H Audi στο φετινό Wörthersee παρουσίασε το νέο μέλος της g-tron οικογένειας, με το A5 να έχει έναν ιδιαίτερο χρωματικό συνδυασμό για να τραβήξει την προσοχή. Αφορά την έκδοση Sportback, με το A5 g-tron να είναι διαθέσιμο από τα μέσα του καλοκαιριού.


Το μοντέλο γίνεται το τρίτο g-tron, μετά τα A4 Avant και A3 Sportback, και κίνηση παίρνει από έναν 2.0-λιτρο TFSI κινητήρα απόδοσης 170 ίππων με 270 Nm ροπής. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,5 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 226 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας διαθέτει νέα πιστόνια, νέες βαλβίδες, με τους μηχανικούς της Audi να τοποθετούν και έναν ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης του αερίου που μειώνει την πίεση του αερίου το οποίο ρέει από την δεξαμενή με πίεση 200 bar, ώστε στον κινητήρα να φτάνει με πίεση από 5 έως 10 bar.

Σύμφωνα με την Audi, το A5 g-tron καταναλώνει 3,8 κιλά CNG (συμπιεσμένου φυσικού αερίου) ανά 100 χλμ, εκπέμποντας λιγότερο από 100 χλμ/χλμ CO2. Οι δεξαμενές του φυσικού αερίου είναι χωρητικότητας 19 κιλών, δίνοντας στο μοντέλο αυτονομία με φυσικό αέριο 500 χλμ. Όταν υπάρχει λιγότερο από 0,6 CNG στις δεξαμενές, το σύστημα γυρνά αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης, με το ρεζερβουάρ του χωρητικότητας 25 λίτρων να δίνει επιπλέον αυτονομία 450 χλμ. Ο κινητήρας μπορεί να καταναλώνει είτε βενζίνη, είτε φυσικό αέριο είτε το συνθετικό καύσιμο της Audi, το e-gas.

Το αυτοκίνητο, όταν επικρατούν κρύες συνθήκες, ξεκινά αρχικά με κατανάλωση βενζίνης και στη συνέχεια γυρνά αυτόματα στο CNG. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει ειδοποίηση για την μέση κατανάλωση αλλά και για την χωρητικότητα τόσο του ρεζερβουάρ της βενζίνης, όσο και για την χωρητικότητα των τεσσάρων δεξαμενών του CNG που βρίσκονται τοποθετημένες στο πίσω μέρος. Οι δεξαμενές του CNG δεν επιτρέπουν στο Audi A5 g-tron να έχει ρεζέρβα, με την μπαταρία τοποθετείται στον χώρο του κινητήρα.

Εμφανισιακά, το A5, που καίει CNG, είναι βαμμένο σε ένα ειδικό χρώμα δύο αποχρώσεων, με μπλε λεπτομέρειες να υπάρχουν στα φωτιστικά σώματα και στις δαγκάνες των φρένων, ενώ βρίσκεις το λογότυπο g-tron κάτω από τους εμπρός καθρέφτες, και στο τελείωμα της οροφής.

  • gv

    η χρηση του φυσικου αεριου ειναι ενας πολυ καλος τροπος για να μειωσουν δραματικα οι εταιρειες το CO2 ακομη και σε διλιτρα μοντελα χωρις ακριβη υβριδικη τεχνολογια οπως βλεπουμε γι αυτο πραγματικα απορω που μονο το vw group το εχει παρει τοσο ζεστα το θεμα..

  • manowar

    Παιδες ασχετο οποιος εχει μπει στο σαλονι του νεου Α5 να μου πει εντυπώσεις ετυχε και μπηκα σε αντιπροσωπεία προχθες με ενα φιλο που ψαχνεται για αουντι και κουφαθηκα..τι να λεμε τωρα γμσετα..