To Dieselgate ίσως είναι η κορυφή του παγόβουνου σε ότι έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, με υψηλόβαθμα στελέχη της BMW και της Mercedes, κατά την έκθεση της Γενεύης να δηλώνουν πως οι diesel κινητήρες έχουν μέλλον στην Ευρώπη, αλλά τα πράγματα στις ΗΠΑ είναι εντελώς διαφορετικά.

Ο Ian Robertson, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW δήλωσε:

Στις ΗΠΑ οι κινητήρες diesel πάντα ήταν μειοψηφία. Ενδιαφέρων προκαλεί το γεγονός πως πολλοί άνθρωποι που αγόρασαν ένα αυτοκίνητο με κινητήρα πετρελαίου στις ΗΠΑ, ήταν Ευρωπαίοι που πλέον ζουν στην Αμερική. Δεν βλέπω όμως την αγορά των diesel επιβατικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ να έχει πολύ μέλλον μπροστά της.

Συμπλήρωσε πως η BMW θα συνεχίσει να κατασκευάζει κινητήρες πετρελαίου στο άμεσο μέλλον, ενώ σταδιακά, όσο τα όρια εκπομπών θα γίνονται αυστηρότερα, θα τους αντικαταστήσει από plug-in υβριδικά συστήματα με κινητήρες βενζίνης,

Ο Dieter Zetsche, επικεφαλής της Mercedes-Benz δήλωσε πάνω-κάτω και αυτός τα ίδια:

Η πρόοδος που έχει επιτευχθεί στους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι εκπληκτική. Στην Ευρώπη οι διαφορές μεταξύ ενός σύγχρονου diesel και ενός κινητήρα βενζίνης είναι πολύ περιορισμένες. Προφανώς, στις ΗΠΑ, αν μιλάμε για τα επιβατικά αυτοκίνητα και για τα ελαφρά φορτηγά, το ντίζελ δεν έπαιξε ποτέ σημαντικό ρόλο από πλευράς πωλήσεων, κάτι που πιθανότατα δεν θα αλλάξει στο μέλλον. Στην Ευρώπη από την άλλη, το κοινό αγοράζει αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου, κάτι που δεν θεωρώ πως θα αλλάξει στο άμεσο μέλλον.