Ως η τρίτη ομάδα του grid ξεκίνησε τη φετινή σεζόν η Red Bull Racing. Η RB13 είχε ένα σημαντικό πακέτο αναβάθμισης στο Ισπανικό Grand Prix, προκειμένου να μειωθεί η διαφορά από τις Mercedes και Ferrari. Η ομάδα του Milton Keynes πέτυχε τον αρχικό της στόχο, ωστόσο έχει πολλή δουλειά ακόμα αν θέλει να διεκδικεί σταθερά μία θέση στο βάθρο.
Ο ρυθμός ανάπτυξης θα είναι καθοριστικός φέτος και η Red Bull έχει δείξει τα προηγούμενα χρόνια ότι τα πηγαίνει ιδιαίτερα καλά στο κομμάτι αυτό. Για τους επόμενες αγώνες, οι Αυστριακοί θα κάνουν μικρές τροποποιήσεις στο μονοθέσιό τους, μαζί βέβαια με ένα πακέτο χαμηλής αεροδυναμικής πίεσης για τον Καναδά, όπως βλέπουμε από όλες τις ομάδες κάθε χρόνο.
Η επόμενη μεγάλη αναβάθμιση ετοιμάζεται για την Αυστρία, στις 7-9 Ιουλίου. Εκτός από την αεροδυναμική, η RBR περιμένει τον αναβαθμισμένο κινητήρα από τη Renault, με την ελπίδα ότι θα είναι έτοιμη στο Αυστριακό Grand Prix. Το αφεντικό της ομάδας, Christian Horner, λέει ότι η επίδραση των ελαστικών στην αεροδυναμική είναι μεγαλύτερη απ’ ό,τι είχαν υπολογίσει, γι’ αυτό και ο Adrian Newey εργάζεται πάνω στη βελτίωση της κάθετης δύναμης.
Αν μπορούσαμε να αυξήσουμε τη δύναμη, δε θα ήμασταν μακριά από τη Mercedes και τη Ferrari. Αλλά, λόγω της αξιοπιστίας, δεν μπορούμε να το κάνουμε ακόμα. Ο Adrian ήθελε feedback από τους οδηγούς, για να κατανοήσει καλύτερα το μονοθέσιο και να καθορίσει την κατεύθυνση για το μέλλον. Κοιτάμε σε ποια από τα εργαλεία μας μπορούμε να βασιστούμε και σε ποια όχι. Τα φαρδύτερα ελαστικά έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στην αεροδυναμική απ’ ό,τι πιστεύαμε.