Η ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου i30 το οποίο ξεκινά από τις 14.990 ευρώ και φτάνει έως τις 24.990 ευρώ.


Το αυτοκίνητο προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου. Ανάμεσα τους βρίσκεται ο 1.400αρης turbo T-GDI των 140 ίππων με 242 Nm ροπής, o 1.400άρης MPI ατμοσφαιρικός 100 ίππων με 134 Nm ροπής και ο τρικύλινδρος 1.000αρης T-GDi turbo των 120 ίππων με 170 Nm ροπής. Επίσης υπάρχει ο 1.600άρης diesel απόδοσης 110 και 136 ίππων με 280 και 300 Nm ροπής αντίστοιχα.

Οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από τα 89 γρ/χλμ, οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη (στους δύο ισχυρότερους diesel και στον 1.4 Turbo βενζίνης). Το i30 με τον 1.4 Turbo κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα.

Αναλυτικές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο μπορείς να διαβάσεις εδώ, ενώ τις τιμές του μπορείς να τις βρεις εδώ

  • Jo

    Αυτες ειναι οι φυσιολογικες τιμες για την κατηγορια γενικα… Μπραβο στην Hyundai για τις τιμες. Μερικοι κατασκευαστες το εχουν παρακανει με τις τιμες σε αυτην αλλα και την μικροτερη κατηγορια..

    • Giorgos Papaspyros

      Οι τιμές 22 χιλιάρικα για 140 άλογα βενζίνη μόνο οι φυσιολογικές δεν είναι για την κατηγορία.
      Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους κατασκευαστές με τις ακριβές τιμές.

    • Jo

      Πας και πιανεις την κορυφαια εκδοση, για κοιτα και λιγο τις πιο κατω.. Αλλα εστω και ετσι για δες και τις τιμες των 308, Megane, Golf, Civic στην ιδια περιπου ιπποδυναμη και συγκρινε.. Τελος παντων αυτο που ηθελα να πω ειναι πως οι τιμες στην κατηγορια εχουν παρει την ανηφορα και η Hyundai κινειται σε λογικα πλαισια.

    • Giorgos Papaspyros

      Εμένα λογικά πλαίσια δε μου φαίνονται ούτε της Hyundai ούτε των άλλων.
      Με 19.450 € παίρνεις Leon FR 1.8 180HP
      και με 18.995 € Leon 1.4 150HP κορυφαία έκδοση.

      Πώς καταφέρνει στον ίδιο νομίζω αντιπρόσωπο να έχει η Hyundai 22 χιλιάρικα τα 140 άλογα ,
      κανείς δεν ξέρει.
      Λογικές τιμές και συμφέρουσες μα φορά δεν είναι.

  • MikeLamar

    21.000€ για ένα, έστω καλά εξοπλισμένο, i30 με 140ps είναι πολλά λεφτά. Στην Ελλάδα το βλέπω άκλαυτο, όπως και το προηγούμενο.

  • Nikpap

    Αν ειναι να παρω συντηρητικουρα δεν παιρνω το golf καλυτερα; ή εστω το 308; οι τιμες πρεπει να πεσουν 1-2 χιλιαρικα χαλαρα

  • giannisb

    γιατί να δώσεις 25.000 για την diesel απομίμηση του Α3 όταν μπορείς να πάρεις το ίδιο το Α3 ….

  • Anestis Genk

    Η έκδοση που μετράει είναι η 1.0Τ που έχει 18 χιλιάρικα σχεδόν (με τπτ εξτραδάκια). Ειδικά για τπτ ελεύθερους επαγγελματίες το downsizing έχει ρίξει τα τεκμήρια που είναι ένα είδος φόρου και δεν πρέπει να το υποτιμάμε.
    Για οικογενειακό τα 120 άλογα και τα 17 κιλά ροπής, μια χαρά είναι. Με ΦΠΕ στην πορεία θα φτάνει σίγουρα 140.

    Η εμφάνιση είναι οκ, αλλά κάπως άοσμο και ψιλοαντιγραφή γερμανικού. Η τιμή δεν είναι hyundai (δυστυχώς) και αυτό βγαίνει στον κόσμο.

  • GioKak

    Έφτασαν και ξεπέρασαν -κάποιους- τους ανταγωνιστές τους σε αξιοπιστία, σε ποιότητα κατασκευής, σε ποιότητα συναρμογής, σε εξοπλισμό, σε σχεδιασμό…ε, κάποια στιγμή θα έπρεπε να συμβαδίσουν και οι τιμές!
    Έτσι πάει, όταν δεν υστερείς από τους άλλους, μπορείς να χρεώσεις το ίδιο!

    GET OVER IT!

    • Giorgos Papaspyros

      χαχαχα

    • Demetrios Hadjinicolaou

      Νὰ προσέχουν μόνον, διότι κατὰ κύριο λόγο ἔγειναν δημοφιλεῖς λόγῳ τιμῶν. Ἂν δὲν ξεχωρίζουν -πρὸς τὰ κάτω- στὶς τιμές, δὲν τοὺς βλέπω νὰ τὰ πηγαίνουν καλά._

    • GioKak

      Αυτό έγινε το 1990 φίλε μου, έχουν περάσει 27 χρόνια!!!!!!

    • Demetrios Hadjinicolaou

      Ἐγὼ τὸ 2004 πῆρα τὸ Hyundai Accent μου καὶ ἀκόμη αὐτὸ ἔχω. Τὸ μόνο κριτήριο ἐπιλογῆς ἦταν οἱ περισσότερες δόσεις (72 τότε) καὶ ἡ χαμηλὴ τιμή._

    • GioKak

      Που βρισκόταν το Accent σου σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τότε, και που βρίσκεται ο αντικαταστάτης του, σήμερα???

      Το αντίστοιχο Accent σου, σήμερα, λέγεται Dacia Sandero…και δεν είναι το ίδιο ποιοτικό με το Accent σου του 2004! ;-)

    • Demetrios Hadjinicolaou

      Μόνο γιὰ τὴν χρονολογία διαφώνησα!

  • ad276

    Παρα πολύ καλες τιμες για μια παρα πολύ αξιόπιστη μάρκα.Η Χιουντάι έχει ανέβει πολλά σκαλιά αξιοπιστίας και ποιοτητας,αν λυθεί και το θέμα του αντιπροσώπου τοτε είναι απο τις καλύτερες προτάσεις.Για κάποιους που τους φαίνεται ακριβό να πω οτι τα τέλη ταξινομησης υπόκεινται σε διαφορετικη κλιμακα για τιμες προ φόρων έως τα 14000ευρω ενω πανω απο εκει αλλάζει η κλίμακα και φυσικά όσο ανεβαίνει η τιμή ανεβαίνουν αντίστοιχα και τα τελη ταξινόμησης.Προς απάντηση κάποιων που θεωρουν το i30 πιο ακριβό απο leon fr 1.8 και Α3 να τους πω οτι τα Χιουντάι κοιτάζουν κατάματα αυτά τα αμάξια για μην πω οτι σε κάποιους τομείς τα ξεπερνούν κιόλας.Κύριοι η παλιά Χιουντάι δεν έχει καμια σχέση με την νέα.Τελειώνοντας δείτε οτι η βασική εκδοση του i30 είναι καλά εξοπλισμένη σε σημείο που δεν της λείπει κάτι σοβαρο.Έχει στάνταρ και το πακέτο s10 με όλα τα συγχρονα συστηματα ασφαλείας,οποτε δεν χρειαζεται να πας σε ακριβότερη εκδοση.Στην βασική εκδοση μονο τα tipo,focus και ceed είναι πιο φθηνα,ενω κσι πολλά σουποερμινι σε καποιες εκδόσεις (βενζίνης) είναι ακριβότερα.

    • Giorgos Papaspyros

      Μάλλον υποτιμάς πολύ τις άλλες μάρκες.

    • ad276

      Όχι δεν τις υποτιμω,απλα θαυμαζω την αλματωδη ανοδο της Χιουντάι.Θυμίζει τους ιάπωνες που καποτε έβγαζαν χρεπια και μετα αξιόπιστα αυτοκίνητα.Θυμάμαι τα πρωτα s coupe του 90 και βλέπω τωρα τα νέα i20 και i10.Μιλάμε η μέρα με τη νύχτα.Για το i30 δεν έχω γνώμη γιατί δεν τα έχω δει απο κοντά.

  • Achilleus the Alfa

    Δεν είναι τα άλογα μόνο που καθορίζουν την τιμή εκτός κι αν μιλάμε σε επίπεδο δημοτικού που παίζαμε υπερατού! Είναι χιλιάδες αλλά πράγματα που σου προσφέρει, είναι ένα αμάξι που είναι στην αυγή της καριέρας του, προσφέρει πολλά και πουλιέται φθηνότερα από αλλά στη δύση της καριέρας τους… λογικά θα έρχεται με καλή εγγύηση και με καλή χρηματοδότηση ελπίζω… πάντως παρότι είμαι αλλης σχολής φαν, όσες φορές έχω ζήσει με Hyundai τόσο τα εκτιμώ, όποιος μένει στην ταμπέλα της μάρκας είναι πρόβλημα που δεν πηγάζει από πουθενά, λέτε πχ γιατί αυτό κι όχι golf; Ίσως γιατί συνολικά να είναι καλύτερο…Ίσως!

  • Spyros

    ρε παίδες δεν μοιάζει το εσωτερικό του πολύ με το νέο Fiesta του 2018….?