Πριν από περίπου 20 ημέρες, είχαμε διαβάσει για το «Shield», την πρόταση της FIA για την προστασία του κεφαλιού. Λεπτομέρειες δεν γνωρίζουμε, όμως το σύστημα που προτείνει η Παγκόσμια Ομοσπονδία μοιάζει πολύ περισσότερο στο «Aeroscreen» της Red Bull, απλώς αυτό εκτείνεται πιο πολύ μπρος το ρύγχος του μονοθεσίου.

Μετά από τη σημερινή συνεδρίαση στο Παρίσι, το Strategy Group αποφάσισε πως το φαβορί για την προστασία του κεφαλιού είναι το «Shield» και όχι το «Halo» που έχει δοκιμαστεί αρκετά. Η FIA σκοπεύει να ξεκινήσει τις δοκιμές φέτος, αφού θέλει το σύστημα να ενσωματωθεί στα μονοθέσια του 2018, παρόλο που ο κόσμος και αρκετοί οδηγοί τονίζουν ότι ο χαρακτήρας των μονοθεσίων δεν πρέπει να αλλάξει.

Το «Shield» όπως το σχεδίασε ο Ιταλός σχεδιαστής Giorgio Piola

Εκτός από αυτό, αποφασίστηκε να παρθούν μέτρα, προκειμένου να μην καίγεται λάδι από τους κινητήρες, κάτι που θα μπορούσε να δώσει επιπλέον δύναμη σε ένα μονοθέσιο, για παράδειγμα κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων. Αναλυτικά, οι αποφάσεις:

  • Ένας αριθμός πιο ολοκληρωμένων λύσεων για επιπλέον προστασία έχει μελετηθεί, και η απόφαση που λήφθηκε είναι να δοθεί προτεραιότητα σε μια οικογένεια των «Shield» συστημάτων. Η FIA σκοπεύει να πραγματοποιήσει δοκιμές του συστήματος αυτού κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, εν όψει της εφαρμογής από το 2018.
  • Αλλαγές στους κανονισμούς γύρω από το κάλυμμα του κινητήρα, έτσι οι σχεδιασμοί που ενσωματώνουν T-Wing και Shark Fin θα περιοριστούν αυστηρά.
  • Θα ληφθούν μέτρα, ώστε να βεβαιωθεί ότι το λάδι δε θα χρησιμοποιείται ως καύσιμο. Επιπλέον, μόνο ένα είδος λαδιού θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε Grand Prix κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix.
  • Η Pirelli θα μπορέσει να αναπτύξει βρόχινα ελαστικά του 2018 χρησιμοποιώντας προηγούμενα χαρακτηριστικά μονοθεσίων και διαστάσεις των τροχών.
  • Όταν σε έναν αγώνα υπάρξει κόκκινη σημαία, ο αγώνας θα συνεχιστεί με κανονική εκκίνηση από το grid.

Οι προτάσεις του Strategy Group θα πρέπει να περάσουν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για να εφαρμοστούν, ωστόσο έχουμε δει στο παρελθόν ότι αυτό αποτελεί μια τυπική συνήθως διαδικασία.

  • Akis-F1 FAN

    Καλά νέα για το φίλο μας που είναι σίγουρος ότι η Μερκ καίει λάδια ;-P

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα , δεν είμαι σιγουρος ποτε και για τίποτα..Λέω τι πιστεύω… Αλλα ξαφνικα βγαίνει αυτο…προληπτικα… γκουχ… Μια χαρα κανονισμοί αν και τα t wing μου αρέσαν.. Το κάλυμμα θα το κάνει το μονοθέσιο σαν καπάκι σκονης πλυντηρίου που το τραβάς και κομπλάρει..:P ..Εσενα δεν σου αρέσαν..?

    • Akis-F1 FAN

      Τα t wing ειδικά αυτό της μερκ που είναι σαν κρεμάστρα δεν μου αρέσει καθόλου αλλά ένα μικρό shark fin επίσης σαν αυτό της μερκ θα μου άρεσε….κάνει το μονοθέσιο να φαίνεται πιο άγριο ;-P

  • sergio360

    Αρα σαν να παραδεχονται και στην FIA οτι τα Mercedes καινε λαδι και απλα δεν μπορουν να τους πουνε τιποτα…Λυθηκε ο γριφος πως τα Mercedes πανε αερα στις κατατακτηριες….

    • Mitsos Ribopaido

      Oh yes my friend….

  • Mika

    Δεν μ αρεσει καθολου αισθητικα αυτο που βλεπω…