Η Audi προχώρησε στη κατοχύρωση μιας τεχνολογίας με την οποία το σύστημα πλοήγησης ενός υβριδικού αυτοκινήτου μπορεί να βρει την πιο αποδοτική διαδρομή, προκειμένου να καταναλώσει όσο γίνεται λιγότερο καύσιμο.

Η πατέντα περιγράφει τον τρόπο που το σύστημα πλοήγησης εξετάζει τις πιθανές διαδρομές και προσδιορίζει την πιο οικονομική διαδρομή από πλευράς κατανάλωσης βενζίνης, αλλά και από πλευράς χρόνου. Η διαδρομή επηρεάζεται επίσης ανάλογα και από το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας. Το σύστημα μπορεί να βρει μια διαδρομή που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινηθεί μονάχα με την μπαταρία του, μια διαδρομή για υβριδική χρήση και των δύο κινητήρων, φορτίζοντας παράλληλα την μπαταρία, αλλά και μια διαδρομή για χρήση αποκλειστικά του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η τεχνολογία αυτή κάνει τα μοντέλα της Audi -αν φυσικά επιλέξουν τις προτεινόμενες διαδρομές οι οδηγοί- να εκπέμπουν λιγότερες εκπομπές, καταναλώνοντας λιγότερο καύσιμο. Κάτι μου λέει πως δεν θα αργήσει ο καιρός που το σύστημα αυτό θα περάσει στη παραγωγή.