Τι και αν έχουμε μάθει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας, έχοντας δει και κάποιες φωτογραφίες του, η Nissan συνεχίζει να μας δίνει teaser videos, μέχρι να το παρουσιάσει επίσημα στις 5 του Σεπτέμβρη.

Σε αυτό η Nissan μας λέει ότι το νέο Leaf θα καταπλήξει τις αισθήσεις μας, και θα ανεβάσει τον πήχη στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία έχει αυξηθεί σημαντικά από τότε που το Leaf παρουσιάστηκε το 2010. Χάρη στις τεχνολογίες Nissan Intelligent Mobility, ο οδηγός αναμένεται να αισθάνεται πιο σίγουρος πίσω από το τιμόνι του ολοκαίνουριου μοντέλου, με την καλύτερη ποιότητα του εσωτερικό να συμβάλει, επίσης, στην αύξηση της άνεσης, καθώς και της βελτίωσης της συνολικής εμπειρίας.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στις 6 του Σεπτέμβρη, και θα αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 40 kWh, που όπως έχουμε δει του δίνει αυτονομία 265 χλμ, όταν είναι κατά 99% φορτισμένη. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 150 άλογα (110 kW) στις 3.283 σ.α.λ με 320 Nm ροπής, η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ημιάκαμπτο άξονα, με τον συνολικό χώρο αποσκευών να φτάνει τα 850 λίτρα.

Το μήκος του αγγίζει τα 4.481 mm, το πλάτος τα 1.791 mm, το μεταξόνιο τα 2.700 mm και θα προσφέρεται σε 7 εξωτερικά χρώματα. Η ελληνική εισαγωγική εταιρία κάνει μεγάλες προσπάθειες για να το φέρει στην Ελλάδα, και στην φετινή “Αυτοκίνηση”, έτσι ώστε να εισαχθεί επίσημα στην χώρα μας κάποια στιγμή στις αρχές του 2018.

  • Φωτόνιον

    Μακάρι να το δούμε Ελλάδα και -κυρίως- μακάρι να το δούμε σε λογικές τιμές. Εάν κυμανθεί μεταξύ 20 με 25 χιλιάρικων Ευρώ (ευσεβείς πόθοι) θα έχει ότι αντίκτυπο είχε το Qashqai στα crossovers.

    • Πάνος

      Δύσκολο.. Εδώ φτάνει τα 17χιλ το μικρα με τον 0.9..

    • Φωτόνιον

      Ναι, δυστυχώς δύσκολο. (Εξ’ου και οι ευσβείς πόθοι που αναφέρθηκαν πιο πάνω). Μακάρι όμως. Ακόμα και οριακά κάτω απ το ψυχολογικό όριο των 30 χιλιάδων θα είχε πολλούς λόγους αγοράς. Πάνω από αυτό νομίζω ότι σε μία αγορά σαν την ελληνική θα τα βρει σκούρα.

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Η ηλεκτροκινηση δεν θα εχει καν ενδιαφερον απο το αγοραστικο κοινο ,γιατι το κοστος αντικαταστασης των μπαταριων θα ειναι αβάσταχτο,θα αξιζει μονο σε μικρα μοντελα τα οποια θα εχουν μικρη αυτονομια,
      παντως και αυτα θα περνανε κτεο οτι και να λεμε,τα ειπα οσο ποιο συντομα γινεται.

    • Φωτόνιον

      Νομίζω ότι υπάρχει ήδη πολύ δυνατό ρεύμα υπέρ της ηλεκτροκίνησης (βλέπε ραγδαία αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτρικών), εκτός κι αν αναφέρεσαι αποκλειστικά για Ελλάδα, οπότε οι παράγοντες που εισέρχονται είναι άπειροι :-)

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Για την Ελλάδα αναφέρθηκα, βασικά πολλές στατιστικές έχουν απόδειξει ότι και το 2025 θα έχει μόνο μερίδιο το 5 της εκατό ή ηλεκτροκίνηση, ο χρόνος θα δείξει τι να πώ, αν κόστιζε το vw up 13.000 μπορεί να το αγόραζα σού δίνω ένα παράδειγμα, αλλά το κόστος του μου απαγορεύει και μου δίνει σαφώς την επιλογή για κάτι καλύτερο, και το άλλο που μας προβλημάτισε είναι ότι δεν έχουν βγάλει ένα πίνακα κόστους αντικατάστασης των μπαταριών,όπως στις μπαταρίες των υβριδικών που είναι απλησίαστες.

    • morbid

      Σύμφωνα με πληροφορίες η Νισσαν Ελλαδας θέλει μια τιμή στα 32.000 ευρα, αλλά πολύ φοβούνται ότι οι διαπραγματεύσεις θα βγάλουν σε μια τιμη κοντά στα 38-40.000, όσο το e-Golf

    • Φωτόνιον

      Εάν πάει στα 40 θα δούμε τόσα leaf στο δρόμο όσα και e-golf (κανένα δηλαδή). Στα 40 χιλιάρικα ο αγοραστής θέλει να δείξει ότι ‘τα έχει’ οπότε υπάρχει στα ίδια λεφτά η i3 ή παίρνεις μια 330e και όποτε θες ηλεκτροκίνηση την έχεις κι όποτε θες γκάζι το έχεις… Στα 40+ το παιχνίδι χάνεται.