Χωρίς κάποια προηγούμενη συζήτηση ή φημολογία, ο Chase Carey της Liberty Media βρέθηκε χθες στην Άγκυρα και στο προεδρικό μέγαρο, για να μιλήσει με τον πρόεδρο της γειτονικής χώρας, Recep Tayyip Erdogan, σχετικά με την επιστροφή της πίστας της Κωνσταντινούπολης στο ημερολόγιο της F1.

Εκτός από τους εκπροσώπους της Liberty Media, στο ίδιο τραπέζι βρέθηκε ο επικεφαλής της ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού της Τουρκίας, Serkan Yazici, ο διαχειριστής της πίστας της Κωνσταντινούπολης Vural Ak και ο υπουργός νεότητας και αθληιτσμού Akif Cagatay Kilic, και όπως όλα δείχνουν συμφώνησαν επί της αρχής, χωρίς ωστόσο να έχουν πέσει ακόμα οι υπογραφές.

Πριν πέντε χρόνια ο Ak, που έχει στην κατοχή του την εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων Intercity, πλήρωσε μίσθωμα για 11 χρόνια του Istanbul Park. Το 2013, μιλώντας με τον Bernie Ecclestone  προσπάθησε να επαναφέρει την πίστα στο καλεντάρι, αλλά κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό, καθώς ο Bernie ζητούσε 26 εκατ. μόνο για τον πρώτο χρόνο.

Με τον φετινό αγώνα στην πίστα της Μαλαισίας να είναι ο τελευταίος, και με την Liberty Media να έχει δεσμευτεί ότι η Γαλλία και η Γερμανία θα επιστρέψουν στο ημερολόγιο, αυτό σημαίνει ότι προσθέτοντας την Τουρκία φτάνουμε στους 22 αγώνες για το 2018.

  • Gestione Sportiv@

    Καταρχάς, αν όντως έχουμε την εισαγωγή της Τουρκίας, γιατί ακόμα δεν έχουμε κάτι επίσημο, στο calendar της F1 για το 2018, μαζί με τους άλλους 21 αγώνες, τότε θα δούμε πρωτάθλημα “μαραθώνιο”.
    Όμως, αυτό το μέγεθος του πρωταθλήματος δεν βολεύει και πολύ τις ομάδες και το έχουν ήδη δηλώσει άνθρωποι της Mercedes, της RBR και της F.I., πως κάτι θα είναι απίστευτα κουραστικό και δαπανηρό για όλες τις ομάδες, όχι μόνο τις πιο “μικρές”, αλλά και για τα “μεγαθήρια” του sport.
    Από εκεί και πέρα, μου αρέσει πολύ η ιδέα της επανένταξης του Instanbul Park στο calendar, γιατί είναι μία πίστα που μου αρέσει αρκετά σε σχέση με τα circuit του Baku και της Yas Marina.
    Από την άλλη όμως, δεν θέλω να ξαναζήσω στιγμές 2006, τότε που στον νικητή του αγώνα Felipe Massa έδωσε το έπαθλο του νικητή ο Mehmet Ali Talat, ο τότε ηγέτης του ψευδοκράτους της βόρειας Κύπρου και τον εμφάνισαν σαν Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας της βόρειας Κύπρου.

    • Ferrarακιας

      Ω ναι,το τελευταίο ήταν πολύ tragic!!!
      Τουλάχιστον θα έχουμε French GP από του χρόνου!

  • Gestione Sportiv@

    Καταρχάς, αν όντως έχουμε την εισαγωγή της Τουρκίας, γιατί ακόμα δεν έχουμε κάτι επίσημο, στο calendar της F1 για το 2018, μαζί με τους άλλους 21 αγώνες, τότε θα δούμε πρωτάθλημα “μαραθώνιο”.
    Όμως, αυτό το μέγεθος του πρωταθλήματος δεν βολεύει και πολύ τις ομάδες και το έχουν ήδη δηλώσει άνθρωποι της Mercedes, της RBR και της F.I., πως κάτι θα είναι απίστευτα κουραστικό και δαπανηρό για όλες τις ομάδες, όχι μόνο τις πιο “μικρές”, αλλά και για τα “μεγαθήρια” του sport.
    Από εκεί και πέρα, μου αρέσει πολύ η ιδέα της επανένταξης του Instanbul Park στο calendar, γιατί είναι μία πίστα που μου αρέσει αρκετά σε σχέση με τα circuit του Baku και της Yas Marina.
    Από την άλλη όμως, δεν θέλω να ξαναζήσω στιγμές 2006, τότε που στον νικητή του αγώνα Felipe Massa έδωσε το έπαθλο του νικητή ο Mehmet Ali Talat, ο τότε ηγέτης του ψευδοκράτους της βόρειας Κύπρου και τον εμφάνισαν σαν Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας της βόρειας Κύπρου.

  • Gestione Sportiv@

    Καταρχάς, αν όντως έχουμε την εισαγωγή της Τουρκίας, γιατί ακόμα δεν έχουμε κάτι επίσημο, στο calendar της F1 για το 2018, μαζί με τους άλλους 21 αγώνες, τότε θα δούμε πρωτάθλημα “μαραθώνιο”.
    Όμως, αυτό το μέγεθος του πρωταθλήματος δεν βολεύει και πολύ τις ομάδες και το έχουν ήδη δηλώσει άνθρωποι της Mercedes, της RBR και της F.I., πως κάτι θα είναι απίστευτα κουραστικό και δαπανηρό για όλες τις ομάδες, όχι μόνο τις πιο “μικρές”, αλλά και για τα “μεγαθήρια” του sport.
    Από εκεί και πέρα, μου αρέσει πολύ η ιδέα της επανένταξης του Instanbul Park στο calendar, γιατί είναι μία πίστα που μου αρέσει αρκετά σε σχέση με τα circuit του Baku και της Yas Marina.
    Από την άλλη όμως, δεν θέλω να ξαναζήσω στιγμές 2006, τότε που στον νικητή του αγώνα Felipe Massa έδωσε το έπαθλο του νικητή ο Mehmet Ali Talat, ο τότε ηγέτης του ψευδοκράτους της βόρειας Κύπρου και τον εμφάνισαν σαν Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας της βόρειας Κύπρου.

  • Βασιλης

    Χάρηκα όταν το είδα γιατί η πίστα μου αρέσει πολύ καστο παρελθόν είχε καλές στιγμές ΑΛΛΆ θα προτιμούσα Imola

  • Βασιλης

    Χάρηκα όταν το είδα γιατί η πίστα μου αρέσει πολύ καστο παρελθόν είχε καλές στιγμές ΑΛΛΆ θα προτιμούσα Imola

  • Βασιλης

    Χάρηκα όταν το είδα γιατί η πίστα μου αρέσει πολύ καστο παρελθόν είχε καλές στιγμές ΑΛΛΆ θα προτιμούσα Imola

  • Nerazzuro21

    Αυτό που μου έχει μείνει από τη συγκεκριμένη πίστα είναι η στούκα Webber-Vettel το 2010 :P

  • Nerazzuro21

    Αυτό που μου έχει μείνει από τη συγκεκριμένη πίστα είναι η στούκα Webber-Vettel το 2010 :P

  • Nerazzuro21

    Αυτό που μου έχει μείνει από τη συγκεκριμένη πίστα είναι η στούκα Webber-Vettel το 2010 :P

  • Αλέκος Αναγνώστου

    Θα ήταν πολύ καλό το νέο αν δεν υπήρχε το θέμα της τρομοκρατίας.Πουθενά δεν είσαι ασφαλής σήμερα στην Τουρκία

  • Anestis Genk

    Όχι σε χώρες χωρίς αυτοκινητιστική κουλτούρα. Βέβαια για εμάς είναι αρκετά βολική γιατί είναι κοντά και σχετικά φτηνά. Κι εγώ θα προτιμούσα Imola every day εννοείται.

    • Yiannis P

      Ε τότε θα γίνοταν μόνο σε Αγγλία, Γαλλία και Ιταλία αγώνες, άντε και Γερμανία, Ισπανία…

    • George Sigalas

      Αυτό είναι το σωστό! Και τις παραπάνω να πλαισιώνουν οι Ιαπωνία, Μονακό, Βέλγιο και Ιντιανάπολις. Το καλύτερο καλεντάρι που μπορεί να υπάρξει!!!! Άντε και η Βραζιλία για ιστορικούς λόγους

    • Yiannis P

      Και εγώ έτσι ρομαντικός είμαι αλλά money rules..

    • Anestis Genk

      Ιαπωνία, Αμερική, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, Ελβετία(εδώ μπορεί να μην έχουν καλά),Σουηδία, Νότια Αφρική, Αυστραλία (ως πρώην Αγγλία), Τσεχοσλοβακία, Βραζιλία, Αργεντινή, Καναδάς. Έχεις πει κι εσύ άλλες 5 φτάσαμε στις 18 χώρες. Βάλε και κάνα μπαλαντέρ, πχ Μεξικό, Πορτογαλία και φτάσαμε 20 αγώνες. Και οι χώρες που ανέφερα έχουν πάνω από 1 πίστα οπότε μπορείς να τις αλλάζεις.

  • Mika

    Οτι και να λεμε για τους Τουρκαλαδες και τις συχνες πυκνες προκλησεις τους προς την Ελλαδα, το θεμα ειναι πως την κυνηγανε με νυχια και με δοντια την προβολη..Κι η πιστα, αφου ειναι πολυ καλη με απολυτους ορους,ειναι δυνατο χαρτι στα χερια τους…Τωρα που αλλαξε η διοικηση και οι παραλογες απαιτησεις του Μπερνι, μπορει και να τα καταφερουν ξανα..

  • Rebel

    To GΡ Τουρκίας επιστρέφει, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως λόγω τρομοκρατίας και λόγω κόστους εισιτηρίων θα επιστρέψουν και οι θεατές, ξένοι και ντόπιοι.
    Και επειδή στο τελευταίο GP που έγινε εκεί ήμουν παρών, ήταν στενάχωρο να βλέπεις αυτήν την πίστα με τελείως άδειες κερκίδες.
    Ακόμη θυμάμαι τους V8 να έρχονται και να περνάνε μπροστά μου, ωραίος ήχος…

    Άντε με τον καινούριο δρόμο που πάει πλέον Πάτρα και στα δικά μας (Χαλανδρίτσα), μιας και το Ελληνικό καπαρώθηκε από άλλο κεφάλαιο.

  • Giannisk

    Αν επιβεβαιωθεί θα πάω, εξάλλου είμαι από τυς ελάχιστους Έλληνες που δεν έχουν επισκεφθεί την Πόλη και θα ήταν ωραίο να το συνδυάσω.
    Υπάρχει βέβαια το θέμα της τρομοκρατίας που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό και ένα γεγονός παγκοσμιας εμβέλειας όπως ένα grand prix είναι πάντα στόχος. Επίσης πολύ φοβάμαι ότι οι Τούρκοι θα επιδιώξουν να δώσουν πολιτικό και εθνικιστικό χρώμα και δεν θα μου αρέσει καθόλου.

  • sotirisb

    Εμαθε ο Ταγιπ οτι θελουμε πιστα στη Δραπετσωνα και αρχισε τα τηλεφωνα στον Carey!!