Η Genesis πηγαίνει αρκετά καλά στην Αμερική, με το G90 να έχει πάρει το βραβείο ικανοποίησης πελατών. Το μοντέλο παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο, και τώρα το πολυτελές brand της Hyundai, παρουσιάζει το ΜΥ2018.


Οι αλλαγές είναι πολύ μικρές, και εντοπίζονται στα νέα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν την δυνατότητα να “στρίβουν” την δέσμη σε μια στροφή, μια επιλογή που είναι βασική από την έκδοση G90 3.3T Premium.

Η κορυφαία G90 5.0 Ultimate εξοπλίζεται με σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες, το οποίο περιλαμβάνει δύο HD οθόνες 10,3-ιντσών, ενώ και στα δύο μοντέλα υπάρχει CD/DVD player στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Υπάρχουν εξαιρετικής ποιότητας δερμάτινες Nappa επενδύσεις, τριζωνικός κλιματισμός, επαγωγικός φορτιστής smartphone, δύο ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα, δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις. Επίσης συναντάμε ηλεκτρικά καθίσματα με 22 ρυθμίσεις, 17 ηχεία, LED φωτιστικά σώματα και head-up display.

Κάτω από το καπό, στις Η.Π.Α προσφέρονται δύο κινητήρες. Ο 3,3 λίτρων V6 T-GDI με 370 άλογα και 520 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτ) και ο 5,0-λίτρων V8 GDI με 425 άλογα με 530 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτ). Σε κάθε περίπτωση, οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση να μεταδίδεται στον πίσω άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης H-TRAC να προσφέρεται προαιρετικά.

Το Genesis G90 σε καμία περίπτωση δεν είναι ελαφρύ –με την εταιρία να ανακοινώνει 2.420 με 2.595 κιλά αναλόγως της έκδοσης– αλλά αυτό είναι σχετικά λογικό αν σκεφτεί κανείς πως μιλάμε για ένα πολυτελές sedan με μήκος 5.205 μέτρα, πλάτος 1.915 μέτρα και ύψος 1.495 μέτρα. Η ανάρτηση αποτελείται από μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων τόσο εμπρός, όσο και πίσω ενώ οι μηχανικοί που δούλεψαν στο G90, έθεσαν ως στόχο το καλύτερο NVH στην κατηγορία και σύμφωνα με την Genesis, το κατάφεραν, καθώς το G90 έχει την πιο ήσυχη καμπίνα στην κατηγορία του!

  • το 2017 ακομα βαζουν CD-DVD player ??????????

  • SAMURAI-66

    Αξιομνημονευτη λιμουζινα που οι αμερικανοι την αγαπησαν αμεσως,θελει ομως δουλεια και προσπαθεια σχεδιαστικης μοναδικοτητας για να γινει ονομα δυνατο στης αγορες διπλα στα ηδη μεγαλα brand που κυριαρχουν.

  • giannisb

    G90 και γιατί όχι G8 αφού μπήκαν στην διαδικασία να αντιγράψουν το Α8 ας το κάνουνε σωστά

    • Mrdesperado32

      που μοιαζει με το α8?

    • Mrdesperado32

      που μοιαζει με το α8?

    • giannisb

      Απο την μάσκα μπροστά μέχρι και στις κονσόλες στο εσωτερικό…

    • Mrdesperado32

      μπορει να προμηθευονται πλαστικα απ την ιδια εταιρεια.δε τιαχνει η αουντι εσωτερικα.γενικα ειαι τελειως διαφορετικο αμαξι και μπορω να πω και πιο ομορφο

    • giannisb

      ακόμα επιμένεις….ωραία να σου πω ενημερωτικά ότι ο Peter Schreyer πρώην σχεδιαστής της AUDI δουλεύει για την hyundai-KIA-GENESIS εδώ και κάποια χρόνια https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Schreyer
      πιστεύεις ακόμα πως οι ομοιότητες που υπάρχουν είναι τυχαίες με την δικαιολογία ότι χρησιμοποιούν τους ίδιους προμηθευτές(που δεν χρησιμοποιούν)..άντε να δεχτώ ότι έχουν κοινούς προμηθευτές στα πλαστικά… την τραπεζοειδή μάσκα μπροστά και κάποιες σχεδιαστικές γραμμές στο πλάι που φέρνουν σε A8 και S-CLASS πού τις πας ?

    • Mrdesperado32

      αυτο ισχυει και με τον αρχισχεδιαστη της αστον μαρτιν που μεταπηδησε στη φορντ.γι αυτο και η φορντ πλεον η μασκα της ειναι ιδια με μιας αστον.οποτε κανενας δεν αντιγραφει κανεναν.καθε σχεδιαστης εχει ενα σημα κατατεθεν που κουβαλαει μαζι του.αφου το σχεδιασε ο ιδιος ανθρωπος δεν εγινε εσκεμμενη κοπια απ τους κορεατες.ο ιδιος ανρωπος σχεδιασε και τις 2 μασκες και μαλλον θα εχει και το copyright που λενε.εγω το βρισκω αρκετα πιο ομορφο σε αντιθεση με ενα ακομα βαρετο αουντι

    • panos

      μεχρι κ το σημα που εχουν κολλησει στην κοπια αντιγραφη ειναι..
      http://thedailydrivers.com/wp-content/uploads/2011/09/BentleyGenesis.png

  • Mika

    Βλεποντας τη φωτο 46 που το δειχνει απο πισω, ανετα το ελεγες S class αν αλλαζες τα σηματα..