Καλό, χρυσό, τερατώδες και εξαιρετικά γρήγορο το σημερινό Nissan GT-R, αλλά αυτό που μας έχει μείνει ως αυθεντικό “Skyline” είναι το R34, με την αλητεία του να είναι αξεπέραστη. Η ιαπωνική εταιρία κατά την διάρκεια ζωής του μοντέλου έβγαλε αρκετές ειδικές, για να δείξει τις ικανότητες του μοντέλου.

Η πιο ειδική που έχει βγάλει μέχρι σήμερα είναι η Nissan Skyline R34 GT-R Z-Tune, ώστε να εορταστούν τα 20στα γενέθλια της Nismo. Επειδή όμως, η παραγωγή του R34 είχε ήδη σταματήσει, η Nismo αναγκάστηκε να ψάξει 20 καλοδιατηρημένα μεταχειρισμένα R34 GT-R V-Spec για να τα μετατρέψει σε Z-Tune. Αυτά έπρεπε να είχαν διανύσει λιγότερα από 30.000 χλμ, και να μην έχουν καμία βελτίωση τόσο στο σώμα όσο και μηχανικά.

Η Nismo βρήκε 12 τέτοια αυτοκίνητα, με τα υπόλοιπα οκτώ να δωρίζονται από τους ιδιοκτήτες τους, ώστε η Nismo να τους τα μετατρέψει σε Z-Tune. Όλα τα αυτοκίνητα ήταν βαμμένα στο ασημί χρώμα Z-Tune Silver με τον 2,8-λίτρων κινητήρα να αποκτά νέους εκκεντροφόρους, σφυρήλατο στρόφαλο και σφυρήλατα πιστόνια, μεγάλο turbo της IHI, νέα εξάτμιση και νέα εισαγωγή αέρα, ώστε να μπορεί να παράγει 500 άλογα με 540 Nm ροπής, επιτρέποντας του να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτ, το 400αρι σε 10,06 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 327 χλμ/ώρα.

Ένα στάδιο πιο κάτω είναι η έκδοση V-Spec II Nür R-Tune, όπου V-Spec βάλε Victory Specification. Η συγκεκριμένη παράχθηκε σε 25 με 30 μονάδες, και ένα από αυτά είναι το εικονιζόμενο, το οποίο βρίσκεται προς πώληση για 184.995 λίρες Αγγλίας ή €206.000, με την σημερινή ισοτιμία, έχοντας διανύσει 32.482 χλμ. από το 2002.

Η ιστορία του μοντέλου ξεκινάει τον Νοέμβριο του 2001, όταν οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή το V-Spec II Nür, περιορισμένο σε 718 κομμάτια, για να ακολουθήσει η M-Spec Nür, που ήταν το παραπάνω αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ευχρηστία στον δρόμο, που παράχθηκε σε 285 μονάδες.

Η R-Tune έκδοση του V-Spec II Nür απευθυνόταν σε όσους ήθελαν να βελτιώσουν εργοστασιακά το αυτοκίνητο τους, με τη Nismo να προσφέρει το R-Tune πακέτο για περίπου €35.000. Οι αλλαγές εντοπίζονται στον κινητήρα, όπου ο RB26 πλέον αποδίδει 450 άλογα, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, και τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4 δευτ.

  • SAMURAI-66
  • Giannisk

    Εκπληκτικό. Χωρίς πολλά λόγια.

  • ak156

    Απολυτο αμαξι…δεν θα αλλαζα τιποτα πανω του.

  • Dimitris

    Πωλείται νεφρο… Για πληροφορίες παρακαλώ απαντήστε από κάτω για να μιλήσουμε ιδιαιτέρως!
    Παναγία μου τι τέρας είναι αυτό;! ?

  • Anestis Genk

    Αν δεν ήταν δεξιοτίμονα οι τιμές τους θα ήταν πολύ πολύ πολύ μεγαλύτερες.
    Πάντως κι εδώ να πω, πως καλύτερα να πάρεις ένα απλό R34 και να το φτιάξεις εσύ. Πιο φτηνό θα βγει και πιο στα μέτρα σου. Απλά πρέπει να βρεις καλό μάστορα, ενώ αυτές οι εκδόσεις είναι έτοιμες εργοστασιακές περιμένεις πως θα ρολάρουν καλά.

  • mixalhs7

    Σε στοκ μορφή αυτή η έκδοση είναι πολύ καλή αγορά,ειτε είσαι fan είτε συλλέκτης!