Ακόμη ένα μοντέλο που πωλείται στην Ινδία δεν κατάφερε να αποσπάσει ούτε ένα αστέρι ασφαλείας στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης του Global NCAP. Πρόκειται για το Chevrolet Enjoy ένα οκταθέσιο MPV που σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρία πληροί τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας, χάρη στα χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που διαθέτει, όπως δέκα δοκούς χάλυβα υψηλής αντοχής στο σώμα του, που παρέχουν “αυξημένη ασφάλεια στους επιβάτες”.

Ωστόσο τα αποτελέσματα των δοκιμών του Global NCAP είναι απογοητευτικά. Στην μετωπική σύγκρουση με 64 χλμ/ώρα., το αυτοκίνητο πήρε 0 αστέρια ασφαλείας στην προστασία ενήλικων επιβατών, μιας και η έλλειψη αερόσακων στον βασικό εξοπλισμό και η κακή δομή του αμαξώματος, προκαλούν ακόμη και θανατηφόρους τραυματισμούς στους επιβάτες. Το αυτοκίνητο μπορεί να εξοπλιστεί με δύο αερόσακους (οδηγού και συνοδηγού), οι οποίοι βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό, αλλά δεν βελτιώνουν κατά πολύ την προσφερόμενη ασφάλεια. Σε ότι αφορά την προστασία παιδιών, το μοντέλο βαθμολογήθηκε με 2 αστέρια.

  • Jettakias

    enjoy the death

  • SAMURAI-66

    Τραγικο αποτελεσμα σε μια χωρα που οπως φαινεται η αξια της ανθρωπινης ζωης ειναι ευτελης για της δυτικες πολυεθνικες.
    Παρομοιο αποτελεσμα αντιστοιχα χαμηλου επιπεδου πιστευω να μην διαθετουν και στο φτηνο brand που ετοιμαζουν tata-vw-skoda,αν και τιποτα δεν πρεπει να αποκλειουμε απο την στιγμη που μιλαμε για βασικες εκδοσεις χαμηλοτατου κοστους με οικονομια σε καθε σημειο τους χωρις καμια φροντιδα για τους επιβαινοντες με μοναδικο σκοπο το κερδος για τον κατασκευαστη!

  • Aisixtir

    Ινδία είναι δεν πειράζει, 1.7 δις είναι.
    Χάρη τους κάνει.

    • GiannisTs

      Άρα αν έρθει και στην Ελλάδα, αυτό θα πεις, έτσι; (Άσχετα αν έχει το σχόλιο σου μια δόση χιούμορ).

    • Giannisk

      Αυτό λέω και εγώ. Έχουν περίσσευμα.

  • Philby

    Η Chevrolet δεν ντρέπεται να έχει το όνομα της δίπλα σε αυτό το μεταλλικό φέρετρο;

    • GiannisTs

      Για το Mustang που έχει 40+ χρόνια ιστορία και είναι η επικεφαλίδα των Muscle και πήρε εν έτει 2017, δυο αστέρια τι έχεις να πεις;

    • Philby

      Άλλη περίπτωση, δεν πάτωσε στα crash tests απλά στη βασική έκδοση έχει φτωχό εξοπλισμό ασφαλείας. Στην προστασία επιβατών έχει 72% άρα καμία σχέση με δαύτο.

    • GiannisTs

      Χαχαχα, αδερφέ η απλη έκδοση όμως έχει κάπου στα 100.000 δολλάρια τι άλλο θα έπρεπε να μην έχει δηλαδή; Φιλικά πάντα.

    • Philby

      Μάλλον κάποιο λάθος κάνεις διότι η Mustang στο America ξεκινάει από 25.000 δολάρια η αλλιώς 1000 δολάρια πάνω από το C-MAX.
      http://www.ford.com/
      Σε αυτά τα λεφτά για 300+ άλογα δικαιολογούνται ελλείψεις.

    • GiannisTs

      Ελλείψεις ασφαλείας; Φίλε θα διαφωνήσω μαζί σου.. δες πόσοι τρελοί οδηγάνε απερίσκεπτα και μετά μπορείς να μου πεις αν δικαιολογείται ή οχι. Φιλικά πάντα.

    • Philby

      Η αρχικη μου εντυπωση και στην οποια επμενω ειναι οτι δεν εχει καμμια σχεση σε ασφαλεια με το chevrolet του νημματος. Απο εκει και περα το οτι δικιολογειται για μενα προκυπτει απο το οτι τα συστηματα ασφαλειας ανηκουν στον προαιρετικο εξοπλισμο και ειναι ευθυνη του καταναλωτη να τα πληρωσει. Δηλαδη εσυ τι μου λες οτι καθε αυτοκινητο ανεξαρτητος τιμης οφειλει να εχει συστηματα ασφαλειας επιπεδου S-Class; Το mustang λοιπον εξοπλισμενο καταλληλα ειναι ενα επαρκως ασφαλες αυτοκινητο. Δε λεω οτι ειναι το καλυτερο και θα με προβκηματιζε αν ημουν υποψηφιος πελατης αλλα διαφωνω καθετα με το τσουβαλιασμα οτι εινσι αντιστοιχο με αυτο το ναυαγιο

    • GiannisTs

      Εσυ φίλε, οι πιο πολλοί πλέον κοιτάνε πρίν την απόδοση την ασφάλεια. Και αν επιμένεις ως προαιρετική την ασφάλεια τότε πρέπει να το πενταπλοσκεφτείς ξανά. Γεια χαρά

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    ‘Η αυτό ή το μοτοποδήλατο. Τουλάχιστον με αυτό δεν βρέχεσαι.

    • και δεν κανεις πεταλι!!! :-P

  • GiannisTs

    Και ύστερα σου λένε οτι μόνο οι… φτηνοΚινέζοι βγάζουν σαβούρες στην αγορά. Ανάθεμα στα λεγόμενα ISO ρε φίλε… ανάθεμα!

  • hellboy

    δηλαδη αν ειχε 10 αεροσακους θα επερνε 4-5 αστερια?!
    εκει μετρα η ασφαλεια….. τα αστερια τα μετραμε με τους αεροσακους?! -_-
    ελα πρεπει να γινει αναβαθμηση σε αυτο το NCAP και τον τροπο μελετης τους…. -_-
    εχουν μεινει πισο και ειναι ποιο καινουργιοι απο την αμερικανικη………… αντι να καινοτομουν και να ψαχνουν νεους τροπους μετρανε αεροσακους για να βγαλουν απο τελεσμα.. -_-

  • καλά και όσα προορίζονται για άλλες αγορές αστεία είναι στα κρας τεστς. αφού τα φτιάχνουν από πορδές μονόκερω