Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση της Σειρά 1 με τις στιλιστικές αλλαγές να είναι περιορισμένες και να περιορίζονται στις νέες ζάντες, στα δύο νέα εξωτερικά χρώματα (Seaside Blue και Sunset Orange), όπως και στα επανασχεδιασμένα διακοσμητικά.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μεγαλύτερες και συναντάμε νέο πίνακα οργάνων, επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, νέες ποτηροθήκες, χρωμιομένες λεπτομέρειες, νέες ταπετσαρίες και νέες μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες. Οι νέες εκδόσεις Edition Sport Line Shadow, Edition M Sport Shadow και M140i Edition Shadow έχουν επίσης σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, μαύρη γρίλια και μαύρες απολήξεις εξατμίσεων

Τεχνολογικά, υπάρχει το ανανεωμένο iDrive με οθόνη αφής 8,8″ και σύστημα πλοήγησης Navigation Professional στον πρόσθετο εξοπλισμό, όπως επίσης και WiFi hotspot.

Μηχανικά η BMW Σειρά 1 προσφέρεται σε 9 εκδόσεις με την 116i να φορά τον 1.5 TwinPower Turbo τρικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 109 ίππων με 180 Nm ροπής, ο οποίος στην έκδοση 118i αποδίδει 136 άλογα με 220 Nm ροπής. H 120i εξοπλίζεται με τον 2.0-λιτρο TwinPower Turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων με 270 Nm ροπής, που στην 125i παράγει 224 άλογα με 310 Nm ροπής. Η M140i φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο TwinPower Turbo απόδοσης 340 ίππων με 500 Nm ροπής.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων η 116d με τον 1.5 TwinPower Turbo τρικύλινδρο κινητήρα αποδίδει 116 άλογα με 270 Nm ροπής, η 118d με τον 2.0-λιτρο TwinPower Turbo τετρακύλινδρο κινητήρα παράγει 150 άλογα με 320 Nm ροπής. η 120d με τον ίδιο κινητήρα αποδίδει 190 άλογα με 400 Nm ροπής, ενώ τέλος η 125d με τον ίδιο 2,0-λιτρο κινητήρα έχει 224 άλογα με 450 Nm ροπής.

  • Renault

    Δε λέω ωραία και ακριβή είναι , αλλά το αστείο είναι ότι στο φυλλάδιο της λέει new… Ξέρω ξέρω σχεδιαστική ταυτότητα λέγεται αυτό , αλλά αφού δεν αλλάζει ριζικά αυτή η σχεδίαση γτ τόσα facelift ;;; Έτσι χάνουν την αξία τους οι προηγούμενες…

    • ετσι αποκτουν αξια οι προηγουμες θες να πεις … ή καλυτερα μπορουν να μεταπωληθούν σε καλυτερη τιμη ..

    • Renault

      Αν αυτό είναι το “νέο” μοντέλο και πωλείται με αρχική τιμή π.χ 30000 αυτός που αγόρασε το προ facelift μοντέλο κι το pro pro facelift ενώ ουσιαστικά είναι το ίδιο αμάξι δεν έχει χάσει χρήματα;;; Είμαι υπερ του ενός facelift κι όταν αυτό έχει κάποιο νόημα. Αν θυμάμαι καλά αυτό είναι σίγουρα το 2ο της υπάρχουσας γενιάς… Το golf για παράδειγμα της 7ης περισσότερα προσφέρει από το αντίστοιχο golf 7 προ facelift… Εδώ στη bmw ούτε τα φώτα δεν άλλαξαν…

    • ετσι οπως τα λες αν αλλαζε τωρα το μοντελο δεν θα εχανε περισσοτερο την αξια του αφου αυτος που θα επελεγε να παρει ενα μεταχειρισμενο 5ετιας θα ενιωθε ποιο πολυ οτι περνει ενα παλιο μοντελο ;;; ετσι νομιζω τι να σω πω δεν εχω κανει και ερευνα αγορας …

    • manowar

      Σωστος

  • potsgkenenafto potsgkenenafto

    Να χαμε να λεγαμε facelift,ποτε δεν μου αρεσε απο την πρωτη γενια,τωρα απλα βλεπεται.

  • a_f_a

    χώροι 0
    κατα τα άλλα για εργένη, μια χαρά αμαξι.. στη κατηγορία, αυτό θα έπαιρνα αν έδινα 30.000… γιατι οι εκδόσεις με λιγότερα ειναι πολύ στεγνές.

  • ΝΙΚ

    Και ωραίο είναι και αμαξαρα αλλά ένα μεγάλο ποσοστό το ορίζει και η τιμή γιατί όπως και να το κάνουμε υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και σίγουρα δεν περισευουν λεφτά σε κανένα ????

  • Δημητρης Μαρκοπουλος

    Η 120 ειναι οτι πρεπει αλλα για Ελλαδα τζιζ :(
    Αυτη την στιγμη ειναι οτι καλυτερο στη κατηγορια που παιζει οδηγικα παντα