Εσύ κι εγώ διαφωνούμε σχετικά με την προστασία του κεφαλιού του οδηγού, αφού θεωρούμε (η πλειοψηφία των οπαδών) πως τα μονοθέσια πρέπει να μείνουν ως έχουν στο συγκεκριμένο κομμάτι. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία διαφωνεί με την άποψη αυτή και θέλει να εισάγει ένα σύστημα ήδη από το 2018. Μετά από το Halo και το Aeroscreen, η τελική απόφαση φαίνεται πως είναι το «Shield».


Σήμερα, ο Sebastian Vettel έγινε ο πρώτος οδηγός που δοκίμασε το νέο αυτό σύστημα, κάνοντας έναν γύρο στην αρχή του FP1. Οι εντυπώσεις του Γερμανού μόνο θετικές δεν είναι, καθώς η ορατότητα δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, ενώ ο οδηγός της Ferrari επισημαίνει πως ο αέρας πίεζε το κεφάλι του προς τα εμπρός, κάτι που είναι ενοχλητικό κατά την οδήγηση.

Το δοκίμασα σήμερα το πρωί και ήμουν λίγο σαν ζαλισμένος. Η ορατότητα προς τα μπροστά δεν είναι πολύ καλή. Πιστεύω ότι εξαιτίας της καμπυλότητας, υπάρχει αρκετή παραμόρφωση. Υπήρχε πολλή δύναμη από τον αέρα στην ευθεία που ερχόταν στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου και έσπρωχνε το κεφάλι μπρος τα μπροστά. Είχαμε προγραμματίσει να τρέξουμε με αυτό, αλλά δε μ’ άρεσε, έτσι το βγάλαμε.

Όσο για την είσοδο και την έξοδο από το μονοθέσιο, ο 30χρονος θεωρεί πως είναι κυρίως μια συνήθεια η έξοδος, αφού η είσοδος δεν είναι κάτι που αφορά την ασφάλεια.

Σίγουρα, δε με βοήθησε να μπω και να βγω από το μονοθέσιο. Το να μπεις δεν έχει τόση σημασία, αλλά η έξοδος είναι περισσότερο θέμα συνήθειας, οπότε δεν είναι το βασικότερο πράγμα.