Η BMW λανσάρει τις CarData υπηρεσίες

Σχετικά άρθρα

Το BMW Group συνεχίζει να λανσάρει νέες, πρωτοποριακές, premium υπηρεσίες με το BMW CarData που προσφέρει σε οδηγούς BMW τη δυνατότητα εξατομικευμένων υπηρεσιών, που βασίζονται σε δεδομένα του οχήματός τους.

Στην εκδήλωση ‘Mobility of Tomorrow’, μία πρωτοβουλία του Γερμανικού Συνδέσμου Αυτοκινητοβιομηχανιών που πραγματοποιήθηκε στις 30 Μαΐου στο Βερολίνο, ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. των BMW AG, MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad, Customer Engagement και Digital Business Innovation του BMW Group εξήγησε:

Το BMW CarData φέρνει τη συνδεσιμότητα των οχημάτων μας σε μία νέα διάσταση. Οι πελάτες του BMW ConnectedDrive θα μπορούν να εκμεταλλεύονται νέες, καινοτόμες και εξατομικευμένες υπηρεσίες τρίτων, με γρήγορο και εύκολο τρόπο. Η προστασία δεδομένων του αυτοκινήτου αποτελεί τμήμα της premium φιλοσοφίας μας για τα συνδεδεμένα οχήματα και ικανοποιεί τις προσδοκίες των πελατών μας. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αποφασίζουν τον τρόπο χρήσης των δεδομένων τους. Αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία του CarData.

Το BMW CarData προσφέρει πολλά προνόμια στους πελάτες: Οι οδηγοί μπορούν να κάνουν οικονομία με εξατομικευμένα ασφάλιστρα, που θα βασίζονται στα πραγματικά χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Ή θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού για σέρβις ταχύτερα, επειδή χάρη στην τέλεια προετοιμασία, το απαραίτητο εξάρτημα θα έχει παραγγελθεί εκ των προτέρων. Ωστόσο μπορούμε πολύ εύκολα να φανταστούμε και εντελώς νέες εφαρμογές στο μέλλον, όπως εξατομικευμένες επιλογές infotainment. Ένα μοντέλο της BMW με ενσωματωμένη κάρτα SIM απαιτείται για τη χρήση του BMW CarData. Περίπου 8,5 εκατομμύρια οχήματα BMW πληρούν σήμερα αυτή την προϋπόθεση. Αφού οι πελάτες καταχωρήσουν την BMW τους στο ConnectedDrive portal, μπορούν να χρησιμοποιούν και το BMW CarData χωρίς επιπλέον χρέωση.

Πως λειτουργεί

Το BMW CarData λειτουργεί ως εξής: Το όχημα συλλέγει στοιχεία, όπως δεδομένα κατάστασης – π.χ. διανυθέντα χιλιόμετρα, δεδομένα βάσει χρήσης – π.χ. μέση κατανάλωση, ακόμα και δεδομένα σε σχέση με γεγονότα – π.χ. μία αυτόματη κλήση σέρβις. Μερικά από αυτά μεταδίδονται αποκλειστικά, σε κρυπτογραφημένη μορφή, όπως τα λεγόμενα δεδομένα τηλεματικής μέσω της μόνιμα εγκατεστημένης κάρτας SIM, για προστασία των διακομιστών της BMW.

Στη συνέχεια, με τη συγκατάθεση του πελάτη, οι πάροχοι των υπηρεσιών μπορούν να έχουν πρόσβαση στα κρυπτογραφημένα δεδομένα που είναι απαραίτητα για ορισμένες υπηρεσίες. Η προστασία δεδομένων είναι πάντα πρώτη προτεραιότητα. Πρόσβαση τρίτων στο όχημα, που αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο hacking, δεν επιτρέπεται. Ο Peter Schwarzenbauer τόνισε:

Για τους πελάτες, CarData σημαίνει προστασία, διαφάνεια και έλεγχο δεδομένων από το δικό τους αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με πολλά οφέλη εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Με το BMW CarData, οι πελάτες μπορούν με πολύ απλό τρόπο να διαχειρίζονται τη δημοσιοποίηση των δεδομένων τηλεματικής σε παρόχους υπηρεσιών. Το μόνο που χρειάζεται για τη δημοσιοποίηση στοιχείων, την απόρριψη πρόσβασης ή την άρση προηγούμενης συγκατάθεσης είναι ένα κλικ: Ο πελάτης αποφασίζει μόνος εάν μία εταιρεία θα λαμβάνει ή όχι τα δεδομένα του, διατηρώντας πάντα τον έλεγχο. Το BMW Group είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που λανσάρει αυτή την υπηρεσία, η οποία ήδη συμμορφώνεται με το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα ισχύσει από το 2018 . Το υψηλότερο επίπεδο διαφάνειας είναι εγγυημένο και οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν την αναφορά δεδομένων CarData που έχουν δημοσιοποιηθεί, ή ένα αρχείο CarData μέσω του ConnectedDrive portal οποιαδήποτε στιγμή. Το αρχείο περιέχει λεπτομερή λίστα δεδομένων τηλεματικής του οχήματος που έχουν αποθηκευτεί και ένα γλωσσάριο που εξηγεί τη βασική ορολογία.

Οι πάροχοι υπηρεσιών, όπως σταθμοί πάρκινγκ, ασφαλιστικές εταιρείες και διαχειριστές στόλων, μπορούν να καταχωρούνται στο BMW CarData. Εάν οι πελάτες επιθυμούν τη χρήση μιας συγκεκριμένης υπηρεσίας και συναινούν ενεργά για την δημοσιοποίηση των δεδομένων τους, τότε οι ενδιαφερόμενες εταιρείες λαμβάνουν τα απαιτούμενα στοιχεία σε κρυπτογραφημένη μορφή μέσω κεντρικού συστήματος της BMW. Αυτές οι πληροφορίες αποτελούν τη βάση για εξατομικευμένες καινοτόμες υπηρεσίες βάσει δεδομένων – από ενημέρωση/ψυχαγωγία μέχρι φιλοσοφία λειτουργίας έξυπνου σπιτιού – κάνοντας εφικτή μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες. Το BMW CarData λανσαρίστηκε στις 30 Μαΐου 2017 στη Γερμανία και σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες αγορές.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Νέα BMW M4 CS με 550 άλογα

Η BMW παρουσίασε επίσημα την M4 CS, με το μοντέλο να κρύβει κάτω από το καπό του τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα, με την...

Η νέα BMW X2 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η νέα BMW X2 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73...

BMW M3 CS by Dahler με 630 άλογα

Ο ελβετικός βελτιωτικός οίκος Dahler παρουσιάζει την πρότασή του για την BMW M3 CS. Με το πακέτο αναβάθμισης, ο 3,0-λιτρος twin-turbo κινητήρας δυναμώνει και...

Η BMW αφαιρεί το γράμμα “i” από τα βενζινοκίνητα μοντέλα της

Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της BMW αυξάνεται διαρκώς, όπου κύριο χαρακτηριστικό των ονομάτων τους είναι ότι ξεκινούν με το γράμμα "i", παραδείγματος χάριν...