Η Renault εξακολουθεί να έχει το τρίτο σε δυναμικότητα power unit και φέτος, όμως ο R.E.17 έχει βελτιωθεί σε όλους τους τομείς, προσφέροντας περισσότερη δύναμη, μικρότερη κατανάλωση και καλύτερη οδηγησιμότητα, ωστόσο η αξιοπιστία ήταν κάτι που προβλημάτισε τους μηχανικούς στις χειμερινές δοκιμές.
Η αλήθεια είναι πως υπήρξαν μερικές αστοχίες που είχαν σχέση κυρίως με την ηλεκτρική ενέργεια, γι’ αυτό και αποφασίστηκε να αντικαταστήσουν τη φετινή MGU-K με αυτή του 2016. Σίγουρα, η δύναμη που παράγεται είναι ίδια -120kW ή 160,92 ίπποι ή 163,15 μετρικά άλογα (ps)-, όμως το βάρος είναι αυξημένο κατά περίπου 5 κιλά, ενώ απαιτείται λίγο περισσότερος αέρας για την ψύξη.
Όπως εξηγεί ο Cyril Abiteboul, Αγωνιστικός Διευθυντής της Renault, δεν υπάρχει κάτι που να δεσμεύει τους μηχανικούς του, συνεπώς θα τοποθετήσουν τη φετινή MGU-K όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για το Ρωσικό Grand Prix, στις 30 Απριλίου.
Σχεδιάζουμε να επιστρέψουμε σε αυτή του 2017 όσο πιο νωρίς γίνεται. Όπως ξέρετε, η ισχύς της MGU-K είναι καθορισμένη από τους κανονισμούς -120kW-, επομένως αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Αλλά, υπάρχει το βάρος, υπάρχει λίγο η ψύξη και κάτι λίγο ακόμα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Όλα αυτά έχουν λίγο βελτιωθεί στη μονάδα του 2017, αλλά δεν είναι κάτι δραματικό, και δε θα είναι όταν επιστρέψουμε σε αυτή.
Φυσικά και η νέα MGU-K μπορεί να τοποθετηθεί στους κινητήρες πριν από την πρώτη αναβάθμιση. Ξέρετε ότι δεν υπάρχει κάτι «κλειδωμένο». Θα τη φέρουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε.