Όπως είδαμε, η Maserati αποχαιρετά σιγά-σιγά τα παλιά ήθη και έθιμα. Είχε αρχίσει να βγάζει το μαντήλι από την τσέπη με την παρουσίαση της Levante, αλλά με την ανακοίνωση της υβριδικής εποχής ξεκίνησε επίσημα να το κουνάει. Ευτυχώς, υπάρχει η αγορά των μεταχειρισμένων και κάνουμε χάζι το νοσταλγικό παρελθόν της «Τρίαινας».

Η τέταρτη γενιά της Quattroporte είναι από τα πλέον χαρακτηριστικά δείγματα. Το φαλτσοκομμένο πίσω φτερό -εν είδει σκισίματος σε κάποια δημιουργία υψηλής ραπτικής από τη σκάλα του Μιλάνου, που αποκαλύπτει το καλλίγραμμο πόδι του μοντέλου- οι εφτάμπρατσες ζάντες και τα πίσω φωτιστικά σώματα δηλώνουν ξεκάθαρα ποια Maserati ληστεύει το βλέμμα σου. Η συγκεκριμένη είναι μια από τις λίγες Evoluzione “ottocilindri”, που έφεραν τον διτούρμπινο V8 των 3.2 λίτρων και 335 ίππων. Μάλιστα, η «φουρνιά» του ’97 ήταν η τελευταία της προ Ferrari εποχής.

Οι επιδόσεις την έφερναν δίπλα στη Shamal, της οποίας το μοτέρ δανειζόταν, με 5.6 δευτ. για τα πρώτα 100 και 270 χλμ/ώρα τελικής. Η ορθότερη επιλογή είναι αυτή με το χειροκίνητο 6-τάχυτο της Getrag, αλλά ελλείψει αυτού αρκούμαστε στις 4 σχέσεις του αυτόματου της BTR. 9 χιλιάρικα για twinturbo V8 Quattroporte στην κατάσταση που φαίνεται στις φωτογραφίες, τα λες και ευκαιρία. Αρκεί τα 80.000 χλμ να είναι πραγματικά και τα σέρβις να τηρούνταν με ευλάβεια καλόγερου από τη Μονή Εσφιγμένου. Περισσότερα στο εσωτερικό.

  • Anestis Genk

    Με το αυτόματο αξίζει μόνο για ανταλλακτικά κατά τ’άλλα πολύ καλό αμάξι.

  • George

    panemorfi apo ta pio orea amaxia pou exei sxediasei o Marcelo Gandini kai me me tin italiki sxediastiki glosa ton 80s90s me enan tromero iperipsomeno popo kai polu plagiasmena c pillars

    • Renesis1

      Αυτή και η Ghibli της ίδιας χρονολογίας, είναι κατά τη γνώμη μου οι πιο όμορφες και διαχρονικές Maserati.

    • a_f_a

      ποσα πιο πολλά λαϊκα να σο δωκω;;; πόσα; :-)
      συμφωνώ απόλυτα. η κλασσική ιταλική σχολή χωρις φαμφάρες, με 2-3 γραμμές και θεϊκες αναλογίες τα έλεγε όλα.
      τωρα πήξαμε σε μπουλουκουμεδιαρικά και φαμφαροσχήματα και καλά ιταλικο ντιζένιο ιντουστριάλε,,, κλαϊν μαϊν.

      ονειρο παιδικό η γκιμπλι που λες του ’90.. μια μπλε σκουρο με ασπρο-μπεζ εσωτερικό. και να χαλάει, χαλαλι της.. θα πηγαίνω καμαρωτός στο φορτηγό της οδικής εγω μέσα και αυτη απο πίσω στο γερανό και θα τη χαζευω τη γριά απο το καθρεφτάκι…

    • Renesis1

      Έτσι ακριβώς.. Σκούρο μπλε έξω με ασπρό μπεζ σαλόνι και ξύλινες επενδύσεις εντός. Κλασσικό και αγαπημένο!