Η ομάδα με τα περισσότερα προβλήματα πριν από το ξεκίνημα της σεζόν δεν είναι άλλη από τη McLaren. Η αξιοπιστία εξακολουθεί για τρίτη συνεχόμενη σεζόν να αποτελεί το βασικό πρόβλημα για τη Honda, ενώ τα πράγματα και στην απόδοση είναι απαράδεκτα, με τον RA617H να είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας στο grid, κάτι που μεταφράζεται σε μειωμένη τελικά κατά 30 χλμ/ώρα, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Fernando Alonso.


Ο Ισπανός είναι απογοητευμένος από την κατάσταση, βλέποντας ότι για μία ακόμη χρονιά μετά βίας θα μάχεται για τις θέσεις στο μέσον του grid. Οι λύσεις που ετοιμάζει η Honda δεν είναι γρήγορες, συνεπώς τα προβλήματα αναμένεται να εμφανιστούν και πάλι στην Αυστραλία, με το ενδεχόμενο εγκατάλειψης να είναι ορατό.

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει απόλυτη γνώση όλων όσων συμβαίνουν, γι’ αυτό και δηλώνει προετοιμασμένος για ένα κακό ξεκίνημα, με το μέλημα της ομάδας τους να βρίσκεται αρχικά στην αξιοπιστία.

Μετά από δύο δύσκολες βδομάδες δοκιμών, είμαστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στη Μελβούρνη. Θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε με αυτό που έχουμε, και υπάρχει πολλή σκληρή δουλειά, με τη συνεργασία να υπάρχει μέσα στην ομάδα, αλλά η έλλειψη του χρόνου πριν από τον πρώτο αγώνα σημαίνει ότι έχεις λιγότερες επιλογές για μεγάλες αλλαγές. Το πρώτο βήμα είναι ότι πρώτα θα δουλέψουμε στην αξιοπιστία, προτού κάνουμε οποιαδήποτε υπόθεση ή πρόβλεψη για την απόδοση. Θα προσπαθήσουμε να το απολαύσουμε όσο περισσότερο μπορούμε.

Το θετικό για τον Ferni είναι ότι τα νέα μονοθέσια είναι αυτό που ζητούσε, καθώς θα είναι πιο ελεύθερος να πιέσει, όταν οι απαιτήσεις για τον οδηγό θα είναι σαφώς μεγαλύτερες φέτος.

Έχω τρομερά κίνητρα για το 2017 και δεν μπορώ να περιμένω για το νέο είδος αγώνων που θα φέρουν αυτές οι αλλαγές στο άθλημα. Ξέρουμε ήδη ότι το άθλημα έχει γίνει πιο δύσκολο σωματικά και πιο δύσκολο στην οδήγηση. Από την πλευρά του οδηγού, είναι αυτό που περιμένουμε για τους νέους κανονισμούς, κι ελπίζω ότι αυτό θα μεταφραστεί σε καλές μάχες στην πίστα.