Σε απόλυτη ταχύτητα, η Mercedes ξεκίνησε τη χρονιά στην κορυφή της ιεραρχίας. Όταν μιλάμε για τον αγώνα, όμως, εκεί το αποτέλεσμα καθορίζεται και από άλλες παραμέτρους, όπως για παράδειγμα τα ελαστικά. Αυτό φάνηκε στην Αυστραλία, καθώς ο Lewis Hamilton έμεινε μπροστά μέχρι το πρώτο του pit stop, στον 17ο γύρο, όταν ο Sebastian Vettel μπήκε στον 23ο γύρο, μιας και ο Βρετανός αντιμετώπιζε απώλεια πρόσφυσης από τα ελαστικά του.

Μετά από αυτό, ο Hamilton έπεσε πίσω από τον Max Verstappen, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και τελικά τη νίκη. Τι οδήγησε τη Mercedes στην κίνηση αυτή; Εντάξει, η φθορά των ελαστικών ήταν πιο έντονη στην W08 απ’ ό,τι στην SF70H, αλλά ο επί κεφαλής στρατηγικής της γερμανικής ομάδας, James Vowles, εξηγεί πως περίμενε τον Verstappen να μπει μέσα, ώστε ο Ολλανδός να διεκδικήσει την τέταρτη θέση από τον Kimi Raikkonen.

Συν τοις άλλοις, το γεγονός ότι πέρυσι εμφανίστηκε τρεις φορές το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, έκανε τη Mercedes να μιλάει για το «plan B» που ακούσαμε στην ενδοεπικοινωνία. Ας δούμε, όμως, το αναλυτικό video των Γερμανών.

  • Πάνος

    λιγο πιεστηκαν κι αρχισαν τα λαθη στη στρατηγικη και τωρα βγαινουν και μας λενε τα ιδια και τα ιδια…αντε βαλτε το να δουλεψει λιγο φετος…τελος οι βολτουλες γυρω γυρω…

    • Mitsos Ribopaido

      Tο χουμε πεί , αν πιεστούν θα κάνουν πολλά λάθη

    • Πάνος

      ας ελπιζσουμε η ferrari να χει διαρκεια κι οχι με τη μορφη πυροτεχνηματος οπως το15…

  • Akis-F1 FAN

    Μας πρήξανε να πούμε….έγινε χαμός γα μια στρατηγική η οποία δεν δούλεψε στο τσακ και αν δούλευε θα είχαν νικήσει τον αγώνα ( πιθανόν ) όντας αργότεροι…ο Σεμπ είχε πολύ καλύτερο ρυθμό αν είχε ξεκινήσει από την πολ θα είχε τελειώσει ο αγώνας από τον δέκατο γύρο. Δεν έχουν μάθει να χάνουν…πέρυσι δηλαδή πόσες αναλύσεις έπρεπε να κάνει η φερραρι για κάτι στρατηγικές αυτοκτονίας που πέταγε νίκες μέσα από τα χέρια της ;

  • Gestione Sportiv@

    Το θέμα είναι ότι, μετά από αυτή στρατηγική που επέλεξε η Mercedes για τον Lewis o Toto αντέδρασε με πολλά νεύρα και χτύπησε το χέρι στο πάγκο του box της γερμανικής ομάδας.
    Τα αποτελέσματα από αυτό το χτύπημα…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/3bedfb9ea3c2af0a1837cc882b372fd921840d2f0c8c3131cd12ea4cfe386ff2.jpg χαχαχαχαχα

  • Nerazzuro21

    Δεν νομίζω ότι αυτή ήταν η αρχική στρατηγική της Mercedes. Αυτό φαίνεται και από το πότε μπήκε ο Bottas για αλλαγή. Όταν ο οδηγός σου επιμένει ότι έχουν τελειώσει τα ελαστικά υποχρεώνεσαι να τον φέρεις μέσα για pitstop. Ακόμα και αν η αιτίαση του οδηγού δεν επιβεβαιώνεται από τους αριθμούς.

  • Mika

    Τη ζημια τους την εκανε ο Max δηλαδη,και το αυτοκινητο ασφαλειας που δεν βγηκε ποτε…
    Δεν ηταν η μερα τους, τωρα πρεπει στην Κινα να απαντησουν..

  • Emmanouel

    Μας τα πρίξανε για μια δεύτερη θέση που πήρανε και χάσανε στα ίσια (αγώνας είναι και η στρατηγική και τα αυτοκίνητα ασφαλείας και ο καιρός). Δηλαδή αν βγούν εκτός βάθρου, τι θα κάνουν??? Μόνο ντοκιμαντέρ δεν γυρίσανε για το πως χάθηκε η νίκη, έλεος!!!!

  • sergio360

    Και ”σωστη” στρατηγικη να κανανε,παλι ο Σεμπ πρωτος θα εβγαινε γιατι πολυ απλα ηταν ταχυτερος σε ρυθμο αγωνα.Στις κατατακτηριες εχουμε θεμα γιατι ακομα δεν βρηκαμε πως να καιμε λαδι για αυξηση ιπποδυναμης.Λες γι’αυτο να θελει ο Μαρκιονε συνεργασια με τα βαγκ?Χεχεχεχεχε….Περα απο την πλακα,σε 3-4 αγωνες που θα φερει η Ferrari τα νεα μπεκ,θα ανεβει λενε η ισχυς πανω απο τους 1000 ιππους,οποτε κατι θα γινει και στις κατατακτηριες…

    • Mitsos Ribopaido

      monako? barcelona?

    • sergio360

      Βαρκελώνη λογικά…