Η APEAL (Automotive Performance, Execution and Layout), είναι μία έρευνα που διεξάγεται τα τελευταία 22 χρόνια από την J.D. Power και δείχνει την ικανοποίηση των αγοραστών από το αυτοκίνητο που επέλεξαν σε μια κλίμακα 1000 μονάδων, αξιολογώντας 77 χαρακτηριστικά του οχήματος. Στην έρευνα συμμετείχαν 70.000 άνθρωποι που αγόρασαν ή μίσθωσαν τα νέα τους αυτοκίνητα 90 ημέρες πριν.


Το μέσο σκορ στη βιομηχανία για το 2017, είναι 810 που συγκρινόμενο με το 2016, είναι κατά 9 πόντους μεγαλύτερο. H μελέτη διαπίστωσε πως οι μη premium εταιρίες πλησιάζουν τις premium, με τον μ.ο των premium να ανέρχεται στους 845 βαθμούς και των μη premium στους 804.

Όπως και να έχει, για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Porsche κατακτά την κορυφή με 884 βαθμούς, με την Genesis (869), BMW (855), την Audi (854), την Mercedes (851), την Linkoln (849), την Cadilac (843), την Lexus (842) και την Jaguar (838) να ακολουθούν. Η MINI κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση μεταξύ των μη πολυτελών brand με 838 βαθμούς, με τις Honda (820), Ford (819), Chrysler (815), Ram (815) και Nissan (811) να ακολουθούν.

Από την άλλη πλευρά, στην τελευταία θέση βρέθηκε η Mitsubishi με 750 βαθμούς, με την Fiat να βρίσκεται προ-τελευταία με 752 βαθμούς, μια θέση κάτω από την Jeep με 773. To VW Group πήρε 6 βραβεία, η BMW 4, η Ford 3, η GM 3, η Hyundai-Kia, η FCA 2, η Honda 2 και η Nissan 2. Αναλυτικά οι επιμέρους νικητές της κάθε κατηγορίας είναι οι εξής:

  • Large light-duty pickup: Ford F-150
  • Compact premium SUV: Porsche Macan
  • Midsize premium SUV: Porsche Cayenne
  • Small SUV: Kia Niro
  • Midsize premium sporty car: Porsche 911
  • Large premium SUV: Cadillac Escalade
  • Compact sporty car: MINI Cooper
  • Compact Multi-purpose vehicle: Kia Soul
  • Large heavy-duty pickup: Ford Super Duty
  • Midsize sporty car: Dodge Challenger
  • Compact SUV: Honda CR-V
  • Midsize premium car: Audi A7
  • Midsize premium car: Lincoln Continental
  • Large SUV: Chevrolet Tahoe
  • Small premium car: Audi A3
  • Small premium car: BMW 2-Series
  • Compact car: Mini Clubman
  • Large car: Kia Cadenza
  • Midsize Car: Nissan Altima
  • Small car: Chevrolet Bolt
  • Small premium SUV: BMW X1
  • Midsize pickup: Honda Ridgeline
  • Midsize SUV: Nissan Murano
  • Minivan: Chrysler Pacifica
  • Compact premium car: Audi A4

  • SAMURAI-66

    Δηλαδη μας λεει η ερευνα πως τα vw στης πρωτες 90 μερες λειτουργιας τους ειναι δεινοσαυροι και μαλιστα πανω απο subaru-mazda-toyota-hyundai-kia η δε fiat και παλι κανει βολτες στον πατο της σχετικης αναφορας για αλλη μια φορα?
    Ωραια γιατι ειχα την ευκαιρια να γελασω!!
    …………https://youtu.be/XLEcGZMkz-A

    • manowar

      Ελα φιλε μου εισαι καλα;;κρατησου αυριο θα μπει ο γιατρός και σιγουρα εχει καποια λυση στο πρόβλημα σου. Μακρια απο ταρατσες δεντρα με γερα κλαδια και λιμανια…

    • Στέλιος Ναούμ

      Ti ereuna itan pali auth? Hehehehe

  • manowar

    2 3 μετρημένοι καρναβαλοι του μπλογκ δειτε τοσο καιρο που πριζατε ουμπαλα..made in usa εσεις που εμπιστεύεστε…ετσι δεν λετε για τους αμερικανούς;;κολλητους τους εχετε κανει.. να ανοιξτε τα γκαβα…μπραβο στους κορεατες (παρολο που δεν τους προτιμώ εναντι ευρωπαίων)παντα πρωτοι μαζι με κατασκευαστες μεγαθήρια καλα για τους γερμανούς το ξερανε και οι πετρες ποιος αγοραζει και οδηγει πορσε bmw audi και μερσεντες και δεν ειναι με ενα μονιμο χαμογελο…

  • Mrdesperado32

    Βαλτε και την ερευμα της j.d στην γερμανια να κλαψουνε μανες.αυτη η ερευνα καλη δε λεω αλλα για δευτερευοντα πραγματα.η αξιοπιστια ειναι το παν.

    • manowar

      Δευτερευον πραγμα η ικανοποίηση του αγοραστη για αυτο που αγόρασε;;που εννοειται οτι συμβάλλει και η αξιοπιστία;;δευτερεύον;;
      Κουτουλια εριξες σε καμια γωνια του σπιτιου;;πρεφα δεν περνετε για το τι συμβαινει γιαυτο οι γνωστες πριμιουμ πανε μπάλα στις πωλησεις και αναρωτιέστε γιατι..αφου πετατε χαρταετο ρε

    • Mrdesperado32

      Στιε πρωτες 90 μερες οποιον και να ρωτησεις θα σου πει οτι ειβαι ευχαριστημενος.γτ οι γερμανοι σαν πονηροι που ειναι εχουν δωσει βαση στην απτη ποιοτητα.η ερευνα θα ηταν αντιπροσωπευτικη αν γινοταν σε βαθος 2ετιας τριετιας που ο bmwδακιας θα χε κανει φιλο τον αντιπροσωπο οπως λεει η τελευταια ερευνα της ιδιας εταιρειας.ναι οκ ο γερμανος για τον πρωτο χρονο ειναι ο καλυτερος.μετα κλαφτα.δε μιλαω για τη πορσε μερσεντες που αυτοι βγαζουν αμαξια της προκοπης και πανακριβα.οι υπολοιποι ουτε τα προσχηματα δε κρατανε.

    • manowar

      Χαχαχα αυτη ηταν η απαντηση σου;; για το τσιρκο μεντρανο την ετοιμάζες;; ε ψτ δες,,, ιαπωνας ειναι στον πατο συναιχως λογο ποιότητας και κατω του μετριου οδηγική αισθηση παρα μονο λιγες πανακριβες εξαιρέσεις και ειναι σε ολες τις έρευνες ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΗ στον πατο μονο μια φιρμα εχουν οι ιαπωνες την λεξους που κοκορευεστε οτι ειναι στις πρωτες 5αδες εχθες που σας ηρθε το κατραπακιδι με αυτη εδω την ερευνα το παιζετς τουριστες.. Ευχαριστημένοι πελατες σημαινει οτι αυτο που αγορασανε τους καλύπτει παντού..η λεξους εκτος την σχεδιαση που δεν απευθύνεται σε σοβαρα ατομα ειναι πολυ πισω σε τεχνολογια και στις στροφες και στην ευθεία κι παντού εβγαλαν απο το ραφι τους παλιους μπουχο v8 στήσιμο υποδεεστερο και δεν κλανανε μια στον ανταγωνισμο Χαχαχχα έτσι χωρις σαλιο.. Σκουξτε κοιτα ξανα την έρευνα να χορτασεις άρθρο μιλα μονος τωρα ο ιαπωνας στους αγωνες ειναι λαγοι και στις πελατειακες ερευνες κουνελια

    • Mrdesperado32

      η ερευν λεει για 90 μερες…η λεξους σε ποιοτητα ειναι στι ιδια με τους γερμανους.μονο που ειναι πολυ πιο αξιοπιστη πιο φτηνη και με μεγαλυτερη εγγυηση.δε μας λες γτ η σαπιοbmw δινει ακομα μονο 2 χρονια εγγυηση ενω η πιο τελευταια εταιρεια εχει τουλαχιστον 4?να σου πω εγω γιατι.γτ δε ειναι ικανοι να φτιαξουν αμαξι που να μη θελει μαστορα 1 φορα το μηνα.γι αυτο και μονο.εκει φαινεται η ποιοτητητα και η μηχανολογια.οχι να κοτσαρεις 2 τουρμπο και να λες οτι εκανες κατορθωμα.τους 5λιτρους της λεξους δε τους φτανεις ουτε σε ηχο ουτε στροφαρισμα και αυτα τα αμαξια που φτιαχνει τα φτιανει αποκλειστικα για δρομο και οχι για πιστα.οταν θα βγαλει παλι πισταδικο απο 4ος που εισαι θα πας 5ος.οχι μονο βασιλιας δεν ειναι η m πλεον ουτε κλητηρας.γι αυτο μας λες ασχετα καθε φορα για τα 1500 κυβικα 1500 αλογα.για το οτερ της φ1 που ηταν το καλυτερο αλλα ετρωγε σφαλιαρες απο παντου.για την ψυξη της gts που το χαν κανει αλλοοι 20 χρονια πριν.γι αυτο μας τσαμπουνας τουβλα γτ δεν υπαρχεις πουθενα.ετσι ειναι επαιζες μονος συ μπαλα τοσα χρονια.τωρα που εχεις ανταφωνισμο παει η μπατσα συννεφο

    • manowar

      Ουτε καν μπαινω στον κοπο να διαβασω τις αρλουμπες σου στο ζουμι κατευθείαν θα πηγαίνεις τι λες στις πρωτες λέξεις λεει για 90 μερες ε βεβαια για 90 μερες να έχεις ενα αργο βαρετο λεξους που σε κοροϊδευουν για τα φαναρια του βαζουν σκατα βαθμολογία και βγαινει 8δοο φαντάσου και ειναι η καλυτεεη ιαπωνική ολες οι αλλες πατο.. Πατο ψηλε τελευταίοι και εκει το θεμα ειναι οτι το δεχτηκε ο οργανισμος σου γιατι σ λεει οι Αμερικανοί το ειπαν.. Σιγα σιγα σε βλέπω ξανα με bmw.. Πελατη χαχαχα μην μπααινεις

    • Mrdesperado32

      Καλα ναι μια χαρα τα διαβαζεις αλλα κλασσικα στριμωνχεσαι και λες πως δε τα διαβαζεις γτ δεν εχεις τι να πεις.παμε παρακατω..για να γουσταρεις τοσο που για 90 μερες πατησες τριαδα κατω απ τη χιουνται φαντασου πικρα.κατσε λιγο να δημοσιευθει το αρθρο με το τι λενε οι ιδιοι οι γερμανοι κατοχοι για την αξιοπιστια σε βαθος διετιας.κανε λιγο υπομονη και θα δεις ξεφυλα αμαζευτη εκει.εγω ουτε τζαπανοφιλος ειμαι ουτε τιποτα.οσο γουσταρω τους γαλλους τους ιταλους ετσι γουσταρω και τους ιαπωνες και σεβομαι τη μερσεντα.εσυ που σαι bmwσακιας θα δεις που κατηντησε η μαρκα σου που εδω και χρονια ειναι ετσι.ποτε ξανα bmw.αχρηστους εγω δε ξαναπληρωνω.

    • manowar

      Μα ετσι το κανω διαβαζω τα πρωτα ετσι για να σε γλενταω γιατι και τον ψυχολογο σου να ρωτησεις εδω μεσα μπηκες για να σωσεις την φημη του πατωμενου ιαπωνα που ολοι βλεπουμε στο αρθρο οτι κλασσικά ειναι στον πατο..νισσαν χο τα μιτσουσβισι νταιχατσου παπαρατσου και η τουοτα σας το καμαρι σας 8δοη..οι κορεατες κοροιδο ειναι 8 φορες πιο αξιοπιστοι απο τοθς ιαπωνες για αυτο βρισκονται με τους κορυφαιους..αυτα που εγραψα απο πανω μετρανε αυτα που λεμε εμεις ειναι το παιχνιδι της αληθειας και την μη αποδοχη της αληθειας με κλαψα..αντε γειαα..χαχαχαχα

    • Mrdesperado32

      Ετσι να παραδεχεσαι οτι ουτε τους κορεατες δε φτανεις σε αξιοπιστια.μονο που αυτη η ερευνα δε μιλαει για αξιοπιστια.αλλα ουτε αυτο καταλαβες απ το αρθρο.δε περιμενα να καταλαβεις να σου πω την αληθεια αλλα ειχα μια ελπιδα.παει και αυτη χαχαχαχα.ερχεται αρθρο ζεστο για αξιοπιστια εκει πες τη γιατρινα του μπλογκ να σου δωσει διπλη δοση ειδαλλως δε θα τη παλεψεις.χοχοχοχο

    • manowar

      Τους κορεατες η μπεεμβε δεν τους φτανει σε αξιοπιστια ποτε το ειπα εγω αυτό;;ποτε ειπα οτι ο μονος γερμανος που ειναι παραδοσιακα πανω απο την χιουνται και την πριμιουμ εκδοχη της τζενεσις ειναι η πορσε..οχι η μπεεμβε..η μπεεμβε ειναι πιο πανω απο την λεξους..πιο πανω σε πωλησεις πιο πανω σε επιδωσεις πιο πανω σε ιματζ πιο πανω σε κυρος σαν εμβλημα πιο πανω σαν ιστορια πιο πανω σαν μοτερ (εξου και η τουοτα που βαζει μπεεμβε μοτερ και οχι λεξους στα 6κυλινδρα τουλαχιστον) στις πωλήσεις παντου ο ιαπωνας ειναι λαγος πελατης πως το λενε αφου το ξερεις τι μ τα κανεις ουμπαλα και ο ψυχιατρος να ερθει θα πουλησει η λεξους παραπανω απο την μπεεμβε;;ιχι οποτε μην σκουζεις γιατι φθειρεις το δερματακι σου..χαχαχαχα

    • manowar

      Και κανε μου την χαρη και μην αναφεις αλφα ειναι αστειο..εδω μιλαμε για εταιριες οχι για ενα αυτοκινητο σε συνεργασια με φεραρρι..δεν υπαρχει αλφα σε αυτα τα μεγεθη αν καταφερςι και φτιαξει ανταγωνιστικο στολο και ανεβει ναι τωρα ειναι ακομα στο ανεβα..τωρα βγαινει το καλυτερο σενταν ολων των εποχων η m5…κο κο κο κο κο ο ανταγωνισμος εκει…κο κο κο κο με λυρι και απο δω και απο κει και απο πισω..παντου κοτες..

    • Mrdesperado32

      Η αλφα στα καλα της ηταν ο εφιαλτης σου σε ολα.σχεδιο μοτερ αλογα τιμονι.τωρα 4 αμαξια εχει και στα 4 εχει καλυτερα απο σενα.η τζουλια στα σενταν η στελβιο στα suv και η τζουλιεττα στα hatchback.οταν θα βγαλει και την alfetta σε κανα χρονο παλι το ιδιο.θα ισχυει και το ξερεις.η υβριδικη 5αρα.ξερεις τι ρευματα εχει ε?toyota.μιλαμε για τεχνολογια

    • manowar

      Η bmw τρομαξε απο αλφα ρομεο;;σιγα μην τρομαξε και απο την λανσια..ρε φιλε Μ3 δεν ειναι με σαλονι ε92 μ3 κωλο απο μαζερατι και οροφη απο csl style με αβαφο καρμπον βασιλιας δεν γίνεσαι..με περισσοτερα αλογα κανει τον ιδιο χρονο με το 5ετιας Μ3 με πολυ λιγοτερα αλογα που την βλεπεις την τρομαρα;;ποια αλφετα αυτα ειναι εικασιες φαντασιες εγω μιλαω για 4κουνητο κτηνος που γινεται πισωκινητο με πανω απο 600 ιππους και ενα φορτηγο τεχνολογια απανω..ποια αφεττα;;ποια αμστελ;;

    • manowar

      Και ασε την μερσεντες η bmw ειναι πιο πανω.. Τροφοδοτεί την τουοτα με μοτερ τα ιχ της πρωτα η Μ4 κομπετισιον η κουπε απέραστη ακομα απο τον ανταγωνισμό στην Πρασσ..Κόλαση εχεις καταλαβει ποιος ειναι ο μπαμπας σας και κανεις πως δεν το παραδέχεσαι ακομα.. Αυτοι ειστε πουθεναδες χαχααχα για χαρα τωρα κλαψε κιαλο στην πτσα είστε απο την 10ετια του 90

    • Mrdesperado32

      Συγκρινεις μερσεντες και πορσε με bmw?με τους μπεκρουλιακες που εχει για εργατες και δε ξερουν να φτιαχνουν ενα αμαξι να βασταει 3 χρονια χωρις βλαβες?η m4 πρωτη στην πρασινη κολαση?που τα βλεπεις αυτα?ονειρευεσαι?ακομα και απ το πρωτο gtr του 09 ειναι αργοτερη η gts που ειναι και βαρυτερο και ιδια σχεδον αλογα.το καλυτερο σου αμαξι με ανθρακονηματα και ειδικο στησιμο και ραψιματα στο σασι δε μπορει να περασει ενα αμαξι δεκαετιας.και ειναι και διπλα λεφτα η κοροιδια.καλα δε μιλαω για τις απλες m3 που εφαγαν τοση καρπαζια απ τη τζουλια που ζαλιστηκες και λες μπαρουφες

    • manowar

      Η τζουλια πιο γρηγορη απο την Μ4 Competition ;;χαχαχαχαχαχαχα ρε μεθυσμενε τι γραφεις που κολλανε τα σενταν με τα κουπε;;οπου θα την συναντήσει η Μ4 την τζουλια θα την θαψει εννοείται..με την Μ3 πανε τα ιδια οχι με την Μ4..για κουπε μιλαμε ειναι η πιο αδυναμη στην ευθεία και στην πιστα τους περνει ολους παρτουζοβα..η bmw δεν ξερει να φτιαξει αυτοκινητα;;χαχαχαχαχαχα μπουλη τα κλαματα εχεις βαλει απο πανω απο το πληκτρολόγιο..ναι ρε ουτε η φεραρρι δεν ξερει να φτιαχνει αυτοκινητα..κατσε να ερθει ο γιαυρος να σου δωσει και σενα συμβουλες

    • Mrdesperado32

      Κατσε να τη συναντησει πρωτα και οταν το σενταν σφαλιαρησει το κουπε θα μας αρχισεις παλι για την υδροψυκη και τα τα σχετικα.φεραρι πορσε αστον μαρτιν μασερατι μερσεντες αλφα δε συγκρινονται ουτε σε ιστορια ουτε.σε τιποτα με τη σαπιοbmw μπουλη.οσο και να κλαις τρικυκλα εβγαζες και ιταλος σε εσωσε.ειπαμε η ψυχιατρινα ειναι ολοδικια σου αλλα εσυ εισαι ολο και χειροτερα οποτε μαλλον βουλγαρια το πηρε το πτυχιο.

    • manowar

      Αφου το τζουλια παει το ιδιο ακριβως με το Μ3 και το Μ4 ειναι πολυ πιο στροφατο απο το Μ3 πως θα γενεν ατο να περασει η Τζούλια;;ποια υδροψυξη ασε την gts η gts δεν εχει αντίπαλο σε πιστα με απαιτητικές στροφες βιαζει και το gtr ..αστο τα θυμασαι τα χαλια σου οταν σου ποσταρα χρονους που εχουν γραψει σε μικρα τραακ το gtr nismo και η gts που εσκουζες και δεν συγκρίνονται σαν αυτοκινητα το ενα ειναι σπορτς καρ και το αλλο σουπερκαρ..800 κυβικα παραπάνω 100 ιπποι κτλ κτλ ασε την υδροψυξη εδω μιλανε για την κομπετισιον ουτε αυτη εχει αντιπαλο αστο..ποιος ειναι ο αντιπαλος της βλεπεις κανεναν;;ε οεο;;χαχαχα

    • Mrdesperado32

      Ακου λιγο γτ τα χεις μπερδεψει.η μαλλον δε θες να το θυμασαι.η τζουλια συγκρινεται μονο με την m3 την κανονικη.οταν θα βγαλει η τζουλια αλλη καλυτερη εκδοση της οπως το competition η bmw τοτε θα συγκρινουμε αυτα τα 2.οποτε η κανονικη m3 με τη τζουλια δεν εχουν επαφη.33 δευτερα πισω ειναι στην πιστα η μπεμπα.αλλα και με τη competition παλι εστω και δεκατα μπροστα ειναι.μαθε να συγκρινεις αμαξια.αλλο αμαξι η competition αλλο η απλη m3

    • manowar

      Τι γραφεις αρλουμπες ρε ;;εσυ πςταξες την τζουλια στην κουβεντα επιδη ανεφερα την M4 competition που ειναι το πιο σβελτο κουπε ολων των αλλων κουπε..εσυ ειπες για την τζουλια αλλα δεν κολλαει γιατι ειναι σενταν..δεν εχει η αλφα σοβαρο κουπε αυτοκινητο οταν θα αποκτησει μετα τα βαζουμε κατω με την Μ4 και βλεπουμε..μην μου λες για σενταν ποτε δεν με ενδιεφεραν τα 4θυρα ειναι γνωστο εδω μεσα απο ολους..στ @@δμου τι κανει το Μ3..εμενα με ενδιαφερουν τα Μ3 κουπε και τωρα αναγκαστικα το Μ4 παρολο που δεν συμφωνω με το νουμερο 4..τι με πας στην τζουλια και στην ντουβλη;;καλα αυτοκινητα αλλα εχουν ενα ελάττωμα τεραστιο για μενα…ειναι ταξι..εγω δεν θελω ταξι..υπαρχει κανενα αυτοκινητο να την κανει στην Μ4 ;;και αν ναι ποιο ειναι αυτο;;για λεγε εδω θα μαι

    • manowar

      Και κατι τελευταίο για να κλεισω να σε αφησω μετα να κλαψεις μοναχος γιατι ουτε καν θα δωσω σημασία σε τυχων απαντήσεις…η κομπετισιον η Μ3 και η Μ4 στην προκειμένη περίπτωση Μ4 που θα ενδιαφερε εμενα για αγορα,,,και την απλη να αγορασω μπορω μεσα απο την αντιπροσωπεία να την κανω κομπετισιον με κατω των 10 χιλιαδω ευρω..το κομπετισιον ειναι ενα πακετο που υπαρχει στην αντιπροσωπεία για τους πολυ απαιτητικούς στροφακιδες καταλαβες ασε τα κουφα απλη Μ3 και κομπετισιον δεν μιλας με παιδακια κομπετισιον ειναι πακετο απλα..και πηγαινε απο την αρχη της κουβεντας να δεις πως απο τον ανυπαρκτο ιαπωνα που ειναι στον πατο με πηγες στην αλφα ρομεο που ειναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΕΝΤΕΛΏΣ σε τετοια μεγεθη…

    • Mrdesperado32

      δε διαβασα καν.οποτε συνεχισε την κλαψα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα

    • Mrdesperado32

      Ποσταρες χρονους απο 5 πιστες.στις 3 ηταν μπροστα το gtr στις 2 η gts .ευτυχως που το διευκρινησες για κλειστες πιστες.λογικο, ειναι καμια 300αρια κιλα ελαφρυτερη.εκει που γραφονται ομως τα επισημα ρεκορ απο οδηγους αγωνων και οχι δημοσιογραφους τρωει 15 δευτερα στο κεφαλι

    • manowar

      Στο ρινγκ τρωει δευτερα επιδη εκει παιζπυν πρωταγωνιστικο ρολο η δυναμη και η σταθεροτητα υψηλης μεσης ταχυτητας λογο του οτι το μεγαλυτερο κομματι ειναι ανοιχτος δρομος.. Αυτο που σου ποσταρα ει αι με το GTR το NISMO μιλαμε για ενα αυτοκινητο σουπερ καρ βελτιωμενο 200.000συν ευρω με 600 αλογαη διαφορα τους ειναι τεραστια σουπερ καρ με σπορκαρ η ασχετοσύνη που πεταξες ειναι στα κιλα..το gts ειναι ενα ΒΑΡΥ κουπε αυτοκινητο χιλιων πεντακοσίων είκοσι κιλων. Στο γραφω το νουμερο με λεξεις για να το εμπεδώσες..η λειτουργία του μοτερ της ομως ειναι σαφως ανωτερη του gtr..αλλα δεν εχεις διαωασει τιποτα για το εν λογο μοτερ λες μονο οτι γραφω για την υδροψυξη ενω εισαι εντελως στραβος..εχεις μεινει στην αγγουροβα το 2jz νομιζεις οτι επιδη το μπλοκ του ειναι απο αγωνιστικο αυτολινητο νομίζεις οτι ειναι επιτευγμα της τεχνολογιας..η gts ειναι απιαστη απο τον ανταγωνισμο..

    • manowar

      Ψυχιατρινα δεν ξερω αλλα ψυχιατρος υπαρχει σας εχει παρει χαμπαρι και αυτος 2 3 εδω..η μην μπυ πεις οτι υποστηρίζει γερμανικα ε;;

    • Mrdesperado32

      Οχι μη το λες.μπαμ κανει οτι ειναι γερμανος.παλιο φιλαραρακι σου ειναι απλα αλλαξε το ψευδωνυμο ετσι ειπε τουλαχιστον.αν ηταν ουδετερος δε θα τσιγκλουσε ολους εκτος απο τη παρεα σου.ρωταει συνεχεια αν τα νευρα ειναι καλα.ενω εσυ που εισαι ο πιο νευρικος εδω μεσα δε σου εχει πει ποτε τιποτα.λαικ ο ενας στον αλλο κανετε.αν και πλεον τον ξαποστειλα οποτε δε με ενδιαφερει και τι κανει.αλλα γερμανος κοκκαλο ειναι και αυτος.βλεπει πεδιλο καλτσα και γουσταρει.ψυχιατρος λεγεται και η γυναικα ψυχιατρος.εγω λεω μαλλον γκομενα ειναι.αυτες κρυβονται και αλλαζουν ψευδωνυμα και προφιλ.

    • manowar

      Ακομα δεν τον ειδες πεδιλοκαλτσακια το βαφτισες..ποιος εισαι ρε ο ιωαννης ναπουμε ο βαφτιστης;;

    • Mrdesperado32

      μη σου πω θεωρει και αυτος μονο τους τουρκους και τους ιταλους εχθρους…στανταρ αυτο

  • George Liverpool

    Ρε μπορουν καθολου εκει στην porsche;;

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα οχι ρε δεν ξερουν..ακαματιδες ειναι ?

  • η ερευνα μετραει την ικανοποιηση του πελατη και δεν εχει σχεση με την αξιοπιστια και εδω εχω να προσθέσω την αχαριστια των αγοραστων της φιατ … αφου αγορασαν φιατ δεν ηξεραν την πηραν ; δηλαδη τι περιμεναν να τους βγει ; πορσε ή τουοτα ;;

  • Satsok

    Κάποτε στην Ελλάδα έβγαινε σαν καταλληλότερος ο Σημίτης τι να λέμε τώρα. Τώρα σοβαρά υπάρχει άτομο εδώ μέσα που ασπάζεται τις έρευνες;

    • manowar

      ο σταφιδας;;και βεβαια θεωρείτο ο κατάλληλοτερος αφου βολευε και μπουκωνε με λεφτά τον ψηφίζανε..μπουκωνε με λεφτα και βολευε και ξαναδωσε ρουσφετια και ειχε μετατρεψει τον κοσμο σε λαμογια στην ζουλα και στην αρπαχτη και στο ρουσφετι και να σου πως έρχονται τα ψηφαλακια..εμενα δεν με νοιαζουν τώρα αυτα θελω να μου πεις που βρισκεις περιεργη την ερευνα στην 5νταδα ;;πορσε χιουνται μπεεμβε αουντι μερκ;;η προς τα κατω;;