Η Ferrari έχει εξοπλίσει την LaFerrari με μια συνεχώς μεταβαλλόμενη εισαγωγή αέρα, κάτι που σημαίνει πως το μήκος των εισαγωγών αέρα μεταβάλλεται αναλόγως των στροφών, με τον τρόπο αυτό να αυξάνεται η ογκομετρική απόδοση και να διασφαλίζεται η σωστή αναλογία αέρα/καυσίμου, που οδηγεί σε αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή, σε όλο το φάσμα των 9.250 σ.α.λ του V12 6,3-λίτρων ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Το σύστημα της Ferrari διαφέρει από τα αντίστοιχα συστήματα των BMW (DISA), Toyota (TVIS) και των V8 Charger, Challenger και Grand Cherokee, τα οποία διαθέτουν μια βαλβίδα που εκτρέπει τον αέρα από μια μικρή διαδρομή, σε μια μεγαλύτερη.

Το σύστημα της Ferrari στις χαμηλές στροφές διοχετεύει τον αέρα μέσα από λεπτές μακριές διαδρομές, δημιουργώντας έτσι ταραχώδη ροή αέρα, έτσι ώστε να διευκολύνεται η καλύτερη μίξη του αέρα με το καύσιμο, παρέχοντας πιο πλήρη καύση και καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Στις υψηλότερες στροφές, εκεί που ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερο αέρα, το μεταβλητό σύστημα εισαγωγής, ελαττώνει το μήκος της διαδρομής που ακολουθεί ο αέρας, μειώνοντας την πίεση, επιτρέποντας την βελτιωμένη ροή του προς τους κυλίνδρους.

Τα υπόλοιπα μας τα εξηγεί ο Jason Fenske, μέσω του νέου video που ανέβασε στο Engineering Explained.

  • manowar

    Λαφεραρρι θα πει: (δεν χρειαζετε να δεις ολο το αυτοκινητο για να τον μαλαξεις…τον μαλαζεις βλεποντας μονο το πισω καπο που απο το τζαμακι που φαινεται ο V12