιτέλους το σημαντικό πρόβλημα που έχει με τον κινητήρα της.

Η Honda φυσικά και τα βλέπει όλα αυτά, γι’ αυτό και η δουλειά των επί κεφαλής αυτή τη στιγμή δεν είναι άλλη από το να διαψεύδουν. Η ιαπωνική εταιρεία έχει ξοδέψει πολλά χρήματα για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, και ο επί κεφαλής της Honda F1, Yusuke Hasegawa, ξεκαθαρίζει σήμερα πως η δέσμευσή τους με τη McLaren, αλλά και τη Formula 1 δεν έχει αλλάξει ούτε στο ελάχιστο, θέλοντας να μας πείσει πως η συνεργασία των δύο εταιρειών δε βρίσκεται σε κρίση.

Φυσικά και η κατάσταση δεν είναι αυτή αυτή που ελπίζαμε όταν επιστρέφαμε στη Formula 1, αλλά είμαστε είμαστε 100% δεσμευμένοι στο άθλημα και στη σχέση μας με τη McLaren. Πιστεύουμε σε αυτή τη συνεργασία, όπως και η McLaren, και, προκειμένου να πάμε μπροστά, είναι σημαντικό να δουλέψουμε ως ομάδα και να ξεπεράσουμε μαζί την κατάσταση.

Η προτεραιότητά μας είναι να παραμένουμε ειλικρινείς και ανοιχτοί στην επικοινωνία, και να συνεχίσουμε την ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ της Honda και της McLaren, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε. Δεν είναι ένα βραχυπρόθεσμο project για ‘μάς.

Εκτός από αυτό, ο Ιάπωνας τονίζει πως ήδη κατά τη διάρκεια των δοκιμών το power unit βελτιώθηκε στο δεύτερο τεστ, ενώ πιστεύει πως οι αλλαγές στις χαρτογραφήσεις θα μπορέσουν να βελτιώσουν τη συμπεριφορά του κινητήρα εν όψει του Αυστραλιανού Grand Prix. Όταν, όμως, ο Fernando Alonso μιλά για υστέρηση 30 χλμ/ώρα στις ευθείες, τότε η ανάγκη για αύξηση της δύναμης είναι παραπάνω από επιτακτική.

Τα προβλήματα που είχαμε στη Βαρκελώνη περιόρισαν τον χρόνο μας στην πίστα και αύξησαν την πίεση στην προετοιμασία μας. Ωστόσο, μπορέσαμε να πάρουμε πάρα πολλά δεδομένα, όπως και η McLaren. Επιπλέον, δεν ασχολούμαστε με πολλά διαφορετικά προβλήματα, παρά το πώς φαίνεται προς τα έξω. Ήδη στη Βαρκελώνη, μπορέσαμε να φέρουμε κάποιες λύσεις και αποδείξαμε την αποτελεσματικότητά τους στο δεύτερο τεστ.

Για την απόδοση, υπάρχει χώρος για βελτίωση με τις χαρτογραφήσεις πριν από τη Μελβούρνη, ώστε να έχουμε καλύτερη οδηγησιμότητα. Και την ίδια ώρα, θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε στην ανάπτυξη περισσότερης δύναμης από το power unit.

ΠηγήMotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr