Η Γαλλική εταιρία αποσύρθηκε από την πρωτάθλημα αντοχής το 2012, καθώς τότε βρισκόταν σε δύσκολη οικονομική θέση, έχοντας ήδη καταφέρει να κερδίσει τον 24-ωρο αγώνα του Le Mans το 2009, και το Intercontinental Le Mans Cup το 2010 και 20111, στα πέντε χρόνια συμμετοχής της.

Παρόλα αυτά, δεν σταμάτησε ποτέ την εμπλοκή της σε κάποια μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τον επικεφαλής της εταιρίας, Jean-Philippe Imparato να δηλώνει πρόσφατα ότι εξετάζουν σοβαρά την επιστροφή τους. Τι απομένει; Ο Imparato δήλωσε:

Πάντα λέγαμε ότι θα επιστρέψουμε, αν συντρέχουν τρεις προϋποθέσεις:

1ον) Nα έχουμε κέρδος σαν εταιρεία,

2ον) να έχουμε κερδίσει το Ράλι Ντακάρ, και

3ον) το κόστος της συμμετοχής να μην υπερβαίνει τα €200 εκατ. το χρόνο.

Οι δύο πρώτες προϋποθέσεις πλέον πληρούνται, η τρίτη όχι. Μελετούμε την επιστροφή, αλλά οι κανονισμοί πρέπει να είναι πιο εύκολοι για τον προϋπολογισμό.

  • kai καπως ετσι παντα ενας κατασκευαστης πιεζει απο την μερια του για να φερει τους κανονισμους στα μετρα του!!!

    • Mika

      Kλασσικα!!
      Προσπαθωντας να φερει τους επιτυχημενους ανταγωνιστες, βλεπε Porsche, που πιθανως ξοδευουν περισσοτερα, στα δικα της βαλαντια..

    • manowar

      Μπαμπινο αντε να μπει και γαλλος στο αγωνισμα γιατι ειναι γερμανια vs ιαπωνια και εχω βαρεθει το μονοτερμα

    • κουφαλιτσαα !!! θελεις να το παιζεις διπλο ταμπλο ε ?? δεν σου εφτανε ο ενας πελατης ?? θελεις κιαλλον ???? χααχχαχαχαχα

    • manowar

      Χαχαχαχαχα αφου δεν μπαινει ο αγγλος να γινει τιποτα εγω φταίω?😂😜

  • Anestis Genk

    Κάντε τα μοτέρια παραγωγής όπως είναι στην αμερική.

    • ti ennoeis??

    • Anestis Genk

      Στο αμερικάνικο πρωτάθλημα αντοχής τα μοτέρια βασίζονται σε μοτέρ παραγωγής.

    • δεν το ηξερα αυτο !!!!

  • Renesis1

    4ov) Τώρα που έφυγε η Audi, ένας δύσκολος ανταγωνιστής λιγότερος..