Όταν μπαίνεις στο “παιχνίδι” της βελτίωσης, πρέπει να ξέρεις ότι κάθε κινητήρας έχει τα όρια του. Αν τα ξεπεράσεις, “σπάει” και συνήθως γίνεται με εντυπωσιακό/εκκωφαντικό τρόπο.

Αυτό συνέβη και στην προκειμένη περίπτωση, με το Civic (EG) να βρίσκεται πάνω στο δυναμόμετρο, και φορτώνοντας 3η ταχύτητα, και με πίεση σχεδόν 0,8 bar είχαμε ένα “καμπούμ”.

  • charris

    δεν υπάρχει χειρότερο…..να ανυπομονείς να το προγραμματισεις να βγει βόλτα και να σπάει….έτσι καταντάς να οδηγείς PRIUS ….

    • Mika

      Κατι που αυτος δεν εχει βιωσει ακομα εδω και 3 χρονια!!!
      :p

  • ΚΩΣΤΑΣ

    αν και δεν μπορεί να ξέρει κάποιος το κατά πόσο καλή βελτίωση δέχτηκε , δεν φαίνεται κατά την διάρκεια του βιντεο να έχει κάποια βοήθεια για την ψύξη του κινητήρα.

  • sotirisb
  • manowar

    O ντεσπεραντο θα μας εξηγήσει πως γενεν ατο bulletproofαφου,,,πως?

  • Τσου Βουμ

    Το αδυνατο σημειο των b series. Χιτωνιο ραγισε, μακαρι η ζημια να περιοριστηκε σε εναν κυλινδρο. Η βελτιωση εχει κι αυτα δυστυχως.

    • Demetris Katsaris

      Αδερφέ βλέπω πολύ ατμό και νερά να πετάγονται από τον κινητήρα. Ίσως να έχει ραγίσει και καπάκι.
      Πάντως με μόνο 0,8 δεν ξέρω κατά πόσο έχει κάνει καλή υποδομή πριν αρχίσει να κάνει πρόγραμμα. Έχει βάλει σφυρήλατα εσωτερικά? Και αν ναι, τι συμπίεση έχουν και έκανε ζημιά με τόσο λίγο boost? Δεν του έδειξε τίποτα το λάπτοπ για knock ή κάτι άλλο ανησυχητικο?
      Και το πιο σημαντικό… Ο tuner του είναι της προκοπής???

    • BalorGr Hondatech

      Η πιεση δεν παιζει ποτε κανενα λογο.
      Τα αλογα πεζουν.Αυτο το αμαξι στο 0.8 εβγαλε 500 αλογα.
      Το χιτονιο κατα 80% ειναι απο το προγραμμα.

  • venargr

    Γιδοβοσκοι μηχανικοι!

  • BalorGr Hondatech

    Η αποδειξη οτι δεν παιζει ρολο η πιεση.Τα αλογα παιζουν ρολο στα ορια αντοχης του μοτερ.
    500 αλογα στο 0.8 καλα ειναι.Βεβαια καλυτερα θα ηταν να ειχε και κανα ανεμιστηρα μπροστα, λεμε τωρα.