Ακόμα δεν έχουμε ολοκληρώσει το πρώτο μισό της σεζόν, και η Pirelli γνωστοποιεί τα ελαστικά για το Grand Prix των ΗΠΑ. Αυτό συμβαίνει διότι οι κανονισμοί υποχρεώνουν τον Ιταλό κατασκευαστή να ορίσει τα ελαστικά για ένα Grand Prix εκτός Ευρώπης τουλάχιστον 15 εβδομάδες πριν αυτό πραγματοποιηθεί, όταν για ένα Grand Prix εντός της ευρωπαϊκής ηπείρου το αντίστοιχο διάστημα είναι 9 εβδομάδες.

Τα σκληρότερα φετινά ελαστικά καταργούν ουσιαστικά τη σκληρή γόμα, με αποτέλεσμα να βλέπουμε συνέχεια -πλην του Ισπανικού Grand Prix- πολύ μαλακή γόμα και αρκετά συχνά την υπέρ-μαλακή γόμα. Για το Αμερικανικό Grand Prix, η Pirelli όρισε τις μαλακότερες διαθέσιμες γόμες, δηλαδή την υπέρ-μαλακή, την πολύ μαλακή και τη μαλακή γόμα.

Κάθε οδηγός θα πρέπει να κρατήσει ένα σετ της μαλακότερη γόμας (της υπέρ-μαλακής δηλαδή) για το Q3 των κατατακτήριων. Οι 10 οδηγοί που δε θα προκριθούν στο Q3 θα έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν το σετ αυτό στον αγώνα. Επιπλέον, από την Pirelli ορίζονται ένα σετ πολύ μαλακής κι ένα σετ μαλακής γόμας για τον αγώνα, και οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν τουλάχιστον ένα εκ των δύο την Κυριακή.

Grand Prix Μοβ Κόκκινο Κίτρινο Λευκό Πορτοκαλί
Αυστραλία Υπέρ-μαλακά Πολύ μαλακά Μαλακά
Κίνα
Πολύ μαλακά Μαλακά Μεσαία
Μπαχρέιν
Πολύ μαλακά Μαλακά Μεσαία
Ρωσία
Υπέρ-μαλακά Πολύ μαλακά Μαλακά
Ισπανία
Μαλακά Μεσαία Σκληρά
Μονακό
Υπέρ-μαλακά Πολύ μαλακά Μαλακά
Καναδάς
Υπέρ-μαλακά Πολύ μαλακά Μαλακά
Αζερμπαϊτζάν
Πολύ μαλακά Μαλακά Μεσαία
Αυστρία
Υπέρ-μαλακά Πολύ μαλακά Μαλακά
Μ. Βρετανία
Πολύ μαλακά Μαλακά  Μεσαία
Ουγγαρία
Πολύ μαλακά Μαλακά  Μεσαία
Βέλγιο
Υπέρ-μαλακά Πολύ μαλακά Μαλακά
Ιταλία
Πολύ μαλακά Μαλακά  Μεσαία
Σιγκαπούρη
Υπέρ-μαλακά Πολύ μαλακά Μαλακά
Μαλαισία
Πολύ μαλακά Μαλακά  Μεσαία
Ιαπωνία
Πολύ μαλακά Μαλακά  Μεσαία
ΗΠΑ
Υπέρ-μαλακά Πολύ μαλακά Μαλακά