Η Honda παρουσίασε επίσημα το Civic Si που θα προσφέρεται σε Sedan και Coupe έκδοση. Κίνηση παίρνει από έναν turbo 1.500αρη VTEC κινητήρα απόδοσης 205 ίππων με 260 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.


Είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του και διαθέτει ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο, νέες ρυθμίσεις στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, σπορ ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ, παχύτερες αντιστρεπτικές (+30% μπροστά και +60% πίσω) και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Οι δίσκοι των μπροστά φρένων 312 mm, με τις ζάντες να είναι διαστάσεων 18″ και να φορούν ελαστικά 235/40.

Υπάρχουν δύο προγράμματα λειτουργίας, Normal και Sport που αλλάζουν τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση, στην απόκριση του γκαζιού, με το Honda Civic Si εξωτερικά να φορά μαύρα μάσκα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, χρωμιομένες απολήξεις εξατμίσεων και αεροτομή με ενσωματωμένα τα LED των φρένων. Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα με κόκκινες ραγές, δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινο/αλουμινένιο επιλογέα ταχυτήτων.

Τα Honda Civic Si και Coupe και sedan θα ξεκινήσουν τις πωλήσεις του στις ΗΠΑ από τον επόμενο μήνα.

  • DJ_D

    Μέσα πέσαν όλες οι φήμες για τα 220-230 άλογα…

  • Sensei Konstantinos

    Γιατί ρε Χόντα στην Αμερική στέλνεις τα πιο ωραία μοντέλα ;; Γιατι ;

    • Mrdesperado32

      γενικα οι ασιατικες εταιρειες εχουν παρει χαμπαρι οτι στην ευρωπη υπαρχουν πολλα κολλημενα μυαλα.και το τελειο αμαξι να φτιαξει ξερει οτι δε θα πουλησει.πιστευω οτι δεν ειναι τυχαιο οτι ανεκαθεν τα καλυτερα μοντελα τους τα κρατανε η για την παρτη τους ειτε για την αμερικη.φαντασου πχ αν το skyline πουλιοταν και ευρωπη.θα πηγαινε απατο και θα θεωρουταν αποτυχημενο.μετα απο χρονια που καταλαβαν οτι ειναι αμαξαρα ψαχνουν σαν τρελλοι να το αγορασουν.

    • γιατι κολλημενοι σαν και σενα αλφιστι….θα αγοραζαν και παλι την Τζουλιετα !!!!! :-D

    • Mrdesperado32

      για την αλφα κολλημενα μυαλα ειναι αυτοι που δεν εχουν αγορασει και λενε οτι ειαι σαπια και προβληματικα.κολλημενα μυαλα επισης ειναι αυτοι που αγοραζουν bmw και δεν ξερουν αν ειναι πισωκινητο η οχι.μονο και μονο γτ ειναι bmw

    • οπωε βεβαια κολλημενος ειναι και ο αλφιστι που εβλεπε τα φωτα της 4C..και τα εκθιαζε μονο και μονο γιατι ειναι AR !!!

      πιστευεις δηλαδη οτι καποιος που αγοραζει μια Ιουλια…….στην απλη εκδοση….τον ενδιαφερει που εχει την κινηση ????

    • Mrdesperado32

      η αλφα λογω το οτι εχει βγαλει ελαχιστα καλα αμαξια εδω και κατι χρονια εχει ενα καλο.δεν εγινε σουπα σαν εταιρεια και την προτιμησουν οι φανατικοι που ως γνωστον οι αλφιστι ανα τον κοσμο κοιτανε τις επιδοσεις και την κινηση.αντιθετως με τη bmw πχ που εχασε τον προσανατολισμο της και οι βασικες εκδοσεις που αγοραζουν οι περισσοτεροι να εχεις ως αγοραστικο κοινο 40αρηδες που απλα την παιρνουν για τη μουρη.οποτε τωρα που επεστρεψε δυναμικα οι κλασσικοι κολλημενοι λενε θα χαλαει σε 2 χρονια η τζουλια και ποσταρουν φωτο για να μας πεισουν.οποτε σε πωλησεις θα μεινουν σε χαμηλα επιπεδα αλλα τουλαχιστον θα την αγοραζουν γι αυτο που ειναι και θα της συμπειφερονται αναλογως.

    • 2 πραματα…
      -θελεις να μου πεις..οτι ενας που θα αγορασει μια ντιζελ ιουλια……ενας βασικος λογος που το κανει ειναι η πισω κινηση ??????? και οχι απλα οτι ειναι ενα ομορφο ιταλικο πριμιουμ αυτοκινητο ??????
      – δηλαδη μου λες οτι θελεις να αποτυχει η ιουλια στις πλωησεις…και να μην πετυχει τον στοχο των πωλησεων που εχει θεσει ο μαρκιονε ?

    • Mrdesperado32

      θα υπαρξουν και αυτοι που θα τα παρουν για αλλους λογους.αλλα αν δει ενας 50αρης μια ιουλια και μια c class πχ διπλα διπλα θα αγορασει τη c class.αν απ ην αλλη παει ενας 30αρης ανησυχος και τις δεις και τις οδηγησει θα παει στη ιουλια.εμενα δε με ενδιαφερει να πετυχει ουτε να αποτυχει η ιουλια και γενικα καθε αμαξι.ουτε κερδιζω ουτε χανω απ τις πωλησεις.την πραγματικοτητα λεω.δε θα φτασει τις πωλησεις λογω του οτι δεν εχει μικρα μοτερ που καποιοι επεβαλλαν να υπαρχουν σε τετοια αμαξια και δευτερων λογω κολλημενων μυαλων.αν πχ εγω πω στον πατερα μου παω να παρω αλφα θα μου αρχισει τα γνωστα περι βλαβων και σκουριας.θα τον ρουμπωσω βεβαια για την περιουσια που πεταξε σε βλαβες στα γερμανικα.αυτο θελω να πω.στην ευρωπη γενικα υπαρχη η αντιληψη οτι οι γερμανοι φτιαχνουν στιβαρα και ατρωτα αμαξια και ολοι οι αλλοι ευρωπαιοι γαλλοι ιταλοι κλπ οτι ειναι τενεκεδες που δε δουλευουν ποτε.οταν ακουω οτι η πορτα κλεινει με ωραιο ηχο πχ στη μερσεντες γελαω με τι κριτηρια ο κοσμος κρινει ενα οχημα.

    • δηλαδη η ευρωπη παει κοντρα στην ιουλια??? ολοκληρη AR δεν ειχε μικρα μοτερ για να βαλει αμα ηθελε στην ιουλια ????

      οπως βεβαια υαρχει αυτη η εντυπωση για τα γερμανικα που λες…υπαρχει βεβαια για τα ιταλικα περι σχειδασμου!!!

    • Mrdesperado32

      η ευρωπη ειναι γερμανικη.ολα γι αυτους γινονται απ τους ρυπους μεχρι την καταργηση των ντιζελ τωρα.απλα και λιτα.δεν ειναι η αλφα .ειναι η γερμανια και ολοι οι αλλοι.θυμισου τι ειχε πει η βολβο για τo dieselgate.το σχεδιο ειναι καθαρα υποκειμενικο.αλλα το βλεπεις και με τα ματια σου.δε μπορεις να πεις οτι δεν ισχυει αυτο.οι ιταλοι και οι αγγλοι χουν σχεδιο διαχρονικα.

    • οι ρυποι ειναι κατι αντικειμενικα ορθο ομως….η κανω λαθος ???
      η AR βασικο πελατη για τους στοχους της ποιον εχει θεσει ??? την ευρωπη ?? την αμερικη ?? η την ασια ???

    • Mrdesperado32

      ορθο ειναι αλλα φτανει να γινεται με εντιμο τροπο.πραγμα που δεν εγινε και αποδειχτηκε απο τις ΗΠΑ.επεβαλλαν το downszing στα παντα και αποδειχτηκε οτι ηταν και αυτο απατη.σου καταργουν τα ντιζελ τωρα σιγα σιγα που ηταν μια λυση για φτηνη μετακινηση και ολα αυτα γτ ηθελε η ευρωπη να παιξει το παιχνιδακι της κρατικοδιαιτης vw.δηλαδη η vw μεσα σε λιγα χρονια κατεστρεψε την αυτοκινηση για να βγαλει ανεντιμα λεφτα.οσο για την αλφα.δεν ξερω τη τακτικη εχουν αλλα μη περιμενουν στην ευρωπη πωλησεις τρελες.στην αμερικη ισως παει καλα γτ υπαρχει το hype του καινουργιο.δεν ειχαν αλφα στις ΗΠΑ σχεδον ποτε και σιγουρα θα πειραματιστουν μα με την τζουλια μα με την στελβιο.κινα αγνωστο τι θα γινει.

    • μα ο κοσμος το ελεγε τα τελευταια χρονια για τα ρυπογονα ντιζελ !!! μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας οτι φταει η VW…η VW απλα εδωσε το εναυσμα !!

      η MAZDA παντως…..δεν το ακουλουθησε….οποτε ??
      η AR εχει σαν κορμο να το πω για τις πωλησεις της…την ευρωπη !!!

    • Mrdesperado32

      η vw εχει το καλυτερο Marketing.οποτε επεισε τους καταναλωτες για καθαρα αυτοκινητα και χαμηλες καταναλωσεις και ετσι εφeρε το downsizing.τους επεισε για τα καθαρα diesel και μολις πουλησε νομοθετησαν και τα ορια ρυπων οι ευρωπαιοι.αν ακολουθουσαν ολοι την τουοτα πριν 20 χρονια με τα ρευματα τωρα δε θα ειχαμε καν ντιζελ και τα υβριδια θα ηταν τσαμπα.ο κοσμος επελεξε τη χλευη προς τη τουοτα και τωρα εισπραττει το μεσαιο της δαχτυλο.ακομα και εταιρειες μυθοι ακολουθησαν την τακτικη των ιαπωνων και ριξαν τα μουτρα τους.εγω παντα θα ειμαι με τον πρωτοπορο και οχι μ τον υπουλο.γι αυτο και δ θα ξανααγορασω vw ουτε για αστειο.οι τυποι δουλεψαν τον πλανητη ολοκληρο για 15 χρονια.αν εχει για κορμο την ευρωπη η αλφα και δεν την πολυνοιζει για ασια αμρικη θα πεσει εξω.αλλα ουτε με ενδιαφερει.η τζουλια ειναι αυτοκινηταρα και αν ειχα να διαλεξω αετα θα επαιρνα μια 2λιτρη βενζινης απο μια αντιστοιχη bmw.η bmw πουλαει παραπανω μονο και μονο για το ονομα που εχει.δεν ειναι πουθενα καλυτερο απο μια τζουλια.γι αυτο μιλαω για κολλημενα μυαλα

    • παντως η τουοτα πουλαει και ντιζελ..και παει και καλα..η κανω λαθος ???
      υβριδικα πλεον εχουν πολλοι…… δεν τα προτιμουσαν…γιατι το ντιζελ συμφερε !!

      παντως μιλας για την ιουλια που ειναι καλυτερη..μαζι σου !!! τοζητημα ειναι οτι ειναι και μερικα χρονια νεοτερη…….δηλαδη αμα μεθαυριο βγει η νεα 3ρα…που θα εχει +3/4 χρονια εξελιξης και βγαινει οτι ειναι καλυτερη..θα την προτιμησεις ??? ρωταω παντα με γνωμοα οτι αγοραζεις το καλυτερο στην αγορα…και οχι ταμπελα !

    • Mrdesperado32

      δε μπορει να μη πουλαει καθολου..πρεπει να ακολουθει και την αγορα.εχει ομως αρχισει και τα καταργει εντελως.πχ τ chr δεν εχει εκδοση ντιζελ ουτε προκειται.φαινεται και απ τα μοτερ που βγαζει οτι δε θελει να στειλει εκει το κοινο.πχ 1.4 90 αλογα σε hatchback ενω ο ανταγωνισμος εχει πολυ πιο αποδοτικους και στοχευει καθαρα στην προωθηση ντιζελ.τα λεξους απ το 2012 και μετα δεν εχουν ουτε ενα μοντελο με diesel.δεν υπαρχει αλλη εταιρεια να το εχει κανει αυτο.ηδη εχει ριξει απειρο χρημα στη εξελιξη των ρευματων και του υδρογονου.το 20 θα μπει και στα ηλεκτρικα.φαντασου ποσες πωλησεις τις εχει κοψει η υποτιμηση που δειχνουν στα ντιζελ.ειδικα στην ευρωπη που πεσαν με τα μουτρα στα ντιζελ.και επιμενει και ειναι και στην κορυφη.οχι Bmw δε θα ξαναεπαιρνα γτ δεν την εμπιστευομαι πλεον.μια c400 amg ανετα τη χτυπουσα αντι για την αλφα.

    • Mika

      Tα ματια της μυγας λες???
      Θα σεβεστε!!!!

    • Sensei Konstantinos

      Σαλτα και γαργαλήσου μωρη !! Ετοιμάσου για πισωκινητη Τζουλιέτα να γουστάρεις ;)

    • αχχαχαχααχχααχ ειδες ??? και μονο στην ιδεα της πισωκινητης τζουλιετας……σου εμεινε αδιαφορο το ιαπωνικο κουπε !!! μονοι σας τα λετε !!!!!! χχααααχαχα

  • Mika

    To coupe καπως βλεπεται…

    • βημα προς τα πισω η HONDA με αυτο το μοντελο !!! ;-) :-P

      παντως εχει το γουστο του..πιστευω οι φωτογραφιες το αδικουν και απο κοντα….καιμε μια πιο ωραια ζαντουλα…..θα ειναι μια χαρα !!!
      και ο κινητηρας δυναμιτης δειχνει πως θα ειναι !!!

      υ.γ θα το αγαπησουν αραγε οι βελτιωτες ??

    • Mika

      Δεν ξερω για τους βελτιωτες,αλλα σιγουρα θα το αγαπησει ο Σαρακακης και θα το τιμολογησει αναλογα!!
      :p :p
      Δεν ξερω, η αεροτoμη πισω και η εξατμιση μου φαινονται πολυ cheesy…θα το δουμε οταν ερθει στα μερη μας…

  • SAMURAI-66

    Και τα δυο εχουν καλη εικονα με το διπορτο να ξεχωριζει ευχαριστα με την σπορ μορφη του που συνεχιζεται και στο εσωτερικο του…βελτιωμενο και ασφαλες σιγουρα θα κανει μεγαλη επιτυχια.
    Τα καλυτερα τελικα τα στελνουν οι γιαπωνεζοι οπως το συνηθιζουν στην μεγαλη χωρα περαν του ατλαντικου και αυτος ειναι ο λογος που εχουν αλωση την τοπικη αγορα εδω και 40 χρονια.
    Απλα κριμα που δεν τα βλεπουμε και στην ευρωπη που οπως φαινεται δεν την θεωρουν και τοσο ελκυστικη αγορα με την νοοτροπια που κυριαρχει στην δικη μας ηπειρο και τον πληθυσμο της και μαλλον δεν εχουν αδικο σε αυτη τους την επιλογη!

    • Smartass

      H Honda χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες έβγαλε έναν κινητήρα 1.5lt 205 αλόγατα. Κάτι άλλοι με εντελώς αντίθετο τρόπο πριν μερικά χρόνια παρουσίαζαν τον αποτυχημένο κινητήρα τους. Και οχι μόνο αυτό ήταν πολλάκις για χρόνια βραβευμένος.

    • Mrdesperado32

      βαζουν και κανα μηδενικο παραπανω στις ψηφους και ολα γινονται.

    • DJ_D

      Με 152.000 πωλήσεις στην Ευρώπη το 2016 και 1% μερίδιο αγοράς, γιατί να δώσει βάρος στην Ευρώπη;

  • το προηγούμενο si έραβε πάντως.

  • Sofian

    Με λιγα λογια ενα ταπερ προηγουμενης γενιας απλα με 500 κυβικα λιγοτερα αλλα με 6-7 κιλα ροπης περισσοτερα και ιδια αλογα…μια χαρα ο κινητηρας φυσαει εχει και διαφορικο οποτε θα στριβει και πολυ καλα…
    Αχ αυτο το ντιζαιν αχ…