Η Subaru τυπική στη ραντεβού της παρουσίασε σήμερα δύο νέες εκδόσεις των BRZ και WRX STI. Πρόκειται για τα BRZ tS και WRX STI Type RA και ας δούμε τις λεπτομέρειες των δύο ιαπωνικών σπορ μοντέλων.

Το Subaru BRZ tS μπορεί να μην είναι το πολυαναμενόμενο για πολλούς STI, αλλά είναι ότι πιο κοντά σε αυτό, τουλάχιστον από πλευράς “στησίματος” μιας και μηχανικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή στον ατμοσφαιρικό boxer 2,0-λίτρων κινητήρα.

Η ανάρτηση τόσο εμπρός, όσο και πίσω, έχει δεχθεί τις περιποιήσεις της Subaru Tecnica International, έχοντας αμορτισέρ της Sachs, ενώ έχει τοποθετηθεί μία εύκαμπτη μπάρα σε σχήμα V, ένας εύκαμπτος “draw stifferer και μεγαλύτερης διαμέτρου άξονας μετάδοσης. Επίσης, τόσο το VDC όσο και το Sound Creator, είναι ρυθμισμένα από την STI ειδικά γι’ αυτό το μοντέλο ενώ και οι ζάντες ελαφρού κράματος διάστασης 18 ιντσών είναι της STI, με τα Michelin Pilot Sport 4 ελαστικά να είναι διαστάσεων 215/40R18. Τα φρένα είναι της Brembo, με το πλαίσιο και το υποπλαίσιο να έχουν ενισχυθεί και αυτά.

Όσον αφορά στο εσωτερικό, το ταχύμετρο έχει νέο σχεδιασμό, start button, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, καθίσματα της Recaro επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, κόκκινες ζώνες ασφαλείας, κόκκινες ραφές, κεντρικός καθρέπτη χωρίς πλαίσιο, με το λογότυπο TS να είναι ραμμένο στις πλάτες των καθισμάτων.

Στο πίσω μέρος υπάρχει μια carbon αεροτομή ρυθμιζόμενη με το χέρι, ενώ συναντάμε και μερικά ακόμη αεροδυναμικά βοηθήματα σε όλο το σώμα, που βελτιώνουν την αεροδυναμική του μοντέλου. Στο εξωτερικό συναντάμε επίσης κόκκινες λεπτομέρειες, μαύρα διακοσμητικά, ειδικά σήματα και STI καλύμματα προβολέων ομίχλης. Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε 500 μονάδες και θα προσφέρεται σε τρία χρώματα (WR Blue Pearl, Crystal Black Silica, Crystal White Pearl).

Το Subaru WRX STI Type RA είναι η έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού που θα προσπαθήσει να σημειώνει νέο ρεκόρ 4-πορτου αυτοκινήτου στο Nürburgring το καλοκαίρι. Φέρει μια σειρά βελτιώσεων, τόσο μηχανικών όσο και από πλευράς αεροδυναμικής, έχοντας νέα εισαγωγή αέρα, νέα εξάτμιση, νέα πιστόνια και νέο πρόγραμμα εγκεφάλου.

Ο turbo 2,5-λίτρων κινητήρας του αποδίδει 310 άλογα και συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που διαθέτει νέα σχέση μετάδοσης στην 3η ταχύτητα, με κοντό επιλογέα. Η ανάρτηση έχει βελτιωθεί με αμορτισέρ της Bilstein, με την STI να ρυθμίζει ξανά το σύστημα Vehicle Dynamics Control. Πατά στο έδαφος σε ζάντες αλουμινίου της BBS διαστάσεων 19″ με ελαστικά Yokohama Advan Sports 245/35R19. Τα φρένα είναι της Brembo με ασημί δαγκάνες και τρυπητούς-χαρακτούς δίσκους για καλύτερη απαγωγή θερμότητας. Ο κατάλογος των αναβαθμίσεων δεν τελειώνει εδώ μιας και συναντάμε carbon καπό και carbon αεροτομή, προκειμένου να μειωθεί το βάρος. Για τον ίδιο λόγο πες αντίο και στη ρεζέρβα. Έτσι το βάρος του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 1.535 κιλά.

Στιλιστικά διαθέτει κόκκινες λεπτομέρειες, ειδικά σήματα, μαύρες λεπτομέρειες και στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα της Recaro, ειδικό ταμπελάκι με τον αύξων αριθμό στη κεντρική κονσόλα, μιας και το WRX STI Type RA θα βγει σε μόλις 500 μονάδες. Επίσης υπάρχει κουμπί εκκίνησης κινητήρα, κόκκινες ραφές, τιμόνι επενδυμένο με Ultrasuede και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά. Και αυτό θα προσφέρεται σε τρία εξωτερικά χρώματα (Crystal White Pearl, WR Blue Pearl, Crystal Black Silica).

  • LJ

    ΓΑ-ΜΑ-ΤΑ!!!

  • SAMURAI-66

    SUBARU τα εργα σου μας στελνουν!!

  • Βελισσάριος

    Αι μανουλα μ!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Θα μας τρελάνεις SUBARUUUU!!!!!

  • Scooby r22b

    Αλλαχού Ακμπάρ 😎.

  • potsgkenenafto potsgkenenafto

    Subaru απο τα παλια,αυτο ναι αξιζει με τα χιλια.

  • Φωτόνιον

    Ε, ρε αμαξάρες…..
    Π#%*@% κρίση τι μου ‘κάνες…..