Η Honda στην έκθεση του Los Angeles τον περασμένο Νοέμβριο παρουσίασε το Civic Si, την έκδοση του Civic που τοποθετείται ανάμεσα στην Sport έκδοση και στο κορυφαίο Type R, και θα τεθεί απέναντι στα Volkswagen Golf GTI και Ford Focus ST.

Αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο στην Αμερική, και παρά τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου εδώ και 4 μήνες, δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτω από το καπό το Civic Si θα έχει τον turbo 1.500άρη τετρακύλινδρο κινητήρα, με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες να λένε ότι θα αποδίδει 230 άλογα. Σύμφωνα, όμως, με σημερινή διαρροή μαθαίνουμε ότι η ροπή του μοντέλου θα ανέρχεται στα 260 Nm, με την δύναμη να περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

To Honda Civic Si θα προσφέρεται σε coupe και sedan έκδοση, και φοράει ζάντες 19″, ενώ διαθέτει ένα αεροδυναμικό bodykit με σταθερή πίσω αεροτομή, κεντρική απόληξη εξάτμισης και στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα όπως και κόκκινα πατάκια.

Η Honda αναφέρει πως το Civic Si έχει ενεργητικά αμορτισέρ, νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ελαστικά υψηλών επιδόσεων. Τέλος, η εταιρία αναφέρει πως το νέο Civic Si είναι το καλύτερο, δυνατότερο και γρηγορότερο Si που έχει κατασκευάσει ποτέ.

  • Renesis1

    Aka 26,5 kg..

  • Georgios Mentekidis

    Προσωπικά θα προτιμούσα να δω το Type R σ’ αυτό το αμάξωμα.

  • Herc

    Ελα ρε φουστη.150+ αλογα στο λιτρο.Απο 1500 ταπεινα κυβικα.Αλλα super ντουπερ, hot-hatch απο Αμερικη μερια-περνανε απο Αγλλια και κατασκευαζονται στην Γερμανια, για να βγαλουνε τετοια ιπποδυναμη, σπανε κορμους ζεματανε διαφορικα-σασμαν κ.α

    • Christos Dimou

      Δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο αυτή η ιπποδύναμη.

  • Anestis Genk

    Καλό, το έλεγες και CRX!

    • Christos Dimou

      Αυτό είναι πρακτικά. Απλά τα τελευταία χρόνια η έκδοση αυτή είχε γίνει περισσότερο τουριστική από αυτο που θα ήθελε ο μέσος αγοράστης. Τώρα με τα ηλεκτρονικά όμως κάνουνε θαύματα και με το πάτημα ενός κουμπιού το hardcore coupe θα μετατρέπεται σε ήρεμο αλογάκι για τη μεταφορά με ησυχία του μπεμπη στο πίσω κάθισμα.

  • Sofian

    Μια χαρα ο κινητηρας και η ροπη και το μεσα οχι τελειο αλλα καλο…αλλα αμαν με αυτο το εξω…σαν καλουπι ειναι καλο αλλα αυτοι οι υπερβολικοι προφυλακτηρες χωρις συνοχη ειδικα πισω με ξεπερναει…

    • Christos Dimou

      Απαιτήσεις των ασφαλιστικών.

  • SAMURAI-66

    Κινητηρας διαμαντι σε αποδοση και κυβικα θα ηταν λουκουμι για ελλαδα,ειναι και σπορ η μορφη του δειχνει και ομορφουλη…ολα τα λεφτα!!
    Εδω επρεπε να κανει τα μαγικα του ο σαρακακης και να το φερει στον τοπο μας σε τιμη φυσιολογικη πολυ κατω του type-r.
    Θα ειχε σειρα προτεραιοτητας στης εκθεσεις του!!

    • Christos Dimou

      Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο θα έρθει όπως το βλέπουμε.

      Ότι το sedan θα επιστρέψει στην Ευρώπη είναι κάτι που αναμένεται. Αλλά σε τι ποσότητες εξαρτάται από την αποδοχή που θα έχει το hatch στην Αμερική.

  • crazyfrog

    https://www.autoblog.gr/2015/12/20/to-honda-civic-si-tha-apodidei-230-aloga/
    ειναι ιδιο μαυτο εδω?γιατι εδω οπως ειναι μου φαινεται λιγο διαφορετικο σε αναλογιες και μου αρεσει πολυ σε αντιθεση με το αμερικανικο κουπε(στο παρον ποστ).δεν μπορω να εντοπισω τι ακριβως φταιει.

  • Christos Dimou

    Και με τιμή ίσως κάτω από 23,000$ στη βασική έκδοση. Το Gti του φτωχου πλην τίμιου redneck.

    • crazyfrog

      δε νομιζω να ειναι φτηνο.αν μπεις στο honda.com θα δεις οτι απο 19000 ξεκιναει το πιο απλο coupe στην αμερικη.