Και ο Chris Harris είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την ολοκαίνουργια Ferrari 812 Superfast και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Το αυτοκίνητο φορά τον νέο V12 6,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 800 ίππων στις 8.500 σ.α.λ με 718 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 340 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας αποδίδει 60 άλογα περισσότερα από τον 6,3-λίτρων V12 της F12 που αντικαθιστά και είναι ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari.

Ο κινητήρας διαθέτει ένα νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού 350 bar, που τοποθετείται πρώτη φορά σε κινητήρα υψηλών επιδόσεων και συνδυάζεται με την εισαγωγή αέρα μεταβλητής γεωμετρίας που προέρχεται από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της F1. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που κάνει τις αλλαγές ακόμη γρηγορότερα (30% γρηγορότερα ανεβάσματα και 40% γρηγορότερα κατεβάσματα).

Η 812 Superfast είναι η πρώτη Ferrari που διαθέτει το EPS (Electric Power Steering), ενώ φέρει την πέμπτη έκδοση του SSC (Side Slip Control) και την δεύτερη -βελτιωμένη- έκδοση του Virtual Short Wheelbase που πρωτοείδαμε στην F12tdf. Πρόκειται ουσιαστικά για σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο και χρησιμοποιεί μια μονάδα ελέγχου που αυτόματα αλλάζει την διεύθυνση του πίσω άξονα, αναλόγως με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού.

Σχεδιασμένη από το Styling Centre της Ferrari, η νέα 812 Superfast επαναπροσδιορίζει την επίσημη γλώσσα των προσθιομήχανων V12 μοντέλων της Ferrari, υπογραμμίζοντας τις εξαιρετικές επιδόσεις του αυτοκινήτου, έχοντας πολύ σπορ γραμμές και αναλογίες. Η ουρά της 812 Superfast αντλεί έμπνευση από την 365 GTB4 του 1963, τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ενσωματώνονται στον σχεδιασμό του μοντέλου.

Το καπό έχει διπλές εισαγωγές αέρα, δίπλα από τα φωτιστικά σώματα, με το πίσω μέρος να φέρει τέσσερα στρόγγυλα φωτιστικά σώματα, τετραπλές απολήξεις και αεροτομή. Περιττό να αναφέρω πως η 812 Superfast έχει ενεργή αεροδυναμική, με πολλά μέρη του σώματός της να κινούνται, όπως τα ενεργά μπροστά πτερύγια στο κάτω μπροστινό μέρος του αμαξώματος και η αεροτομή.

Η 812 Superfast προσφέρεται και σε ένα νέο χρώμα, το Rosso Settanta, που έχει δημιουργηθεί για τα 70στα γενέθλια της Ferrari. Το εσωτερικό της 812 Superfast έχει γίνει πιο σπορ, έχοντας νέα εργονομικά bucket καθίσματα, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέο τιμόνι, νέο πίνακα οργάνων, νέας σχεδίασης αεραγωγούς και νέα μονάδα συστήματος κλιματισμού.

  • Mika

    Αρχιζω και τη συνηθιζως εμφανισιακα,και μ αρεσει σχεδον το ιδιο και λιγο πιο πολυ απο την F12.. Aλλα οχι κι εδω ψευτικες μπουκες ρε παιδια…