Την προτίμηση των Κινέζων έχει κερδίσει ο γερμανικός όμιλος, καθώς οι πωλήσεις των BMW και Mini αυξήθηκαν κατά 39% τον περασμένο μήνα, αγγίζοντας τις 48.869 μονάδες. Αυτό το νούμερο ήταν μεγαλύτερο από τα αντίστοιχα των Mercedes-Benz και Audi, με την πρώτη να βλέπεις τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 35% (φτάνοντας τις 47.627 μονάδες), με την δεύτερη να μειώνονται κατά 6,9%, πουλώντας 46.166 μονάδες.
Η εταιρία από το Ingolstadt βλέπει αρνητικό πρόσημο μετά από πολύ καιρό, καθώς η Audi δεν έχει ακόμη ολοκληρώσει μια διαμάχη με τους αντιπροσώπους της, σχετικά με τα σχέδιά της να λανσάρει ένα νέο δίκτυο διανομής. Έτσι, οι έμποροι αρνήθηκαν να παραγγείλουν νέα αυτοκίνητα.
Από την αρχή του έτους, η BMW έχει πουλήσει 191.697 αυτοκίνητα, βλέποντας μια αύξηση της τάξης του 18%. Γι’αυτό και η βαυαρέζικη εταιρία σχεδιάζει να διπλασιάσει την παραγωγή της στη χώρα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις νέων ΙΧ του κόσμου, φτάνοντας τις 600.000 μονάδες. Τέλος, να θυμίσω ότι η γερμανική εταιρία συνεργάζεται με την κινέζικη Brilliance China Automotive Holdings, έχοντας από κοινού (50%/50%) μια κοινοπραξία.