1Εισαγωγή

Πριν επτά μήνες βρεθήκαμε στα αποκαλυπτήρια του νέου Jeep Compass, στην έκθεση του Los Angeles, και το περασμένο διήμερο ταξιδέψαμε στην Λισαβόνα, για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του, και το επερχόμενο λανσάρισμα του.

Η αμερικάνικη εταιρία διανύει την καλύτερη φάση στην 76-χρονη ιστορία της, και το momentum θα συνεχιστεί με ακόμα καλύτερο τρόπο. Ο λόγος, η παρουσίαση του νέου της μοντέλου, το οποίο τοποθετείται στην κατηγορία των C-SUVs, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική και αναμένεται να αυξηθεί κατά 20% παγκοσμίως μέχρι το 2020, φτάνοντας τις 7,5 εκατομμύρια μονάδες.

Έτσι, τα 1,4 εκατ. Jeep που πωλήθηκαν το 2016, σηματοδοτούν την 7η συνεχόμενη χρονιά αύξησης πωλήσεων, σημειώνοντας το 5η σερί έτος με ρεκόρ πωλήσεων, με το θετικό πρόσημο να δείχνει ότι θα έχει συνέχεια, και θα επιτευχθεί εύκολα ο στόχος των 2 εκατ. μονάδων το 2020.

Για την Ευρωπαϊκή αγορά, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι η μεγαλύτερη και η ταχύτερα αναπτυσσόμενη, καθώς αριθμεί 1,6 εκατ. μονάδες, που αναμένεται να φτάσουν τις 2 εκατ. μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αντίστοιχα στην Ελλάδα, το πρώτο τετράμηνο του έτους κατέχει το 12% του συνόλου των νέων αυτοκίνητων, σημαντικά αυξημένο σε σχέση με πέρσι, που έκλεισε με αύξηση 9,1%, όντας ήδη κατά +30%, σε σχέση με το 2015.

Με την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Compass, η Jeep ολοκληρώνει την προϊοντική της επέκταση, προσφέροντας λύσεις σε κάθε ένα κομμάτι της κατηγορίας SUV, γεμίζοντας παράλληλα το κενό ανάμεσα στο Renegade και το Cherokee. Το νέο μοντέλο αποτελεί μία αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση, συνδυάζοντας τις κλασικές και απαράμιλες ικανότητες εκτός δρόμου κίνησης της Jeep, με ένα όχημα που παράλληλα προσφέρει ασφαλή, διασκεδαστική και άνετη καθημερινή εμπειρία μετακίνησης.

Κατά την παρουσίαση οι ιθύνοντες της εταιρίας μας ανέφεραν ότι το νέο Compass τοποθετείται ανάμεσα στους premium ανταγωνιστές του, οι οποίες κατέχουν σταθερά το 1/3 των πωλήσεων της κατηγορίας.

2Το αυτοκίνητο

Οι σχεδιαστές της εταιρίας παραδέχθηκαν ευθαρσώς ότι ήθελαν να βγάλουν στην αγορά ένα Grand Cherokee σε σμίκρυνση, και το αποτέλεσμα το αποδεικνύει περίτρανα. Το Jeep Compass, όμως, χαρακτηρίζεται από την ξεχωριστή αισθητική της σχεδίασής του, με φαρδύ και στιβαρό πάτημα και ιδανική αναλογία γυάλινων επιφανειών. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Jeep, χάρη στα παραδοσιακά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως η μάσκα με τις 7 γρίλιες και τους τραπεζοειδείς θόλους των τροχών, με τους σχεδιαστές της Jeep να ανανεώνουν τη μάσκα, τοποθετώντας τις γρίλιες από χρώμιο σε ενθέσεις μαύρου γυαλιστερού χρώματος. Οι προβολείς ενσωματώνουν τα LED φώτα ημέρας (δεν διατίθεται με LED φωτιστικά σώματα) και είναι πλαισιωμένα από μαύρο περίγραμμα, που αναβαθμίζουν την προσωπικότητα και την εικόνα του Compass.

Παρατηρώντας το προφίλ, η επικλινής οροφή, τα φουσκωμένα φτερά, και οι προφυλακτήρες δημιουργούν ένα πολύ έντονο παρουσιαστικό που προσδίδουν μία σπορ εμφάνιση. Μαζί με το φαρδύτερο πάτημα στο δρόμο και την τοποθέτηση των αξόνων και των τροχών στα άκρα του αμαξώματος, τονίζουν και την off-road ταυτότητα του νέου Compass

Τα παράθυρα πλαισιώνονται από ένα βαμμένο διακοσμητικό στοιχείο, που ακολουθεί όλη τη γραμμή του οχήματος, και σε συνδυασμό με την μαύρη γυαλιστερή οροφή προσθέτουν στον δυναμικό χαρακτήρα του. Πίσω, ξεχωρίζουν τα LED φώτα, προσδίδοντας έναν επιπλέον αναγνωρίσιμο χαρακτηριστικό στο μοντέλο. Στον επιπλέον εξοπλισμό, η πόρτα του χώρου αποσκευών προσφέρεται και με σύστημα αυτόματης λειτουργίας ανοίγματος, ενώ διαθέσιμη κατ’επιλογή είναι και η διπλή γυάλινη ηλιοροφή.

Το Compass έχει εσωτερική κωδική ονομασία 551, με τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη να έρχονται από το εργοστάσιο της εταιρίας στο Μεξικό, με την παραγωγή του να γίνεται επίσης στην Ινδία και στη Κίνα. Βασίζεται στην επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας Small US Wide, όμοια με το Renegade. To μήκος του φτάνει τα 4.394 χλστ., το πλάτος του 1.819 χλστ., και το ύψος του τα 1.629 χλστ. (1.644 η Trailhawk), με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.639 χλστ., και όπως καταλαβαίνεις τοποθετείται ανάμεσα στο 4,23 μέτρων Renegade και στο 4,62 μέτρων Cherokee.

Η απόσταση από το έδαφος στην έκδοση Limited ανέρχεται στα 198 χλστ., ενώ στην έκδοση Trailhawk αγγίζει τα 216 χλστ., ενώ σε αυτή υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες, ειδικά προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, προστατευτικές ποδιές και διαφορετικές ζάντες.

Το νέο Jeep Compass προσφέρεται με 7 διαφορετικά σχέδια ζαντών. Στις εκδόσεις Sport και Longitude θα εξοπλίζεται με ζάντες και ελαστικά 16 ιντσών, στην Trailhawk -και έξτρα στο Longitude- με 17 ιντσών, ενώ στην Limited με 18 ιντσών. Τέλος, το μοντέλο προσφέρεται σε 11 διαφορετικά χρώματα, ενώ ακόμα δεν έχει περάσει από τις δοκιμές σύγκρουσης του Euro NCAP. Παρόλα αυτά οι μηχανικοί της εταιρίας είναι αισιόδοξοι για το καλύτερο του οργανισμού, καθώς η πλατφόρμα και η κατασκευή του αμαξώματος είναι από ατσάλι υψηλής αντοχής (σε ποσοστό 65%), ενώ κάνει χρήση ειδικών υλικών συγκόλλησης, που έχουν ως αποτέλεσμα μία πολύ άκαμπτη δομή.

Επιπρόσθετα, εξοπλίζεται με περισσότερα από 70 συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, σύστημα διατήρησης πορείας, προειδοποίηση νεκρού σημείου, παρακολούθηση οπίσθιου χώρου για κάθετη κίνηση, κάμερα οπισθοπορείας με ενεργές γραμμές πορείας, σύστημα αυτόματης στάθμευσης, adaptive cruise control, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας με σύστημα αποφυγής ανατροπής, 6 αερόσακους κλπ.

3Εσωτερικό

Περνώντας προς τα μέσα, συναντάς αρκετά γνώριμη καμπίνα, με το εσωτερικό του Compass να συνδυάζει μια νεανική και δυναμική εμφάνιση. Η τραπεζοειδής κεντρική κονσόλα –χαρακτηριστικό γνώρισμα των Jeep- αντλεί έμπνευση από το άνοιγμα των φτερών του αετού, ενώ διατίθεται σε χρωματισμούς και υλικά που δημιουργούν μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα.

Ο πίνακας οργάνων είναι ειδικά μελετημένος και σχεδιασμένος και, ανάλογα με την έκδοση, ανάμεσα στα αναλογικά όργανα ενσωματώνει μία οθόνη LED 3,5 ή 7 ιντσών. Η μεγάλη οθόνη παραμετροποιείται από εσένα, προκειμένου να προβάλλει τις πληροφορίες που επιθυμείς, και διατίθεται ως βασικός εξοπλισμός στις εκδόσεις Limited και Trailhawk.

Στο κέντρο υπάρχει η οθόνη της 4ης -τελευταίας- γενιάς του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας UConnect, που είναι διαθέσιμο με οθόνες 5, 7, και 8,4 ιντσών. Και οι τρεις οθόνες έχουν βελτιωθεί και περιλαμβάνουν νέα χαρακτηριστικά ευκολίας στη χρήση τους, ισχυρότερο επεξεργαστή, ταχύτερους χρόνους εκκίνησης, και οθόνη αφής με γραφικά υψηλής ανάλυσης. Ακόμα, διαθέτουν νέα λειτουργικά χαρακτηριστικά, που ενισχύουν την ευκολία στην χρήση τους, κυρίως χάρη στην οθόνη υψηλής ανάλυσης με τις δυνατότητες pinch & zoom, το πλήρως διαμορφώσιμο μενού, και το drag-and-drop στο UConnect 7 ή στο 8,4 NAV, τα οποία μεταξύ άλλων υποστηρίζουν Apple CarPlay και Android Auto.

Οι εκδόσεις Limited και Trailhawk με τη προαιρετική οθόνη των 8,4 ιντσών, περιλαμβάνει και την εφαρμογή Jeep Skills με την οποία ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί τις ικανότητές του στην off road οδήγηση μέσα από ειδικούς δείκτες. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί επίσης το λεβιέ των ταχυτήτων, τα χειριστήρια του συστήματος Selec-Terrain, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, το διακόπτη για το σύστημα ESS Stop & Start, τα χειριστήρια του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος και τις θύρες φόρτισης και σύνδεσης κινητών και λοιπών συσκευών.

Οι αεραγωγοί περιστοιχίζονται από χρώμιο και συνεισφέρουν στην αίσθηση ποιότητας και πρακτικότητας του εσωτερικού, με την πλειονότητα των υλικών να είναι από αρκετά καλής ποιότητας πλαστικά, με μαλακή υφή στο μεγαλύτερο μέρος της κεντρικής κονσόλας. Οι χώροι για αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπως το δίχτυ δίπλα στα πόδια του συνοδηγού και ο πολύ-επίπεδος χώρος των αποσκευών, είναι σχεδιασμένοι και στρατηγικά τοποθετημένοι για να προσφέρουν μία πολύ πρακτική καμπίνα.

Από θέμα χώρων, το μεγαλύτερο μεταξόνιο από το Renegade δίνει σαφές πλεονέκτημα για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με την δεύτερη σειρά καθισμάτων να μπορεί να φιλοξενήσει εύκολα 2 ενήλικες και μεγαλόσωμους επιβάτες, καθώς με το κάθισμα του οδηγού ρυθμισμένο στις δικές μου προτιμήσεις (1.92 εκ.), πίσω μπορούσα να καθίσω εξίσου άνετα. Η μόνη και σοβαρή προσωπική παρατήρηση, είναι η μικρή πλάτη των εμπρός καθισμάτων, καθώς η πλάτη μου έβρισκε στο προσκέφαλο και με ενοχλούσε στην οδήγηση.

Ακόμα, για περαιτέρω παραμετροποίηση, υπάρχουν τρεις διαθέσιμοι χρωματικοί συνδυασμοί, που περιλαμβάνουν δύο δίχρωμες επιλογές Black/Sandstorm και Black/Ski Grey, και την μονόχρωμη Urbex Black. Οι δύο τελευταίες διατίθενται σε συνδυασμό υφάσματος με δέρμα, σε πλήρες δέρμα και σε έκδοση με πλήρες δέρμα και αεριζόμενα καθίσματα. Τέλος, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 368, 388, ή 438 λίτρα, ανάλογα το που θα τοποθετήσεις το πάτωμα.

4Κινητήρες

Από πλευρά κινητήρων, το Compass δεν διαφοροποιείται πρακτικά καθόλου από το Renegade, και έτσι θα εξοπλίζεται με 2 διαφορετικούς πετρελαιοκινητήρες, με συνολικές τρεις αποδόσεις ιπποδύναμης, και 2 βενζινοκινητήρες με 2 αποδόσεις ιπποδύναμης. Αυτοί θα διατίθεται με δύο τύπους συστημάτων μετάδοσης, που περιλαμβάνουν χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων, με τη μετάδοση κίνησης να γίνεται στους εμπρός τροχούς ή και στους τέσσερις.

Κατά το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του αυτοκινήτου, η γκάμα των βενζινοκινητήρων διαθέτει τους 1.4 Turbo MultiAir 2 με 140 άλογα και 230 Nm ροπή στις 1.750 σ.α.λ. με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ακόμα, η γκάμα ολοκληρώνεται με τον 1.4 Turbo MultiAir 2 στα 170 άλογα και 250 Nm ροπή, που συνδυάζεται αποκλειστικά με το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τετρακίνηση.

Από την άλλη, η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων διαθέτει τους 1.6 MultiJet II με 120 άλογα και 320 Nm ροπή στις 1.750 σ.α.λ. με κίνηση εμπρός και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και τον 2,0-λιτρο MultiJet II με 140 και 170 άλογα, που στην ασθενέστερη έκδοση συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ στην δυνατότερη έκδοση αποκλειστικά με το 9-τάχυτο αυτόματο, κίνηση και στους δύο άξονες, όπου στη Trailhawk υπάρχει επιλογή κοντών σχέσεων.

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9-σχέσεων είναι προϊόν της ZF και προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων η καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού και η εξαιρετικά ομαλή παροχή της ισχύος. Με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη διαχείριση, το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί ειδική χαρτογράφηση, με τη δυνατότητα να λειτουργήσει και σαν χειροκίνητο-σειριακό, ενώ οι αλλαγές των σχέσεων είναι εξαιρετικά ομαλές. Η μεγάλη διασπορά τους, σε συνδυασμό με μικρή διαβάθμιση, επιτρέπει την ύπαρξη τεσσάρων overdrive σχέσεων, κάτι που μειώνει το θόρυβο από τον κινητήρα, αλλά κυρίως μειώνει τη κατανάλωση. Η χαρτογράφηση του λογισμικού του κιβώτίου, επιτρέπει την ύπαρξη 20 διαθέσιμων ρυθμίσεων, όπου μπορούν να επιλεγούν αυτόματα ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες κίνησης και τις απαιτήσεις του οδηγού (διαθέσιμη ροπή κινητήρα, διαμήκη και πλευρικέ επιτάχυνση, kickdown, κλίση οδοστρώματος, κλπ). Το θετικό του λεβιέ των ταχυτήτων, όταν επιλέξεις να αλλάζει “χειροκίνητα” τις ταχύτητες, είναι ότι προς τα κάτω “ανεβάζει” σχέση, και προς τα πάνω “κατεβάζει”.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τετρακίνησης είναι η υιοθέτηση ενός συστήματος αποσύνδεσης του πίσω άξονα, που μειώνει την απώλεια ενέργειας όταν δεν απαιτείται η λειτουργία της τετρακίνησης, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλότερη κατανάλωση, κάτι που δεν συναντάται από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Το σύστημα απεμπλοκής του πίσω διαφορικού (power take-off unit – PTU) εναλλάσσει αρμονικά τη μετάδοση κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, για την καλύτερη εκμετάλλευση της ροπής σε κάθε στιγμή, χωρίς να χρειάζεται κάποια εντολή από τον οδηγό. Ακόμη, το Compass προσφέρει το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης Active Drive και Active Drive Low, που περιλαμβάνει το σύστημα Jeep Selec Terrain και επιδρά στον κινητήρα, στα φρένα, στο σύστημα διεύθυνσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων/σύστημα μετάδοσης (στα αυτόματα κιβώτια), επιτρέποντας τρεις διαφορετικές συμπεριφορές στο αυτοκίνητο, βασισμένες στην συμπεριφορά του οδηγού αλλά και της επιφάνειας του οδοστρώματος. Αυτές ρυθμίζονται μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα τοποθετημένο στη βάση της κεντρικής κονσόλας, και είναι έως πέντε επιλογές οδήγησης: auto, snow, sand, mud και τέλος rock η οποία διατίθεται μόνο στην έκδοση Trailhawk. Ακόμα, μέσω πίεσης ειδικού κουμπιού υπάρχει η επιλογή κοντής σχέσης, με τη τελική σχέση μετάδοσης λόγου να είναι 20:1.

5Τιμή

Η ελληνική αντιπροσωπεία βρίσκεται ακόμα σε διαπραγματεύσεις με το εργοστάσιο, τόσο για την τιμή του όσο και για το λανσάρισμα του, κάτι που σημαίνει ότι ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο. Οι εκτιμήσεις, όμως, λένε ότι θα έρθει στα μέσα Ιουλίου, με στόχο η τιμή του νέου Jeep Compass με τον 1.400άρη κινητήρα και τα 140 άλογα να κυμανθεί τα €27.000, ενώ η ακριβότερη Trailhawk από €41.000.

6Οδηγώντας

Με έδρα τη Λισαβόνα, η οδήγηση του Compass περιελάμβανε μια διαδρομή περίπου 110 χλμ., ενώ στα χέρια μας βρέθηκε μόνο η τετρακίνητη έκδοση Limited με τον 2-λιτρο πετρελαιοκινητήρα, με τα 140 άλογα και το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Παρότι η επαφή με το αυτοκίνητο δεν ήταν αρκετή για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα, φάνηκε ότι -παρά τις 18άρες ζάντες του αυτοκινήτου δοκιμής- ήταν αρκετά πιο άνετο από το μικρότερο Renegade, τόσο στον ανοιχτό δρόμο, όσο και σε κακοτράχαλους δρόμους.

Aυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο μεταξόνιο, καθώς όπως προανέφερα, τα δύο μοντέλα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα. Έτσι, το Compass διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, με γόνατα McPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Αυτή έχει τέτοια γεωμετρία που επιτρέπει μέχρι 170 χλστ διαδρομή για τον εμπρός άξονα, και 208 χλστ. διαδρομή για τους τροχούς του πίσω, ενώ χρησιμοποιεί τα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ (frequency selective damping – FSD) της Koni, τα οποία χαρίζουν στο αυτοκίνητο κορυφαίο κράτημα στο δρόμο και πολύ ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά.

Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά άκαμπτο και έδειξε ότι θα έχει μεγάλη αντοχή στο χρόνο, εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης προηγμένων κραμάτων χάλυβα, σύνθετων υλικών και αναρίθμητων προσομοιώσεων συγκρούσεων. Το ηλεκτρικό τιμόνι είχε λιγότερο βαριά αίσθηση, χωρίς να είναι απόλυτα ακριβές στον χειρισμό του.

Για να πετύχει τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό εντός/εκτός δρόμου οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, η ειδικά σχεδιασμένη μπροστινή “γέφυρα” εξυπηρετεί δύο σκοπούς· τον περιορισμό του θορύβου που περνά στην καμπίνα και μία επιπλέον διαδρομή απορρόφησης ενέργειας στην περίπτωση πρόσκρουσης. Καινοτόμα είναι επίσης και η υιοθέτηση της “διαιρούμενης” έδρασης του αμορτισέρ, ώστε οι ταλαντώσεις από το δρόμο να περνούν στο αμάξωμα από δύο διαφορετικές διαδρομές και συνεπώς να βελτιώνεται το ακουστικό αποτύπωμα του αμορτισέρ.

Για καλύτερη απομόνωση της καμπίνας από ανεπιθύμητες ταλαντώσεις του δρόμου και καλύτερη πρόσφυση, η πίσω ανάρτηση εδράζεται σε ένα μονωμένο υποπλαίσιο. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης είναι τύπου Chapman με τους δύο πλευρικούς βραχίονες και τα ημιαξόνια να αρθρώνονται στο υποπλαίσιο. Με τα υψηλά τοποθετημένα αμορτισέρ και τα ελικοειδή ελατήρια, ο σχεδιασμός της πίσω ανάρτησης επιτρέπει στο Compass να μεγιστοποιεί το βαθμό ελαστικότητας του ελατηρίου, προσφέροντας βέλτιστη συμπεριφορά στο δρόμο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μπράβο για την όμορφη δοκιμή! Πολύ ωραίο το νέο Compass και δεν έχει καμία σχέση με το “φτωχό” προκάτοχο μοντέλο… Το νέο είναι πιο πλούσιο, πιο ελκυστικό και καλύτερο σε όλα του. Θα το αγόραζα!

  • Bon Viveur

    “Η μόνη, και σοβαρή προσωπική παρατήρηση, είναι η μικρή πλάτη των εμπρός καθισμάτων, καθώς η πλάτη μου έβρισκε στο προσκέφαλο και με ενοχλούσε στην οδήγηση.”
    Μία ερώτηση προς τον αρθρογράφο. Στο Renegade έχεις μπει;; Είναι το ίδιο χάλια η πλάτη του οδηγού; Θυμάμαι όταν προσπάθησα στο Renegade να καθίσω στην θέση του οδηγού η πλάτη μου πέρναγε το κάτω μέρος του προσκέφαλου.

    • μάλιστα, φυσικά και εχω μπει στο Renegade, το έχουμε δοκιμάσει αρκετές φορές!
      το ίδιο συμβαίνει και το Compass, αλλά νομίζω σε χειρότερο βαθμό…δεν θυμάμαι να με είχε ενοχλήσει τόσο έντονα στο Renegade!

    • Bon Viveur

      φαντάζομαι πόσο χάλια είναι η κατάσταση στο Compass τότε για να μη σε ενοχλεί το Renegade που εγώ δεν χώραγα καν να κάτσω…

    • Mika

      Οπως τα βλεπω εμφανισιακα, παιζει να ειναι ακριβως τα ιδια καθισματα!!

    • Bon Viveur

      Δεν έχεις καθόλου άδικο! Αυτό βλέπω κι εγώ!

    • Mika

      Mια και το ειπες, τα συγκρινα διπλα διπλα σε φωτος!

    • Bon Viveur

      Ντροπή τους τόσα λεφτά αμάξι….

  • gv

    πολυ ομορφο αλλα θα πρεπει να αναβαθμισουν λιγο τα εσωτερικα τους..
    για τη subaru λεγαμε αλλα τελικα η jeep εχει θεμα γιατι απο σχεδιαση ειναι πολυ απλοικα μεσα και απο ποιοτητα δε δειχνουν και κορυφαια..
    σχετικα με τη καταναλωση αν κρινουμε απο το renegade που εχει ελαφρως τσιμπημενη τοτε αυτο θα ξεφευγει αρκετα..

  • Βελισσάριος

    Καλο αλλα στην off road εκδοση traihawk δεν θα πρεπε οι ζαντες να ..μικραινουν αντι να μεγαλωνουν;

  • Dentdim

    Επιτέλους μια σοβαρή επιλογή για όσους ψάχνουν ένα off roader στην κατηγορία C των SUV και δεν μπορούν να φτάσουν οικονομικά το evogue.Για να το δούμε και στην Ελλάδα και προπαντός για να δούμε και την τιμή του.

  • george

    To εσωτερικο του είναι αδιαφορο, κακογουστο και διχνει φθηνιαρικο.. 20 χρόνια πισω σε σχέση με το πανεμορφο εσωτερικό του Peugeot 3008

  • laryX

    Μυρίζει ζεστό ψωμάκι…

  • a_f_a

    το πρώτο τζιπ που δε θα πούλαγα αν μου το χαρίζανε. ίιιιιιιιισως αν έψαχνα στη κατηγορία, να το κοίταζα και από μόνος μου. μπράβο στους ιταλούς

  • Contor

    Οι φωτογραφίες το δείχνουν πολύ ωραίο και απλά έχει να μας το επιβεβαιώσει βλέποντας το και από κοντά. Χωρίς παραφωνίες, χωρίς κραυγές ήρθε, και αν παίξει σε λογική τιμή, θα μείνει κιόλας. Μόνη ένσταση από μέρους μου -κάτι που ισχύει και για το Renegade- θα ήθελα και μια μικρή έκδοση πετρελαίου (1,6-1,8L) με τετρακίνηση.
    #Jeepcompass

  • Mika

    Δειχνει ομορφο,και σιγουρα καλυτερη προσπαθεια απο το ελεεινο προκατοχο του…
    Ελπιζω οντως η συνολικη ποιοτητα του εσωτερικου του να μην ειναι στα επιπεδα tupperware που ειχε το παλιο…
    Αν εχει καλες τιμες, θα τα παει μια χαρα..Δεν ξερω ποσο οριακος θα ειναι ο μικρος 1.6 diesel με τα 120 αλογα,με πληρες φορτιο…
    Περιμενα περισσοτερες εντυπωσεις οδηγικα, εστω και σ αυτη την πρωτη επαφη…Θα περιμενουμε προφανως το αναλυτικο test drive…