Η Ferrari γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου η οποία προσφέρει έως και 15ετη εγγύηση στα μοντέλα της. Η Ferrari αναφέρει πως όλα τα μοντέλα της έρχονται με 4 χρόνια πλήρους εγγύησης, η οποία μπορεί να επεκταθεί κατά έναν χρόνο, με την Scuderia να προσφέρει από σήμερα την εγγύηση “New Power15” η οποία μπορεί να ισχύσει έως και το 15ο έτος του αυτοκινήτου.

Η εγγύηση αυτή θα μπορεί να ανανεώνεται ετησίως, αφού πρώτα ελεγχθεί το αυτοκίνητο, και μπορεί να εφαρμοστεί και σε αυτοκίνητα που δεν καλυπτόταν από άλλα πακέτα επέκτασης εγγύησης που παρείχε η Ferrari. Η Scuderia συμπληρώνει πως εξακολουθεί να ισχύει το πρόγραμμα 7 ετών δωρεάν συντήρησης κάθε νέου αυτοκινήτου της, με την New Power εγγύηση να καλύπτει ακόμη περισσότερα όπως ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, την PTU, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.

Η εγγύηση προσφέρεται τόσο στα νέα όσο και στα υπάρχοντα μοντέλα της Ferrari, με την προϋπόθεση το αυτοκίνητο να περάσει από συγκεκριμένους τεχνικούς ελέγχους. Επίσης η εγγύηση ακολουθεί το αυτοκίνητο και όχι τον ιδιοκτήτη.

  • Mika

    Οκ, θα εχουμε το κεφαλι μας ησυχο, τωρα μενει μονο να βρουμε τα λεφτα και να εχουμε υπομονη, για να αποκτησουμε μια..

  • Σάββατο Γιάννη μένος

    Αυτή είναι προσφορά!
    Τέρμα,πουλάω το τζαζ και σπεύδω…
    Το τηλέφωνό τους,μήπως το έχετε;pp

  • charris

    με λίγα λόγια οσα περνουν το ελεγχο θα εχουν και αλλο καπελο στη τιμη των exclusive μεταχειρο….

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αυτή είναι εγγύηση!

  • Demetris Katsaris

    Στην “απίθανη περίπτωση” ανάφλεξης του οχήματος, τι γίνεται; Σου το καλύπτει η εγγύηση;

    • sergio360

      Πιο πολλα Lamborghini καιγονται παρα Ferrari.

    • sergio360

      Πιο πολλα Lamborghini καιγονται παρα Ferrari.

  • Anestis Genk

    Δυστυχώς οι ακριβές μάρκες πέρασαν μια ζημιάρικη περίοδο και τους έχει βγει το όνομα. Για μένα όταν δίνεις τόσα λεφτά, το όχημα πρέπει να είναι αψεγάδιαστο και “αλεξίσφαιρο”. Να χρησιμοποιούνται τα καλύτερα υλικά και οι καλύτερες μέθοδοι παραγωγής.
    Για την συντήρηση έχω 2 ενστάσεις:
    1-Μην βάζεις ιμάντες ή καδένες αν για να τα αλλάξεις πρέπει να κατεβάσεις το μοτέρ η να λύσεις το μισό αμάξι, βάλε γρανάζια, είναι μακράν αρτιότερη λύση μηχανολογικά και δεν χρειάζονται συντήρηση.
    2-Φτιάχτε τους συμπλέκτες να μην χρειάζονται αλλαγή αν δεν κάνεις συνέχεια σκληρές εκκινήσεις.

  • Anestis Genk

    Δυστυχώς οι ακριβές μάρκες πέρασαν μια ζημιάρικη περίοδο και τους έχει βγει το όνομα. Για μένα όταν δίνεις τόσα λεφτά, το όχημα πρέπει να είναι αψεγάδιαστο και “αλεξίσφαιρο”. Να χρησιμοποιούνται τα καλύτερα υλικά και οι καλύτερες μέθοδοι παραγωγής.
    Για την συντήρηση έχω 2 ενστάσεις:
    1-Μην βάζεις ιμάντες ή καδένες αν για να τα αλλάξεις πρέπει να κατεβάσεις το μοτέρ η να λύσεις το μισό αμάξι, βάλε γρανάζια, είναι μακράν αρτιότερη λύση μηχανολογικά και δεν χρειάζονται συντήρηση.
    2-Φτιάχτε τους συμπλέκτες να μην χρειάζονται αλλαγή αν δεν κάνεις συνέχεια σκληρές εκκινήσεις.

    • sergio360

      Το τελευαιο μοντελο που ηθελε να κατεβει το μοτερ για να αλλαξει ιμαντες ηταν η 355.Ηδη απο την 360 αυτη η δουλεια γινεται απλα αφαιροντας την ”ασπιδα” πισω τις θεσεις των επιβατων.Μιση ωρα δουλεια συνολικα και ουτε.Για τους συμπλεκτες,τα διπλοσυμπλεκτα δεν εχουν καν ανταλλακτικο για αλλαγη συμπλεκτη.Δεν χρειαζεται ποτε.Στα F1,ο συμπλεκτης μπορει να σου κρατησει μεχρι και 10 χρονια.Διανυω αισιως το 6ο ετος με τον συμπλεκτη μου να εχει ακομα 86% υπολοιπομενο ”τακακι”.Και για να σε προλαβω,δεν ειναι οτι θα πατιναρει στο 50% πχ.Εχει συστημα που ρυθμιζεις ποσο κοντα θα ειναι στο βολαν το ματι για να μην πατιναρει.Απο την 430 και μετα το κανει αυτοματα.Γενικα τα μοτερ ειναι ασπαστα και οτι προβληματα βγαλει το αμαξι θα ειναι 1-απο τους κ@λοδρομους μας(την εχω φαει) και 2- απο την κακη χρηση του ιδιοκτητη.Και οταν λεμε κακη χρηση δεν εννοουμε να παει ”κυρια” για να μην χαλασει,αλλα να ειναι μιζα-κοφτη,ξερογκαζα στους 45 βαθμους και να μην τσεκαρει λαδια-νερα κλπ.

    • Anestis Genk

      Ok οπότε η μόνη ένστασή μου είναι γιατί ιμάντες και όχι γρανάζια με το επιχείρημα της αρτιότητας.

      Σαν απαντήσεις μπορώ να σκεφτώ:
      1-Πολύ (πολύ όμως) μεγαλύτερο κόστος
      2-Απώλειες/τριβές/αδράνειες
      Δλδ πολύ μεγάλο κόστος και μικρότερη απόδοση λόγω απωλειών.

      Από τους δρόμους τι πρόβλημα βγάζει; χαλάνε βάσεις/υποπλαίσια;

    • sergio360

      Μπαλακια(φιξ παει μαζι με το ψαλιδι δυστυχως οποτε ανεβαινει το κοστος),αντιστρεπτικες,top mounts(εδω σημερα αλλαξα στο Clio 203 μου με 28.000 χιλιομετρα απο τους κ@λοδρομους),βασεις κιβωτιου,και τα λαστιχα πετανε βυζακια.Πιο σπανια μπορει να ”παρει” και η κρεμαγιερα και να αρχισει να δακρυζει οποτε θελει αλλαγη.Αν οι δρομοι μας ητανε πχ σαν την Ελβετιας τα μονα θεματα που θα ειχε το αμαξι ειναι απο την παροδο του χρονου.Δεν μπορεις να φανταστεις τι κοπο και χρονο καταβαλω για να το κραταω αψογο επειδη ειμαι ψειρας.

    • Anestis Genk

      Στην Ελβετία έχουν θέμα με τα αλάτια όμως.

    • sergio360

      Ετσι και αλλιως με κακο καιρο δεν τα βγαζεις…Αντε,εστω Μονακο :P

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τρέχω να πάρω τη LaFerrari!!!

    • manowar

      Αμα βρεις 2 φερε μου και μενα μια ?

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Βέβαια!

  • manowar

    Η φεραρρι των εγγυησεων.. :-@

  • σου λεει οι πιο πολλες σε15 χρονια γραφουν 20.000 χιλιομετρα το πολυ….
    οποτε πετα τους μια εγγυηση 15 χρονων…που θα την πληρωσουν….και βγαζεις απο κει και αλλα χρηματα !!!