Αυτό συμβαίνει όταν βγαίνει από την ίδια γραμμή παραγωγής τόσο το “δαιμονισμένο” Challenger SRT Demon, όσο και οποιοδήποτε οικογενειακό μοντέλο της αμερικάνικης εταιρίας.

Ο εκπρόσωπος της FCA, Kristin Starnes, δήλωσε πρόσφατα ότι τα drag ελαστικά και ζάντες, του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην ευθεία, είναι πολύ φαρδιά για να χωρέσουν στην γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Brampton, του Ontario, καθώς εκεί συναρμολογούνται τα Charger and τα Chrysler 300.

Οι διαστάσεις τους είναι 315/40, και γι’αυτό το λόγο το αυτοκίνητο φεύγει από το εργοστάσιο με τα ελαστικά του Challenger SXΤ, διαστάσεων 235/55 με 18άρες ζάντες (όπως μπορείς να δεις εδώ). Έπειτα πηγαίνει σε ένα τεχνικό κέντρο της εταιρίας, στα προάστια του Detroit, και εκεί βγαίνουν οι προσωρινοί τροχοί, και τοποθετούνται αυτοί που πρέπει για το Demon.

  • Mika

    Παλι καλα που δεν τα παει σε βουλκανιζατερ!!!!
    :p
    Λυσεις υπαρχουν παντου ομως, κι ετσι το κανουν μ αυτον τον τροπο!!!

  • ducatos

    Παιδιά του autoblog μην αρχίσετε και εσείς σας παρακαλώ τους παραπλανητικούς τίτλους στα άρθρα οχι και εσείς.