Η Peugeot αναγκάστηκε να απολύσει τρία κορυφαία στελέχη της στη Γερμανία, μιας και η προωθητική ενέργεια πώλησης του 208 που ετοίμασαν, ήταν παραπάνω από πετυχημένη. Όσο οξύμωρο και αν σου ακούγεται, αυτό συνέβη, με την Γερμανική Peugeot να συνεργάζεται με την εταιρία Sixt Leasing και τον πάροχο υπηρεσιών internet 1&1, δημιουργώντας μια καμπάνια leasing του 208 με μηνιαίο μίσθωμα μόλις 99 ευρώ, με την τιμή να συμπεριλαμβάνει επίσης τόσο τα τέλη κυκλοφορίας όσο και την ασφαλιστική κάλυψη.

Στόχος της καμπάνιας ήταν να ενοικιαστούν με την μορφή leasing (χρονομίσθωσης) 300 αυτοκίνητα, αλλά το κοινό ανταποκρίθηκε πολύ περισσότερο, μιας και υπήρξαν συνολικά 5.000 παραγγελίες. Και πως να μην ανταποκριθεί, όταν η συνολική έκπτωση ξεπερνούσε το 40% της τιμής καταλόγου του 208.

Όπως καταλαβαίνεις η καμπάνια λειτούργησε αντίθετα, με την Peugeot να χάνει πολλά χρήματα μιας και οι 5.000 πωλήσεις ήταν 2 φορές περισσότερες από τις συνολικές πωλήσεις του Peugeot 208 στη Γερμανία κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, όπου και πουλήθηκαν 2.749 μονάδες (-13% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο το 2016). Επίσης λόγω της καμπάνιας διαμαρτυρήθηκαν έντονα οι αντιπρόσωποι της Peugeot στη Γερμανία. Έτσι η Peugeot αναγκάστηκε να αποσύρει τη καμπάνια, απολύοντας τον Εκτελεστικό Διευθυντή της Peugeot Γερμανίας, Benno Gaessler, τον επικεφαλής του τμήματος business to business, Holger Boehme και τον υπεύθυνο χρονομισθώσεων Olivier Ferry.