Ο Stephan Reil, επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της Audi Sport GmbH, σε πρόσφατη συνέντευξη του εξήγησε τον λόγο γιατί η ομάδα του δεν σκέφτηκε ποτέ να αναπτύξει ένα χειροκίνητο κιβώτιο για το TT RS και RS3, λέγοντας:

Το πρώτο TT RS (η προηγούμενη γενιά) αρχικά λανσαρίστηκε στην Ευρώπη αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο, για να έρθει μετά από δύο χρόνια το διπλοσύμπλεκτο S Tronic, δίνοντας έτσι την επιλογή στους πελάτες. Αυτοί επέλεξαν συντριπτικά το αυτόματο, με μόνο το 10% των αγοραστών του TT RS να επιλέγει το χειροκίνητο κιβώτιο. Και φυσικά αυτό δεν συντελεί ένα επιχειρηματικό σενάριο εξέλιξης χειροκίνητου, και ότι συνεπάγεται με αυτό.

Για μένα τα διπλοσύμπλετα είναι ότι καλύτερο από δύο κόσμους. Απλά στην οδήγηση στην κίνηση, αλλά και με μεγάλη απόκριση όταν ο οδηγός επιθυμεί γρήγορη οδήγηση. Είναι σαν ένα χειροκίνητο κιβώτιο, χωρίς συμπλέκτη.

 

  • Mika

    Λογικο κι αναμενομενο…..Τα ιδια σε μεγαλο βαθμο δεν κανει κι η Porsche??

  • Paranoikos

    Μάλλον γιατί ένα 10% είναι petrolhead και γουστάρουν να οδηγούν στην πράξη και όχι στην θεωρία και στα λόγια. Όσο για το επιχείρημα “Είναι σαν ένα χειροκίνητο κιβώτιο, χωρίς συμπλέκτη” καμία σχέση το αυτόματο είναι καλύτερο στα χαρτιά αδιάφορο και βαρετό στην πράξη.

  • οι κατασκευαστες δινουν τις επιλογες..και η αγορα δειχνει την κατευθυνση !!!