Κινητήρας της χρονιάς ξανά ο 3,9-λίτρων biturbo V8 της Ferrari 488 GTB

Σχετικά άρθρα

Για ακόμη μια χρονιά, ο θεσμός Engine Of The Year ανακοίνωσε τους καλύτερους κινητήρες της χρονιάς και ως καλύτερος κινητήρας για το 2017, όπως και πέρυσι, ανακηρύχθηκε ο 3,9-λίτρων biturbo V8 της Ferrari 488 GTB/488 Spider. Ο κινητήρας της 488 GTB πήρε επίσης το βραβείο στη κατηγορία του καλύτερου κινητήρα χωρητικότητας μεταξύ 3.000 κ.εκ – 4.000 κ.εκ και του κινητήρα επιδόσεων. Καλύτερος νέος κινητήρας ο 3,5-λίτρων V6 υβριδικός του Honda NSX.

Ο Ford 1.0-litre EcoBoost πήρε ξανά το βραβείο του καλύτερου κινητήρα κάτω των 1.000 κ. εκ., ενώ το βραβείο του καλύτερου κινητήρα από 1.000 κ. εκ. έως 1.400 κ. εκ. το πήρε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο 1.200αρης τρικύλινδρος της PSA Peugeot Citroen. Στη κατηγορία 1.400 κ. εκ. – 1.800 κ.εκ καλύτερος κινητήρας αναδείχτηκε ξανά ο 1.500αρης του BMW i8, ενώ στην κατηγορία 1.800 κ. εκ. – 2.000 κ. εκ. το βραβείο το πήρε ο 2,0-λιτρος turbo boxer κινητήρας των Porsche 718 Boxster και 718 Cayman.

Στην κατηγορία 2.000 κ. εκ. – 2.500 κ. εκ. ο 5κύλινδρος 2.5-λίτρων TFSI της Audi ήταν ο νικητής, ενώ στα 2.500 κ. εκ. – 3.000 κ. εκ. νικητής ήταν ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος turbo των 911 Carrera και Carrera S. Άνω των 4.000 κ.εκ, καλύτερος κινητήρας για φέτος αναδείχτηκε ο V12 6,3-λίτρων της Ferrari F12 και της F12 tdf. Πράσινος κινητήρας της χρονιάς όπως και καλύτερος ηλεκτροκινητήρας αναδείχτηκε ξανά, ο ηλεκτροκινητήρας της Tesla.

Αναλυτικά οι νικητές της κάθε κατηγορίας στη συνέχεια.

Κινητήρας της Χρονιάς 2017

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB/Spider)

Καλύτερος νέος κινητήρας 2017

  • Honda 3.5-litre V6 electric-gasoline hybrid
    (Honda / Acura NSX)

Πράσινος κινητήρας της χρονιάς 2017

  • Tesla full-electric powertrain
    (Tesla Model S, Model X)

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων 2017

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB/Spider)

Καλύτερος ηλεκτροκινητήρας 2017

  • Tesla full-electric powertrain
    (Tesla Model S, Model X)

Κάτω του 1 λίτρου

  • Ford 999cc three-cylinder turbo
    (Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport)

Από 1 έως 1.4 λίτρα

  • PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo
    (Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008, Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso / Grand Picasso, DS3, DS4)

Από 1.4 έως 1.8 λίτρα

  • BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid
    (BMW i8)

Από 1.8 έως 2 λίτρα

  • Porsche 2-litre turbo
    (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman)

Από 2 έως 2.5 λίτρα

  • Audi 2.5-litre five-cylinder turbo
    (Audi RS3, TT RS)

Από 2.5 έως 3 λίτρα

  • Porsche 3-litre six-cylinder turbo
    (Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS)

Από 3 έως 4 λίτρα

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB/Spider)

Πάνω από 4 λίτρα

  • Ferrari 6.3-litre V12
    (Ferrari F12, F12 tdf)

Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να βρεις στο λινκ της πηγής.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ένα Tesla Cybertruck σε ευρωπαϊκούς δρόμους

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Tesla ξεκίνησε τις πρώτες παραδόσεις του Cybertruck στην αγορά της Αμερικής στα τέλη του περασμένου έτους. Η αμερικάνικη εταιρία...

Η Tesla συμφώνησε με την Baidu ανοίγοντας τον δρόμο για το FSD στην Κίνα

Η Tesla ξεπέρασε δύο βασικά εμπόδια για να εισαγάγει το σύστημα υποβοήθησης οδηγού (FSD) στην Κίνα αφού σύναψε συμφωνία με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό...

H 3D Design βελτιώνει τη BMW X1

Ο ιαπωνικός βελτιωτικός οίκος 3D Design παρουσιάζει το πακέτο που ετοίμασε για την νέα BMW X1. Το bodykit είναι κατασκευασμένο από carbon και αποτελείται...