Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του ΣΕΑΑ, κατά το μήνα Μάρτιο του 2017 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 15.350 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 10.699 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του έτους 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 43,5%. Αύξηση 3,4% είχε παρουσιάσει η κυκλοφορία για πρώτη φορά αυτοκινήτων (καινούργιων ή μεταχειρισμένων εξωτερικού) τον Μάρτιο του έτους 2016 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015. Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Μάρτιο του 2017 ανέρχονται σε 9.445 έναντι 6.316 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του έτους 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 37,7%.

Η σύγκριση της τρέχουσας αγοράς σε σχέση με πέρυσι δεν οδηγεί σε ορθά συμπεράσματα, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2016 είχαν προκύψει μεγάλες διακυμάνσεις, εξαιτίας της διακοπής και της επανεκκίνησης της απόσυρσης ως την 31/5/2016.

Την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2017 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 38.452 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 28.354 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 35,6 %. Μείωση 2,9% είχε παρουσιάσει το τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.  Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2017 ανέρχονται σε 21.097 έναντι 15.326 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2016.

Στη πρώτη θέση από πλευράς πωλήσεων τον Μάρτιο βρέθηκε η Nissan με 1.239 ταξινομήσεις, ακολουθεί η Toyota με 887 ταξινομήσεις και η Opel με 726 ταξινομήσεις. Από την αρχή του έτους η Toyota έχει πουλήσει 2.516 αυτοκίνητα, η Nissan 2.055 και η Volkswagen 1.834.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στα PDF εδώ και εδώ.

  • Φωτόνιον

    Εντυπωσιακό το ποσοστό αύξησης, ωστόσο μήπως ξέρει κανείς εάν έχει να κάνει και με ανανέωση εταιρικών (και δη νοικιάρικων) στόλων; Υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο ή όχι;

  • Anestis Genk

    Αν η Suzuki είχε ακόμα τον multijet και δεν είχε το τραγικό celerio αλλά το alto, θα πήγαινε για πρωτιά. Νομίζω πως αυτό που θα συνέφερε τέτοιες εταιρείες θα ήταν να αναλάβουν κεντρικά τις αντιπροσωπείες και να βγάζουν από το service και όχι από την πώληση.

  • Mika

    Ποιος αγορασε μια ολοκαινουρια Bentley μεσα στο 2017?
    :-)

    • Κώστας

      αυτο λες εσυ ή που πουλησε 52 ολοκληρα καινουρια αυτοκινητα η αλφάρα μεσα στον Μαρτιο και 126 το πρωτο τριμηνο?
      Η Dacia αν δεις εχει πουλησει περισσοτερα!!χαχαχα
      κουόρε σπορτίβο και ιμοτσιόνε λεμε!

    • φασουλι το φασουλι…γεμιζει το σακουλι !!!!!

    • Κώστας

      απο οτι φαινεται χρειαζονται παρα πολλα ακομη φασολια ρε μανιτσα μου!

    • Mika

      Αλφα is on fire!!!
      Θα μαθετε να σεβεστε!!!Καθε αρχη και δυσκολη!
      :p :p

    • stemi

      Πάλι ειρωνεύεσαι … Η Ελληνική αγορά αυτή τη στιγμή δεν ευνοεί την Alfa. Με τη Mito σε απόσυρση και τη Giulia από 2.0 και πάνω είναι δύσκολο να πουλήσει. Παρόλα αυτά τον Φεβρουάριο (δεν έχω στοιχεία ακόμα για Μάρτιο):

      Μεσαία premium: 41
      1. Mercedes Benz C-Class 14
      2. Αudi A4 8
      3. Alfa Romeo Giulia 7
      4. BMW 3er 5
      4. ΒΜW 4er 5
      6. Audi A5 2

      Δεν είναι και πολύ άσχημα για έναν καθεστηκυίο ανταγωνισμό. Τι λες;

    • Κώστας

      Νταξει πλακα κανουμε χαλαρωσε