Προβλημάτων συνέχεια και το 2017 για την Honda, η οποία από την στιγμή που επέστρεψε στην F1 και στην πλάτη των μονοθεσίων της McLaren έχει μαζέψει μόλις 114 βαθμούς σε 51 αγώνες. Σε πρόσφατη συνέντευξη του, το αφεντικό της εταιρείας, Yusuke Hasegawa, δήλωσε ότι έχουν αλλάξει τον τρόπο που αξιολογούν την εξέλιξη του κινητήρα τους, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

Αλλάζουμε τον τρόπο εξέλιξης μας. Δεν επιμένουμε υπερβολικά στην ανάπτυξη του κάθε κυλίνδρου στο δυναμόμετρο. Μπορούμε να ελέγξουμε παράγοντες ή στοιχεία ή πολλά concept με το μονοκύλινδρο μπλοκ, αλλά τώρα καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να ελέγξουμε τον V6 για να ολοκληρώσουμε τις προδιαγραφές μας. Ως εκ τούτου, δεν βασιζόμαστε πια στα μονοκύλινδρα αποτελέσματα. Ως αναφορά, οι μονοκύλινδρες δοκιμές είναι σημαντικές, αλλά για να βρούμε την απόδοση, πρέπει να ελέγξουμε τα αποτελέσματα του V6.

Παλιότερα η Honda είχε παραδεχτεί ότι το MGU-H αντέχει μόλις δύο αγώνες, με τον Ιάπωνα μηχανικό να δηλώνει ότι μετά την αναβάθμιση αξιοπιστίας που παρουσίασε η εταιρία του στο Silverstone, φαίνεται ότι το πρόβλημα έχει λυθεί, με Hasegawa να συνεχίζει:

Η αποτυχία του MGU-H μας πήρε πολύ καιρό να την λύσουμε. Είχαμε πολλά μικρά προβλήματα με τον κινητήρα, και αυτή η περιοχή είναι δύσκολο να την καταλάβεις πάνω στο δυναμομέτρο. Είμαστε έτοιμοι να λύσουμε το πρόβλημα [με το MGU-H], απλά χρειαζόμαστε να το επιβεβαιώσουμε στην πίστα. Αλλά το MGU-H που έχουμε εισαγάγει, περιλαμβάνει λύσεις για το πρόβλημα, έτσι πιστεύω ότι είναι εντάξει.