Βλέποντας την τραγική κατάσταση της McLaren, ο Fernando Alonso βρήκε την ευκαιρία φέτος να πάρει μέρος στο διάσημο αγώνα του Indianapolis 500, που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Μαΐου. Με την απόφασή του αυτή, ο Ισπανός θέλει να γίνει ο κορυφαίος οδηγός στον κόσμο, σε περίπτωση που καταφέρει να πάρει τη νίκη, και φυσικά δε θα συμμετέχει στο Grand Prix του Μονακό, εκεί που θα τον αντικαταστήσει ο Jenson Button.

Ο Ferni θα αγωνιστεί με την Andretti Autosport και σήμερα αποκαλύφθηκαν τα χρώματα του μονοθεσίου και του κράνους. Το αγωνιστικό είναι βαμμένο σε πορτοκαλί χρώμα, όπως και η MCL32, έχοντας επάνω το νούμερο 29. Συν τοις άλλοις, ο Alonso μας έδειξε και το κράνος του, όπου κυριαρχεί το κόκκινο, το κίτρινο και το μπλε, με το υπόλοιπο μέρος να είναι σκούρο.

Ο Alonso έχει λιγότερο από έναν μήνα μέχρι τον αγώνα και ο Mario Andretti θεωρεί πως ο 35χρονος βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Μετά από το Ισπανικό Grand Prix στις 14 Μαΐου, θα επικεντρωθεί πλήρως στην προετοιμασία για τα 500 μίλια.

  • Thanos

    Έτσι έπρεπε να ταν και στην Φ1 ο χρωματισμός.

  • Nerazzuro21

    Αυτό μάλιστα. Είναι McLaren. Καμία σχέση με το αίσχος της F1.

  • George Liverpool

    Βλεπω live στο youtube εδω και 2 ωρες το τεστ που κανει και ακουγοντας τους σχολιαστες,τον Mario Andretti και τον εγγονο του Marco,καταλαβαινω οτι ο ferni εχει παει με σκοπο τη νικη.Οχι πως υπηρχε αμφιβολια γι αυτο,αλλα η ελλειψη εμπειριας ειναι κατι που ανησυχουσε τους περισσοτερους.Ο τυπος μπηκε στο μονοθεσιο και στο τελος του test,εχει ρυθμο αγωνα…

    • Thanos

      Και γω που το έβλεπα δεν μου έκανε εντύπωση ο ρυθμός και το πόσο άνετα φάνηκε να το έχει ο Αλονσο αλλά το γεγονός ότι σε απλές ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ δοκιμές είχαμε τέτοια κάλυψη και σχολιασμό.
      Απλά ΤΡΑΓΙΚΗ η Φ1 παντού τελικά.

    • George Liverpool

      Δικιο εχεις,ειναι πισω στο PR σε σχεση με τους αμερικανους,αλλα θα αλλαξει αυτο σιγα σιγα.Ηδη εχει αλλαξει αν παρακολουθεις το f1 καναλι στο youtube.Εχει τυχει να δω 2 αγωνες νασκαρ και παρολο που δεν με ενθουσιασε,εχω να πω οτι το προμοταρουν τελεια.Το αγωνιστικο σαββατοκυριακο ειναι σαν να πηγαινω με τους φιλους μου να πιουμε μπυρες,να ψησουμε και παραλληλα να δουμε αγωνα με τα τροχοσπιτα μας.Οχι οτι αυτοι που ειναι στις κερκιδες παιρνουν ασχημα,αλλα αν εχεις τα χρηματα ,κανεις αυτο που ειπα.Βλεπεις ολη τη πιστα του οβαλ,τα αυτοκινητα ειναι παρα πολυ κοντα(στους θεατες και μεταξυ τους)και εχουν ωραιο ηχο.Αυτο που τονιζαν συνεχεια στο σχολιασμο,ειναι το ποσο σημαντικο πως ενας οδηγος σα τον alonso,θα τρεξει στο indy500.Προβολη=>μεγαλυτερο ενδιαφερον=>περισσοτεροι θεατες=>περισσοτερες χορηγιες.60.000 το παρακολουθουσαν μονο στο youtube,συνολικα ακουσα οτι το εβλεπαν απο διαφορες πλατφορμες, πανω απο 200.000.Εμενα μου αρεσε αρκετα μπορω να πω.Πιστευω οτι ο αγωνας θα εχει μεγαλο ενδιαφερον και αν το streamαρουν,σιγουρα θα το δω(εαν βολευει και η ωρα).

    • Thanos

      Κοντά 800.000 έφτασε τελικά. Πανέξυπνη κίνηση του Brown και σίγουρα δεν θα γινόταν ποτέ με τον Ρον.
      Χίλιες φόρες να βλέπω 500 γύρους μόνο με στροφές αριστερά παρά να ξαναδώ αγώνα σαν την Ρωσία …
      https://www.youtube.com/watch?v=1WGJXpjy57w&t=255s

    • George Liverpool

      Πολυ καλη κινηση σιγουρα.Το ειχα γραψει ως απαντηση σε εναν “συνοπαδο” της mclaren,που ειχε τις ενσταστεις του για το εγχειρημα και για τη συμπεριφορα του zack γενικοτερα.Εγω πιστευω οτι,δεδομενης της καταστασης,κανει οτι ειναι δυνατον για να ανεβασει το image τη ομαδας,μπας και βρεθει κανενας χορηγος.Βεβαια,αν δεν ερθει και η αποδοση στη πιστα,αντιο χορηγοι.800.000 ειναι φοβερο νουμερο και συμφωνω,ειναι πιο ενδιαφερον.Εδω ο περυσινος αγωνας.Τελη Μαιου γινεται,1η Ιουνιου εχει ανεβει στο επισημο καναλι:
      https://www.youtube.com/watch?v=LI0qxWT4Z30

    • George Liverpool

      Πληροφοριακα,η πιστα χωραει σχεδον 400.000 ατομα.Ειδα και αυτο που ποσταρες,φοβερο.Gotta love racing drivers :P

    • Spider

      Δεν διαφωνώ ότι τα indycar είναι εξόχως εντυπωσιακά,για αυτό και τα παρακολουθώ 25 περίπου σαιζόν.
      Μην τα συγκρίνεις όμως φίλε μου με την F1. Είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικά πράγματα, σε όλα τα επίπεδα. Όσο για τον Βrown,δεν θα μπορούσε να κάνει αλλιώς, μιας και είναι αμερικανός επιχειρηματίας,πρώην οδηγός αγώνων,με συμμετοχή σε διάφορα πρωταθλήματα σε ευρώπη και αμερική,μεταξύ των οποίων και στα Indylights.

      Ανεξάρτητα από το τί θα κάνει στο…μέλλον, είναι τουλάχιστον λάθος να συγκρίνουμε τις κινήσεις του με τα όσα έχει κάνει o Ron Dennis τα τελευταία 36 χρόνια για την McLaren………

    • George Liverpool

      Για το pr μιλησε ο φιλος και την προωθηση του προιοντος.Ειναι πολυ καλυτεροι οι υπευθυνοι του marketing απο αυτους της f1 :p…Τωρα με τους νεους ιδιοκτητες,θεωρω πως θα αλλαξουν τα πραγματα.Οσο για τον ron,η προσφορα του στην ομαδα ειναι αδιαμφισβητητη,αλλα κινησεις σαν αυτη δεν θα εκανε.Εγω θεωρω πως αυτη ηταν μια σωστη ενεργεια.Τη season του indycar τη βλεπεις σε συνδρομητικο?

    • Spider

      Ανάλογα την χρονιά.Παλαιότερα το έδειχνε το Eurosport,κάποιες χρονιές από κάποια …”σπασμένα” κανάλια,τα τελευταία χρόνια από διάφορες ..,πηγές. Τώρα τελευταία έχει και το YouTube τους αγώνες σε μαγνητοσκόπηση. Λίγους αγώνες βλέπω ζωντανά, καθότι υπάρχει και η διαφορά ώρας.

    • Thanos

      Μίλαγα περισσότερο για την προώθηση προϊόντος και το πως χειρίζονται τα social media οι Αμερικάνοι. Οι τυποι ειναι ΜΑΝΟΥΛΕΣ. Αλλά διαφωνώ ότι δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε και στο αγωνιστικό. Σε πολύ γενικές γραμμές είναι και τα δυο open wheel racing. Απλά κάπου το έχουν χάσει στην Φ1 από το 2014 με τα κινητήρια σύνολα. Ουσιαστικά βλέπουμε sprint LMP1 αγώνες. Πρόσεχε τα λάστιχα, πρόσεχε τα καύσιμα, πρόσεχε το μοτέρ, πρόσεχε το άλλο πρόσεχε εκείνο…γελοία πράματα. Τον Ρον τον αγαπάμε αλλά είμαστε πλέον στο 2017 όχι στο 1987…
      Και μερικές σκέψεις μου.
      Μας είχαν τρελάνει ότι το κόστος είναι πάρα πολύ υψηλό, ότι πρέπει να μειωθεί και ότι έχουν κάνει από τότε έχει πετύχει ακριβώς το αντίθετο.
      Για παράδειγμα θα αναφέρω την κατάργηση των δοκίμων. Οι ομάδες αναγκαστικά επένδυσαν σε προσομοιωτές και σε άλλες λύσεις τεχνικές.
      Αποτέλεσμα? Τα βλέπουμε όλοι με την Μακλαρεν και την Χοντα.
      Πιστεύετε ότι αν μπορούσε να τρέχει όλη μέρα το Μακλαρεν στην Σουζουκα δεν θα έφτιαχνε η Χοντα το μοτέρ? Αντί αυτού θα χρειαστεί να φτιάξει καμιά 20αρια μοτέρ ακόμα (lolololol).
      Η Μερτσέντες ξεκίνησε να φτιάχνει το μοτέρ της από το 2011 και έχει χαλάσει πόσα ΔΙΣ πλέον.
      Το άλλο απίστευτο που έχουν καταφέρει είναι το τεράστιο καλενταρι.
      Δηλαδή τους πειράζει τα ποσά που χαλάνε οι ομάδες αλλά δεν σκέφτονται ότι με το να βάλεις 4-5 ακόμα αγώνες από τους 16 που ήταν σχεδόν πάντα η σεζόν ουσιαστικά αυξάνουν κατά πολύ και τα λειτουργικά έξοδα. Ε βεβαία πως θα έβγαζε λεφτά ο μπαρμπα Μπερνι. Ο τύπος μιλάμε είχε καταντήσει ο καρκίνος της Φ1.
      Η τα τρελά ποσά που ζήταγε από τους αγώνες για να ένα ΣΑΠΙΟ προϊόν, με αποτέλεσμα οι μοναδικές χώρες που έχουν τα λεφτά να έχουν και τις πιο βαρετές πίστες. (Τι σαπίλα ηταν αυτη στην Ρωσια δεν αντεχωωωω)
      Έβλεπα φόρμουλα 1 πάνω από 20 χρόνια φανατικά. Να μην χάνω αγώνα. Τα τελευταία χρόνια ούτε το αποτέλεσμα δεν χρειαζόταν να κοιτάξεις… Πάλι καλά φέτος ξύπνησε η Φερραρι. Να σε φέρνουν σε σημείο να πανηγυρίζεις για τον Φετελ γιατί δεν αντέχεις άλλο να βλέπεις την μούρη του κλαρίνου. (και ας είναι οδηγαρα)

    • Spider

      Για την προώθηση δεν διαφωνώ. Αμερικάνοι είναι, αλίμονο αν δεν έκαναν καλές μπίζνες.
      Πολύ απλοϊκή προσέγγιση το, ότι είναι open wheel racing συγκρίνεται…
      Στα Indycar τα μονοθέσια είναι ίδια οι κινητήρες είναι πανομοιότυποι, άσχετα εάν είναι Honda ή Chevrolet και ο ανταγωνισμός έγκειται στην μαχητικότητα των οδηγών και στην οργάνωση της ομάδας. Στην F1 υπάρχει ο αγώνας των οδηγών αλλά κυρίως των μηχανικών στα εργοστάσια. Σχεδόν κανένα μονοθέσιο δεν είναι ίδιο με τα άλλα, ακόμα και το ίδιο μονοθέσιο από αγώνα σε αγώνα είναι διαφορετικό. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι, ακόμη και οι αμερικάνοι των indycars την θεωρούν κορωνίδα των Motorsport.
      Και στα indycars προσέχουν τα λάστιχα,τα καύσιμα και τους κινητήρες. Ξέρεις πόσοι αγώνες έχουν κριθεί από τα καύσιμα και τα λάστιχα? Δες τα περσινά 500 μίλια και θα καταλάβεις..
      Γιατί πρέπει να γυρίζει όλη μέρα η Mclaren για να κάνει μοτέρ η Honda? Γύρναγαν όλη μέρα η Mercedes ή η Ferrari ? Όλοι με τους ίδιους κανονισμούς δεν τρέχουν?
      Για να το κλείσω.
      Μου αρέσουν τα indycars πάρα πολύ. Αλλά η F1 είναι κάτι τελείως διαφορετικό,όχι απαραίτητα καλύτερο ή χειρότερο.

    • George Liverpool

      Αν δε κανω λαθος,υπαρχουν ορισμενες(μικρες)διαφορες στα σασι των ομαδων,αναλογα με το κινητηρα που φορουν.Νομιζω οτι απο του χρονου δεν θα υπαρχει καμια διαφορα στα μονοθεσια.

    • Spider

      Ανάλογα με τον προμηθευτή του κινητήρα είναι και τα αεροδυναμικά πακέτα. Δηλαδή Honda ή Chevrolet. Πρόπερσι τα μονοθέσια με Chevrolet ήταν πολύ μπροστά,πέρυσι αφήσανε την Honda να κάνει αλλαγές με αποτέλεσμα να είναι περίπου ισοδύναμα,φέτος η εξέλιξη πάγωσε και από του χρόνου,όλα τα μονοθέσια θα έχουν το ίδιο αερο κιτ. Το σασί είναι ακριβώς το ίδιο και είναι κατασκευασμένο από την Dallara,δηλαδή ιταλικό!!!!

    • Thanos

      Σε γενικές γραμμές ότι κανόνες και να ισχύουν σε οποιοδήποτε επίπεδο αυτό που θέλει ο πιο απλός θεατής/καταναλωτής είναι μάχες μεταξύ των μονοθέσιων, προσπεράσεις, ήχο και μια καλή τιμή γι αυτά. Δεν τον ενδιαφέρει και τόσο το τεχνικό κομμάτι. Πλέον το αναγνωρίζουν όλοι στην Φ1 ότι είναι πολύ περίπλοκο το σπορ χωρίς ουσιαστικό λόγο.
      Νομίζω δεν κατάλαβες τι θέλω να πω ακριβώς με τα σχόλια που έκανα για την Φ1 και για τα μέτρα που πήραν και καλά για να μειώσουν το κόστος.

    • Spider

      Κατάλαβα τι εννοείς, το θέμα είναι ότι από την αρχή της δημιουργίας της Φ1,όλοι ήθελαν να μειώσουν το κόστος και όλο αυτό ανεβαίνει, με αποτέλεσμα να είναι σπορ μόνο για τα εργοστάσια. Είναι το είδος των αγώνων τέτοιο,που λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης το κόστος ανεβαίνει.Ίσως εκεί κρύβεται και το μυστικό της επιτυχίας της.
      Για τον θεατή-καταναλωτή υπάρχουν και άλλα προϊόντα (Indycar,WEC,DTM,BTCC κλπ.). Ο καθένας διαλέγει αυτό που θέλει και τον ικανοποιεί. Γιατί η Φ1 πρέπει να γίνει Indycar ή DTM? Σίγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του θεάματος και του ανταγωνισμού, Φ1 χωρίς τεχνολογική εξέλιξη όμως και υπερβολή, δεν είναι Φ1.

    • asd23

      Απο την εποχη που πηγε ο Μανσελ βλεπεις? Τις καλυτερες εποχες των Indycars εβλεπες :D

    • Spider

      Και λίγο ποιό πριν, απλά από το 93 και μετά το Eurosport έδειχνε κανονικά όλους τους αγώνες.

  • gronholm89

    Ferni, show them who’s the boss!!!

  • τι ιδιαιτερη προετοιμασια πρεπει να κανει για να συμμετασχει σε αυτον τον αγωνα ???

    • Thanos

      Κυρίως εξοικείωση με τις μεγάλες ταχύτητες που αναπτύσσονται και να μάθει το πως συμπεριφέρεται το μονοθέσιο στις συνθήκες που θα υπάρχουν .
      Μπορεί να φαίνεται απλό αλλά δεν είναι και τόσο, ειδικά όταν θα τρέχουν και άλλοι 32 ψυχακιδες.

    • αρα μιλαμε για τον τροπο οδηγησης…να πω την αληθεια..ετσι οπως το διαβασα καταλαβα για φυσικη και νοητικη προτετοιμασια !!! :-P

    • georgekaras

      το θεμα εκει ειναι το ροδα με ροδα και ποια γραμμη πρεπει να παρει στον τροχο της τυχη την πιστα που ειναι κυκλικη .Κυκλικη δεν ειναι ε?για να μην λεω και χαζα

    • Spider

      Οβάλ..

    • Spider

      Η φυσική και νοητική προετοιμασία των πιλότων της F1 δεν συγκρίνεται με αυτών των indycars. Αν και τελευταία, βελτιώνονται και εκεί.(εξαίρεση αποτελεί ο Montoya)

    • γιατι ???? ισα ισα στα indy εχει πιο πολλες μαχες ροδα με ροδα……

    • Spider

      Διότι η φυσική κατάσταση των πιλότων της F1 είναι πάρα πολύ καλύτερη. Οι πιλότοι της F1 είναι δε και κατά κανόνα πολύ μικρότεροι σε ηλικία, με φυσική κατάσταση πρωταθλητών στίβου. Ηλικίες 41-42 ετών στην F1 δεν υπάρχουν, ούτε βέβαια τα κιλά του Montoya…

    • Για το νοητικό επίπεδο μίλησα εγώ … Στη φυσική κατάσταση δεν χρειάζεται τότε προετοιμασία …. 😄

    • Spider

      Λένε ότι το επίπεδο αυτοσυγκέντρωσης των πιλότων της F1 είναι αλλού. Ο μεγάλος Mario Andretti το είπε αυτό πρόσφατα.

    • κατσε να τα παρουμε παλι ενα ενα…
      νοητικα η F1 ειναι ανωτερη…..αλλα δεν χρειαζεται ο ισπανος το κατι παραπανω…..
      σε φυσικη κατασταση..παλι η F1 εχει παραπανω απαιτησεις….οποτε παλι δεν χρειαζεται προετοιμασια…..

      οποτε αν εξαιρεσεις το να μαθει λιγο πως ειναι να παιρνεις 4 στροφες στον γυρο και να δει λιγο το μονοθεσιο….ως προς τι η ολη προετοιμασια ???

    • Spider

      Έλα μου ντέ….

  • Mika

    Eιδα ενα αλλο βιντεο στα προτεινομενα, που ηταν μολις 2 και κατι λεπτα, να γυρναει μονος του γυρω γυρω, και ηδη βαρεθηκα!!!
    :p

    Παντως τον βλεπω απο εδω και περα να συγκρινει αυτον τον κινητηρα με το καβουρδηστηρι που εχει στην MCL32!!!
    Aυτος ειναι ο σωστος χρωματισμος για Μακλαρεν btw!

    Δεν τιθεται θεμα ταχυτητας του Fernando, το μονο που ξενιζει ειναι πως δεν εχει συνηθισει επ ουδενι να μαχεται τοσο κοντα, ροδα με ροδα, για τοσο μεγαλο διαστημα…Αυτο θα ειναι η μεγαλυτερη προκληση πιστευω..

  • LJ

    Ωραιος χρωματισμος και τιγκα στους χορηγους. Μπραβο στον Ζακ , πολυ καλη κινηση!!!

  • μείνε εκεί πιλοτάρα μου. να πάρεις τίτλο να γουστάρεις.

  • Yiannis P

    Η πίστα αυτή είναι όλη και όλη; Ένας κύκλος;;