Για ακόμη μια χρονιά, ο θεσμός Engine Of The Year ανακοίνωσε τους καλύτερους κινητήρες της χρονιάς και ως καλύτερος κινητήρας για το 2017, όπως και πέρυσι, ανακηρύχθηκε ο 3,9-λίτρων biturbo V8 της Ferrari 488 GTB/488 Spider. Ο κινητήρας της 488 GTB πήρε επίσης το βραβείο στη κατηγορία του καλύτερου κινητήρα χωρητικότητας μεταξύ 3.000 κ.εκ – 4.000 κ.εκ και του κινητήρα επιδόσεων. Καλύτερος νέος κινητήρας ο 3,5-λίτρων V6 υβριδικός του Honda NSX.

Ο Ford 1.0-litre EcoBoost πήρε ξανά το βραβείο του καλύτερου κινητήρα κάτω των 1.000 κ. εκ., ενώ το βραβείο του καλύτερου κινητήρα από 1.000 κ. εκ. έως 1.400 κ. εκ. το πήρε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο 1.200αρης τρικύλινδρος της PSA Peugeot Citroen. Στη κατηγορία 1.400 κ. εκ. – 1.800 κ.εκ καλύτερος κινητήρας αναδείχτηκε ξανά ο 1.500αρης του BMW i8, ενώ στην κατηγορία 1.800 κ. εκ. – 2.000 κ. εκ. το βραβείο το πήρε ο 2,0-λιτρος turbo boxer κινητήρας των Porsche 718 Boxster και 718 Cayman.

Στην κατηγορία 2.000 κ. εκ. – 2.500 κ. εκ. ο 5κύλινδρος 2.5-λίτρων TFSI της Audi ήταν ο νικητής, ενώ στα 2.500 κ. εκ. – 3.000 κ. εκ. νικητής ήταν ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος turbo των 911 Carrera και Carrera S. Άνω των 4.000 κ.εκ, καλύτερος κινητήρας για φέτος αναδείχτηκε ο V12 6,3-λίτρων της Ferrari F12 και της F12 tdf. Πράσινος κινητήρας της χρονιάς όπως και καλύτερος ηλεκτροκινητήρας αναδείχτηκε ξανά, ο ηλεκτροκινητήρας της Tesla.

Αναλυτικά οι νικητές της κάθε κατηγορίας στη συνέχεια.

1Κινητήρας της Χρονιάς 2017

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB/Spider)

2Καλύτερος νέος κινητήρας 2017

  • Honda 3.5-litre V6 electric-gasoline hybrid
    (Honda / Acura NSX)

3Πράσινος κινητήρας της χρονιάς 2017

  • Tesla full-electric powertrain
    (Tesla Model S, Model X)

4Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων 2017

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB/Spider)

5Καλύτερος ηλεκτροκινητήρας 2017

  • Tesla full-electric powertrain
    (Tesla Model S, Model X)

6Κάτω του 1 λίτρου

  • Ford 999cc three-cylinder turbo
    (Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport)

7Από 1 έως 1.4 λίτρα

  • PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo
    (Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008, Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso / Grand Picasso, DS3, DS4)

8Από 1.4 έως 1.8 λίτρα

  • BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid
    (BMW i8)

9Από 1.8 έως 2 λίτρα

  • Porsche 2-litre turbo
    (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman)

10Από 2 έως 2.5 λίτρα

  • Audi 2.5-litre five-cylinder turbo
    (Audi RS3, TT RS)

11Από 2.5 έως 3 λίτρα

  • Porsche 3-litre six-cylinder turbo
    (Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS)

12Από 3 έως 4 λίτρα

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB/Spider)

13Πάνω από 4 λίτρα

  • Ferrari 6.3-litre V12
    (Ferrari F12, F12 tdf)

Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να βρεις στο λινκ της πηγής.

  • Yiannis P

    Γιατί αυτά τα βραβεία βγαίνουν ενώ υπάρχουν ακόμη μήνες για να τελειώσει η χρονιά;

    • γιατί πλέον από εδώ και πέρα όσα μοντέλα βγαίνουν (από τον Μάιο βασικά) θεωρούνται ΜΥ (model year) 2018

  • gronholm89

    Ποσα χρονια παιρνει βραβεια ο χιλιαρης της Ford????

    • 6 με 3 χρονιές να βγαίνει και ο καλύτερος κινητήρας

    • Christos Dimou

      πρακτικά έχει καθορίσει την κατηγορία ο συγκεκριμένος κινητήρας. Απλά θεωρώ ότι πια κερδίζει λόγω αδράνειας και όχι επειδή είναι ο καλύτερος.

  • tabasco

    O 5κυλινδρος της audi ειναι πριονι πραγματικα.Το tt-rs πιανει τα 200 σε 11-12 δευτερα !!! Η fordaρα συνεχιζει ακαθεκτη να σηκωνει κουπες με το χιλιαρακι της.

  • Mika

    Eυτυχως που ειναι κι ο κινητηρας του NSX να σωσει το γοητρο της Ιαπωνιας…

    • mixalhs7

      Πως να αισθάνονται άραγε εκει στη McLaren για τα βραβεία της Ferrari?

    • Mika

      Δεν εχω ιδεα…Ειλικρινα….Αλλα αφου οι πωλησεις τους πανε τοσο καλα, με συνεχως αυξητικη ταση, δεν νομιζω να χαλαστηκαν και πολυ…

  • Christos Dimou

    Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ με όλα. Για να δούμε αν του χρόνου θα υπάρξουν αλλαγές στη λίστα.