Από τα τέλη Ιουνίου η McLaren έχει γυρίσει οριστικά σελίδα, καθώς ο Ron Dennis αποφάσισε να φύγει από την εταιρία, μετά από 37 χρόνια κοινής πορείας με την βρετανική εταιρία. Η συμφωνία του διαζυγίου μεταξύ των δύο πλευρών περιλαμβάνει ένα αξιοζήλευτο κατάλογο 13 αυτοκινήτων, που περιγράφεται ως “η κρέμα της συλλογής της McLaren”.

Αν η βρετανική εταιρία δεν καταφέρει να πληρώσει τα 37,5 εκατομμύρια λίρες, δηλαδή το ποσό των μετοχών που κατείχε ο 70-χρονος Βρετανός, τότε αυτή θα πρέπει να παραχωρήσει στον Dennis μερικά από τα αγωνιστικά της, όπως για παράδειγμα τα μονοθέσια με τα οποία κέρδισαν τα παγκόσμια πρωταθλήματα της F1 o Niki Lauda, o Alain Prost, o Ayrton Senna, o Mika Hakkinen και o Lewis Hamilton, καθώς και μερικά αγωνιστικά σασί από το 1985, το ’86 και το ’88.

Ακόμα θα πάρει μαζί του την πρωτοποριακή και επαναστατική MP4-1 του 1981, την MP4/8 με την οποία ο Senna κέρδισε τον τελευταίο αγώνα του το 1993, και το πειραματικό πρωτότυπο MP4/8 με κινητήρα της Lamborghini, που αυτή τη στιγμή είναι δανεισμένο στην Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανία.

Πάντως υπάρχουν ελάχιστες ενδείξεις ότι η McLaren δεν θα ανταποκριθεί στη χρηματοοικονομική της ρύθμιση με τον Dennis, οπότε ο τελευταίος μάλλον θα μείνει με την χαρά.

  • Γιάννης

    Και να μην τον πληρώσουν, δε νομίζω να «χρειαστεί» να τα πάρει…

    Από τότε που έφυγε πάνε από το κακό στο χειρότερο. Ο Αμερικανός χαρτογιακάς υποτίθεται πως ήρθε για να φέρει κεντρικό χορηγό στην ομάδα, και μέχρι τώρα καλύτερα να μην πω τί έχει φέρει…

    Αργά ή γρήγορα θα καταλάβουν πως η ομάδα δε μπορεί να δουλέψει χωρίς να έχει έναν επικεφαλής που να την ΕΜΠΝΕΕΙ. Και, είτε τους αρέσει, είτε όχι, ο Ron είναι ο μοναδικός άνθρωπος της McLaren που μπορεί να εμπνεύσει τους ανθρώπους της, κάτι απολύτως φυσικό αφού ο άνθρωπος είναι η ζωντανή ιστορία της ομάδας.

    Ελπίζω μόνο να μην το καταλάβουν πριν να είναι πραγματικά πολύ αργά…

    • LJ

      Μη μένεις στα πρόσωπα ρε φίλε. Η ομάδα εχει αλλαξει σελίδα είτε το θελουμε είτε όχι.

    • Γιάννης

      Η ομάδα ότι έχει αλλάξει, το έχει αλλάξει δυστυχώς προς το χειρότερο… Και τα νέα πρόσωπα που ήρθαν εγώ προσωπικά δε βλέπω να έχουν φέρει καμία βελτίωση, το αντίθετο θα έλεγα… Οπότε δεν είναι θέμα προσώπων, είναι βασικά θέμα καταστάσεων, και τις καταστάσεις τις δημιουργούν τα πρόσωπα…

    • LJ

      Επειδή ξερω πράγματα μέσα απο το εργοστάσιο, η ομάδα ειναι ακόμα δυνατή, ειναι ένας δυνατός οργανισμός. Αλλο αν δεν φαίνεται λόγο Honda αυτη την στιγμή.

      Με ενα καλύτερο κινητήρα η ομάδα θα ήταν στους top 4. Κάνε υπομονή!

      Τα νέα πρόσωπα (δλδ ο Zak) δεν έχουν κλείσει χρόνο στις νέες τους θέσεις. Δώσε τους χρόνο, το αξίζουν.

    • Γιάννης

      Εγώ δεν είπα ότι η ομάδα δεν είναι δυνατή. Είπα πως η ομάδα δεν είναι ούτε μισό κλικ καλύτερη σε κάποιον τομέα από την ώρα που οι Άραβες «άδειασαν» τον Ron (και όχι από την ώρα που ο Ron τα μάζεψε και έφυγε από την ομάδα). Ίσα ίσα που θα έλεγα ότι είναι έστω ένα κλικ χειρότερη. Αυτό είπα πριν.

      Από τον Αμερικανό χαρτογιακά δεν περιμένω να δώσει «αγωνιστική ώθηση». Περιμένω αυτό για τον οποίο τον έφεραν, δηλαδή κεντρικό χορηγό και άλλους χορηγούς για την ομάδα. Μέχρι τώρα όχι μόνο δεν έχει φέρει κεντρικό χορηγό, αλλά ούτε καν ένα «χιλιάρικο» (που λέει ο λόγος) στην ομάδα.

      Θα μου πεις τώρα, πώς να το κάνει αυτό όταν η αγωνιστική πορεία της ομάδας δε βοηθάει; Καμία αντίρρηση. Αλλά το ίδιο δεν ίσχυε και επί Ron. Γιατί τότε «άδειασαν» τον Ron; Ήταν μήπως καλύτερα τα πράγματα τότε;…

      Το ξέρουμε όλοι μας ότι ΚΑΠΟΙΑ στιγμή οι Ιάπωνες θα φτιάξουν σοβαρό κινητήρα, πιθανότατα και τον κορυφαίο κινητήρα. Αυτό όμως θα συμβεί είτε είναι στο τιμόνι ο Ron, είτε κάποιος άλλος. Και βρες μου εσύ έναν που θα σου πει ότι το Αμερικανάκι τον πείθει πως όταν οι Ιάπωνες φτιάξουν κινητήρα της προκοπής, θα κάνει καλύτερη διαχείρισης της κατάστασης από τον Ron…