Σε απόλυτη ταχύτητα, η Mercedes ξεκίνησε τη χρονιά στην κορυφή της ιεραρχίας. Όταν μιλάμε για τον αγώνα, όμως, εκεί το αποτέλεσμα καθορίζεται και από άλλες παραμέτρους, όπως για παράδειγμα τα ελαστικά. Αυτό φάνηκε στην Αυστραλία, καθώς ο Lewis Hamilton έμεινε μπροστά μέχρι το πρώτο του pit stop, στον 17ο γύρο, όταν ο Sebastian Vettel μπήκε στον 23ο γύρο, μιας και ο Βρετανός αντιμετώπιζε απώλεια πρόσφυσης από τα ελαστικά του.

Μετά από αυτό, ο Hamilton έπεσε πίσω από τον Max Verstappen, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και τελικά τη νίκη. Τι οδήγησε τη Mercedes στην κίνηση αυτή; Εντάξει, η φθορά των ελαστικών ήταν πιο έντονη στην W08 απ’ ό,τι στην SF70H, αλλά ο επί κεφαλής στρατηγικής της γερμανικής ομάδας, James Vowles, εξηγεί πως περίμενε τον Verstappen να μπει μέσα, ώστε ο Ολλανδός να διεκδικήσει την τέταρτη θέση από τον Kimi Raikkonen.

Συν τοις άλλοις, το γεγονός ότι πέρυσι εμφανίστηκε τρεις φορές το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, έκανε τη Mercedes να μιλάει για το «plan B» που ακούσαμε στην ενδοεπικοινωνία. Ας δούμε, όμως, το αναλυτικό video των Γερμανών.