Με την FIA να εγκρίνει τελικά την Halo προστασία για τα μονοθέσια του 2018, ο Charlie Whiting δήλωσε ότι οι ομάδες της F1 θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν βελτιώσεις για τον σχεδιασμό του, έτσι ώστε τα μονοθέσια να είναι λίγο πιο αποδεκτά στον αισθητικό τομέα.


Συζητώντας για την αμφιλεγόμενη συσκευή προστασίας του κεφαλιού στο Grand Prix της Ουγγαρίας, ο Whiting δήλωσε ότι το Halo θα είναι ένα τυποποιημένο αξεσουάρ που θα παρέχεται στις ομάδες, αλλά αυτά θα μπορούν να προστεθούν αεροδυναμικές βελτιώσεις, τονίζοντας:

Είμαι βέβαιος ότι τα μονοθέσια θα φαίνονται πιο ευχάριστα στα μάτια μας. Πρέπει να χρησιμοποιούν το πρότυπο Halo, το οποίο θα προέρχεται από έναν μόνο προμηθευτή. Θα τους επιτρέψουμε, όμως, να χρησιμοποιούν μη-δομικά στοιχεία γύρω από το πάνω μέρος, τα οποία δεν θα μπορούν να απέχουν περισσότερο από 20 χιλιοστά από την κύρια δομή. Νομίζω ότι υπάρχει περιορισμός στο συνολικό πλάτος, και νομίζω ότι υπάρχει ένας περιορισμός για το πόσο μακριά μπορεί να εισέλθει στο άνοιγμα του cockpit. Αλλά τα 20 χιλιοστά είναι πολλά, και μπορούν να κάνουν αυτό που τους αρέσει.

  • Yiannis P

    Και καμία παρέμβαση για να βλέπουν μπροστά τους να κάνουν….

  • Maleas George

    Τέλεια, τώρα μας πείσατε, κρατήστε το…

  • xtra

    τωρα που το λενε , οντως η σαγιοναρα μπορει να δειχνει και ετσι με μικροεπεμβασεις : https://images.costumes4less.com/ProdImages/Large/2/LargeBTBACK.jpg
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  • Akis-F1 FAN

    Έτσι και αρχίσουν να βάζουν φτεράκια κτλ κτλ θα είναι ακόμα χειρότερα….

  • Mitsos Ribopaido

    Θα παίξει ρόλο αεροδυναμικα κοινώς…? Καλά φάνηκε από την αρχή..

  • George Liverpool

    Λογικη FIA:του χρονου καταργουνται τα shark fins επειδη ειναι ασχημα(προσωπικα μου αρεσουν και πιστευω οτι ομορφαινουν τα μονοθεσια),αλλα αντε, καντε και καμια τροποποιηση στο halo μπας και σωθει λιγο η κατασταση.Η ασφαλεια των οδηγων ειναι κατι που δεν χωρα συμβιβασμους,ομως την F1 open cockpit την εχουν αγαπησει ολοι…

  • Mika

    H λογικη του παραλογου!!!
    Ωραια πραγματα!